318tds не варви

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 318tds
Мечтае да кара: e39 530d 2002

318tds не варви

Мнение от semito1000 » 14 Фев 2010, 11:55

Здравеите,хора даите ми савет какво да правя,.купих си пе4ката наскоро оба4е спря да варви,давам гас и не реагира,когато си поиска.Отидох в специализиран сервис и ми казаха 4е трябва да се сменят уплатненията на помпата и 6те стане.ОК взех я ,варве6е супер два дена и пак са6тото.казаха ми 4е помпата била много износена и трябва друга....а колата е в отли4но састояние,КОЛКО Е ЖИВОТА НА ТАЯ ПОМПА,може ли да е от ло6а нафта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Re: 318tds не варви

Мнение от m@rtin » 14 Фев 2010, 12:08

виж под колекторите дали няма едно маркуче измъкнато... ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Пловдив

Re: 318tds не варви

Мнение от maxtop » 14 Фев 2010, 12:21

semito1000 написа:Здравеите,хора даите ми савет какво да правя,.купих си пе4ката наскоро оба4е спря да варви,давам гас и не реагира,когато си поиска.Отидох в специализиран сервис и ми казаха 4е трябва да се сменят уплатненията на помпата и 6те стане.ОК взех я ,варве6е супер два дена и пак са6тото.казаха ми 4е помпата била много износена и трябва друга....а колата е в отли4но састояние,КОЛКО Е ЖИВОТА НА ТАЯ ПОМПА,може ли да е от ло6а нафта.

Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 318tds
Мечтае да кара: e39 530d 2002

Re: 318tds не варви

Мнение от semito1000 » 14 Фев 2010, 12:29

ОК.ама на диагностиката налягането на помпата се мени постояно, атрябвало да стои неподвивжно

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 318tds
Мечтае да кара: e39 530d 2002

Re: 318tds не варви

Мнение от semito1000 » 14 Фев 2010, 13:13

моита са6то е на 190000 от италиа --6те проверя веригата както казва6 дано е от нея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: 318tds не варви

Мнение от Gancho » 14 Фев 2010, 16:01

Как пали като е топла?Щом налягането се мени постоянно значи според мен ти се е разтегнала веригата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 318tds не варви

Мнение от Пресиян Василев » 14 Фев 2010, 20:24

Gancho написа:Как пали като е топла?Щом налягането се мени постоянно значи според мен ти се е разтегнала веригата.

Трябва да се мени ъгъла на впрьскване ,сиреч аванса,при разтегнати вериги.Щом скача количеството гориво то проблема ще е в управлението на помпата,а не в механичната част.Там при проблем изобщо няма да се движи колата.ГНП-то или работи или не,друго положение няма.
Сьвета ми е да отидеш при човек които конкретно работи по ТДС и знае за какво става реч,развьрти се тука из форума има не един -двама колеги които чуват петлите.Поне ще бьдеш информиран за реалното сьстояние,а не туи ли е онуи лие в сервизите с грьмки имена.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 318tds не варви

Мнение от ~Мишо~ » 14 Фев 2010, 22:19

maxtop написа:Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.

Тя ще да е била на 1 186 000км...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Пловдив

Re: 318tds не варви

Мнение от maxtop » 15 Фев 2010, 10:37

~Мишо~ написа:
maxtop написа:Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.

Тя ще да е била на 1 186 000км...

Колега отварял съм двигатели и на 90000км. с доста по големи проблеми , защото италианците не разбират от смяна на масло , а само доливат. Сещаш се че с едно масло не се кара 100 000км. А иначе моето скромно мнение за тдс е , че 6 така изкарва без проблеми малко над 300 000 , а 4 цилиндровия между 200 000 и 300 000км. с една верига без проблеми . След това се започва с едни датчици за студеното палене , честа смяна на свещите , реле за подгряване , дизел сервизите вартят едни филми само да угодят на клиента и след няколко хиляди пак не пали - дали на студено , по често на загрял двигател , а по някога и в 2та случая. Поставят се клапани на горивото , защото пада налягането , сменят се филтри и тн н

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: 318tds не варви

Мнение от nedbmw » 15 Фев 2010, 11:32

Ако, :idea: е повече от 200хил. си смени веригите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: 318tds не варви

Мнение от mgate » 15 Фев 2010, 11:44

Съгласен съм с колегите смени си веригите и тогава ,те не струват много ако си ги сменяш ти 250 лева комплекта на Билщайн ,щото кола от Италия на 186000км :conf: и моята е от там 211000 км да ама не 360000км по комп,така че не бързай с помпата и да не забравяне че веригата е консуматив, който се сменя а не ПоБългарява с местене на помпата към главата за топлият старт :mhihi: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1912
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: 318tds не варви

Мнение от S7 » 17 Фев 2010, 22:33

от италия едва ли има кола дизел под 300 000 км а и тези коли са карани душмаснката не гледайте какво ви пише по таблата не е реално това

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw 318tds
Мечтае да кара: e39 530d 2002

Re: 318tds не варви

Мнение от semito1000 » 22 Мар 2010, 19:04

виждам че ми давате много савети..знае ли някои подходящ сервиз в пловдивска област за тдс или пазардйик..как да разбера на колко реално километри е ..за6тото е супер запазена от кадето и да я погледне6

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Re: 318tds не варви

Мнение от jibo » 24 Мар 2010, 14:16

m@rtin написа:виж под колекторите дали няма едно маркуче измъкнато... ;)

послушай колегата виж си това маркуче може да е скъсано и да дърпа въздух оня ден и на мен ми се случи това а ако ти кажат помпа не им вярвай на 100% защото в тая криза всеки гледа да те излъже

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook