Ако някой разбира от Ауспуси!##??

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.08.2004

Ако някой разбира от Ауспуси!##??

Мнение от alibaba » 01 Сеп 2005, 18:59

значи следна е ситуацията....
от гаден път ми се откачи ауспуха. и първият майстор който видях ми направи някаква каша:

смени от "меката връзка" до гърнето тръбата с някаква дето "ставала!!" - новата тръба е с по малко по голям диаметър от оригиналната която си беше там .
не знам но имам чуваството че след този "ремонт" нещо мощността е по ниска отпреди.

Някой ако е запознат да сподели дали от тази разлика в диаметъра в тръбите преди и след меката връзка е възможно да се стигне до загуба на мощност ( малка но все пак осезаема)

мерси на всички

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 01 Сеп 2005, 19:16

Само такова чуство се получава,защото сега колата е по тиха и си мислиш че по малко върви

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 3.06.2004
Местоположение: София

Мнение от audi V6 » 02 Сеп 2005, 14:59

Теоретично, всяко стъпаловидно изменение на профила на ауспуха, влияе върху извеждането на изгорелите газове, следователно и върху мощността. Получават се някакви завихряния. Поне така си мисля аз.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 02 Сеп 2005, 15:07

Аз вчера ходих да си сменя гърнето и понаучих някой интересни факти. Ати ми каза, че тръбите на БМВ са ФИ60, а често слагат ФИ45, което затруднява извеждането на газовете. Друг вариант е ако са ти правили заварка. Знаеш, как се наслоява отгоре метал и става по-дебело, а същото се получава и от вътрешната страна на тръбата. И да ви кажа, че като се смени гърнето и колата стане по тиха не се създава впечатление, че е по-слаба. Поне при мен. Да не говорим, че даже ми се струва по-мощна, а пък мърка като писенце 8)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 03 Сеп 2005, 14:21

A kakво ще кажете за смяна на обикновените гърнета с резонаторни? някой ми го беше подшушнал, ама се чудя колко е вярно...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 03 Сеп 2005, 15:37

madeinbg написа:A kakво ще кажете за смяна на обикновените гърнета с резонаторни? някой ми го беше подшушнал, ама се чудя колко е вярно...


В какъв смисъл???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 04 Сеп 2005, 14:05

За "отпушване" на колата... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 04 Сеп 2005, 14:15

madeinbg написа:За "отпушване" на колата... :confused:


Демек искаш да смениш заглушителните гарнета с проходни ( резонаторни ),за да има реален ефект трабва да се смени и разпределителния вал,защото не е смятан да работи без генерация

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 04 Сеп 2005, 14:20

...разпределителния вал...
В къв филм ме вкара бе :)))) Просто обсъждахме (пак в нета) за подобряване на изпускателната с-ма. Та ми казаха, че вместо спортна генерация, можело да се направи такава смяна... сега колко е вярно нямам идея и затова питам. Момчето караше японска кола ;)

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook