318tds не варви
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- semito1000
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318tds
- Мечтае да кара: e39 530d 2002
318tds не варви
Здравеите,хора даите ми савет какво да правя,.купих си пе4ката наскоро оба4е спря да варви,давам гас и не реагира,когато си поиска.Отидох в специализиран сервис и ми казаха 4е трябва да се сменят уплатненията на помпата и 6те стане.ОК взех я ,варве6е супер два дена и пак са6тото.казаха ми 4е помпата била много износена и трябва друга....а колата е в отли4но састояние,КОЛКО Е ЖИВОТА НА ТАЯ ПОМПА,може ли да е от ло6а нафта.
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: 318tds не варви
semito1000 написа:Здравеите,хора даите ми савет какво да правя,.купих си пе4ката наскоро оба4е спря да варви,давам гас и не реагира,когато си поиска.Отидох в специализиран сервис и ми казаха 4е трябва да се сменят уплатненията на помпата и 6те стане.ОК взех я ,варве6е супер два дена и пак са6тото.казаха ми 4е помпата била много износена и трябва друга....а колата е в отли4но састояние,КОЛКО Е ЖИВОТА НА ТАЯ ПОМПА,може ли да е от ло6а нафта.
Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.
- semito1000
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318tds
- Мечтае да кара: e39 530d 2002
Re: 318tds не варви
ОК.ама на диагностиката налягането на помпата се мени постояно, атрябвало да стои неподвивжно
- semito1000
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318tds
- Мечтае да кара: e39 530d 2002
Re: 318tds не варви
моита са6то е на 190000 от италиа --6те проверя веригата както казва6 дано е от нея
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318tds не варви
Как пали като е топла?Щом налягането се мени постоянно значи според мен ти се е разтегнала веригата.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318tds не варви
Gancho написа:Как пали като е топла?Щом налягането се мени постоянно значи според мен ти се е разтегнала веригата.
Трябва да се мени ъгъла на впрьскване ,сиреч аванса,при разтегнати вериги.Щом скача количеството гориво то проблема ще е в управлението на помпата,а не в механичната част.Там при проблем изобщо няма да се движи колата.ГНП-то или работи или не,друго положение няма.
Сьвета ми е да отидеш при човек които конкретно работи по ТДС и знае за какво става реч,развьрти се тука из форума има не един -двама колеги които чуват петлите.Поне ще бьдеш информиран за реалното сьстояние,а не туи ли е онуи лие в сервизите с грьмки имена.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318tds не варви
maxtop написа:Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.
Тя ще да е била на 1 186 000км...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: 318tds не варви
~Мишо~ написа:maxtop написа:Моето мнение е че помпата е последния проблем на този автомобил . При мен се оказа ,че 1 та верига се е разтегнала с 1 см. а другата с 0.5см , плъзгачите на обтегачите съшто бяха износени . Другия проблем беше - ключ на сегментите 0.5 см. Тръгването беше много трудно после що годе варвеше. Автомобила беше на 186000км от италия .Сега е без проблеми по двигателя но ми струва над 1000лв. и много труд.
Тя ще да е била на 1 186 000км...
Колега отварял съм двигатели и на 90000км. с доста по големи проблеми , защото италианците не разбират от смяна на масло , а само доливат. Сещаш се че с едно масло не се кара 100 000км. А иначе моето скромно мнение за тдс е , че 6 така изкарва без проблеми малко над 300 000 , а 4 цилиндровия между 200 000 и 300 000км. с една верига без проблеми . След това се започва с едни датчици за студеното палене , честа смяна на свещите , реле за подгряване , дизел сервизите вартят едни филми само да угодят на клиента и след няколко хиляди пак не пали - дали на студено , по често на загрял двигател , а по някога и в 2та случая. Поставят се клапани на горивото , защото пада налягането , сменят се филтри и тн н
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: 318tds не варви
Ако,
е повече от 200хил. си смени веригите.

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: 318tds не варви
Съгласен съм с колегите смени си веригите и тогава ,те не струват много ако си ги сменяш ти 250 лева комплекта на Билщайн ,щото кола от Италия на 186000км
и моята е от там 211000 км да ама не 360000км по комп,така че не бързай с помпата и да не забравяне че веригата е консуматив, който се сменя а не ПоБългарява с местене на помпата към главата за топлият старт
.


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1912
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318tds не варви
от италия едва ли има кола дизел под 300 000 км а и тези коли са карани душмаснката не гледайте какво ви пише по таблата не е реално това
- semito1000
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318tds
- Мечтае да кара: e39 530d 2002
Re: 318tds не варви
виждам че ми давате много савети..знае ли някои подходящ сервиз в пловдивска област за тдс или пазардйик..как да разбера на колко реално километри е ..за6тото е супер запазена от кадето и да я погледне6
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: 318tds не варви
m@rtin написа:виж под колекторите дали няма едно маркуче измъкнато...
послушай колегата виж си това маркуче може да е скъсано и да дърпа въздух оня ден и на мен ми се случи това а ако ти кажат помпа не им вярвай на 100% защото в тая криза всеки гледа да те излъже
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани