Въпрос за БМВ Е34 525тд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.02.2010

Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от snl » 17 Фев 2010, 20:13

Здравейте колеги, понеже не съм толкова вещ в автомобилните двигатели реших да се обърна към вас. Интересува ме дали ако сложа интерколер на 525тд ще достигна заветните 143к.с. на 525тдс, и втория ми въпрос е къде трябва да ми е радиатора на климатика, колата е 525тд, 95година, защото пред водния го нямя а в бронята където се срага интерколера има някакви тръбички. Благодаря Ви предварително :help:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от ivan. » 17 Фев 2010, 21:02

snl написа:Здравейте колеги, понеже не съм толкова вещ в автомобилните двигатели реших да се обърна към вас. Интересува ме дали ако сложа интерколер на 525тд ще достигна заветните 143к.с. на 525тдс, и втория ми въпрос е къде трябва да ми е радиатора на климатика, колата е 525тд, 95година, защото пред водния го нямя а в бронята където се срага интерколера има някакви тръбички. Благодаря Ви предварително :help:

Само с кулера няма да усетиш нищо,иначе една е36-ца тдс ми разказа играта с 525 и ануси и други изгъзици,чак ме хвана яд ,че така я настроих :oops: :oops:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от Пресиян Василев » 17 Фев 2010, 22:06

Ваче ,кво си направил ТДС-ката те била ? или обратното,Имам 3-4 клиети с Е-36 тдс,бягат на пистата с моя лека помощ и да ти кажа доста сериозни бензинки са очудени и замаяни и наи важното ОПУШЕНИ :mhihi: :mhihi: :mhihi:
По темата,колега слагаи смело и бягаи при някои да оправи баипаса на турбото,че твоя сега отваря ранко ранко.То така или иначе мотора си е М51
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от ///MILEN » 19 Фев 2010, 8:45

И плочката на ГНПто малко назад :yes: :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от zaharin3 » 22 Фев 2010, 0:34

и аз сьм за плочката т.е.главата на помпата назад.много е добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.02.2010

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от snl » 02 Мар 2010, 14:44

Благодаря на колегите за отговора на първия ми въпрос, но все пак да обобщим. Да сложа колер от 525тдс и да променя отварянето на байпаса на турбото, като с това ще повиша мощността до 143к.с. ако съм разбрал правилно. Посъветвайте ме къде във Варна или в София ще ми оправят качествено байпаса? А отностно дтория въпрос за климатика някакви мнения, защото на 525тдс радиатора е зад бъбрека ако съм видял правилно. Предварително ви благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.01.2007

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от tompo » 05 Мар 2010, 2:06

Направо си вземи едно къстъм кулерче поне да знаеш че имаш щото с тия миниатюрните оригиналните са супер смешни

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от mitio ochite » 05 Мар 2010, 10:23

До колкото знам колега,помпата и компютъра също са различни на тд и тдс и разликата в мощноста идва главно от тях ,а не от кулера.Последния ще дигне 5 коня мощноста.Това значи около 400лв да си купиш нова помпа и комп.Ако не ти се дават,бутай плочката на помпата към прозореца и 2-3мм помпата към аванс,изчисти маркучето на мапа и т.н

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от Methodius » 06 Мар 2010, 12:26

Помпата е същата .. Купуваш кулер с тръбите, маслен радиатор с тръбите и компютър, това е .. Масления седи зад бъбреците, а на мястото на стария влиза кулера ;) После помпата се настройва, също и турбото и си ОК .. :yes:
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Въпрос за БМВ Е34 525тд

Мнение от ZLATEN » 06 Мар 2010, 12:59

ivan. написа:Само с кулера няма да усетиш нищо,иначе една е36-ца тдс ми разказа играта с 525 и ануси и други изгъзици,чак ме хвана яд ,че така я настроих :oops: :oops:

зависи как сте ги сравнявали но имай предвид че 525и с автомат е бърз до 100 почти колкото
325 тдс фабрично и еднакъв с 320и Е36 ;)
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook