Е30 323 Проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Е30 323 Проблем
Здравейте колеги вчера закупих въпросната 23ка отначало работеше добре , но в последствие започна да прекъсва и да не върви във високите обороти , сложих скоба на маркуча за бензин когато се стегне колата тръгва но няма ниски обороти върви както трябва 10-15 мин и след това почва да се дави и цапа свещите. Пробвах с друг дебитомер, мислех си че е от него защото е отварян но няма промяна с новия.Общо взето прегледахме почти всичко но проблема не се установи. Моля ако някой има идея от какво може да е да сподели.
Благодаря Предварително!
Благодаря Предварително!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Е30 323 Проблем
Да не е регулатора за налягането на бензина в рейката!
Може да блокирал и да държи по-високо налягане и от там да се дави в ниските,защото регулатора е прогресивен,има едно вакуумче към неги и при висок вакум прави по-голямо налягане!
Нали във високите върви?
Може да блокирал и да държи по-високо налягане и от там да се дави в ниските,защото регулатора е прогресивен,има едно вакуумче към неги и при висок вакум прави по-голямо налягане!
Нали във високите върви?
Re: Е30 323 Проблем
Виж корпуса на бензиновата помпа да не е раждиасал и от там да тече гориво и в ниските обороти така става.Качи я на канал,запали я,слез долу и ако тече бензин от помпата я смени.
Re: Е30 323 Проблем
Да не е регулатора за налягането на бензина в рейката!
Може да блокирал и да държи по-високо налягане и от там да се дави в ниските,защото регулатора е прогресивен,има едно вакуумче към неги и при висок вакум прави по-голямо налягане!
Нали във високите върви?
да когато стегна маркуча за бензина с скоба почва да върви в високите но само за 10-15 мин и после се дави а без скобата има ниски а на високите прекъсва
Може да блокирал и да държи по-високо налягане и от там да се дави в ниските,защото регулатора е прогресивен,има едно вакуумче към неги и при висок вакум прави по-голямо налягане!
Нали във високите върви?
да когато стегна маркуча за бензина с скоба почва да върви в високите но само за 10-15 мин и после се дави а без скобата има ниски а на високите прекъсва
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: Е30 323 Проблем
И аз съм за регулатора.Махни вакума и виж дали тече бензин от тръбичката на регулатора

- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Re: Е30 323 Проблем
пробваи с филтър (горивен) реголатора на реиката ,бенз. помпа
Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- san4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '92 Е36
Re: Е30 323 Проблем
тва е от един друг форум

lateksa написа:а имали възможност да е от компьтъра защото е от опел манта
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 323 Проблем
а според мен е ташак работата
..ако някой изгаря от желание за отключване , нека ми драсне едно Л.С. 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани