Как се кара АВТОМАТИК???
Модератор: Общи модератори
59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Как се кара АВТОМАТИК???
Здравейте,
искам да Ви попитам следното: Когато спирам на светофар или за малко по-дълъг престой (4-5 мин) трябва ли да предключвам от "D" на "N" ??? Т.е. има ли проблем за автомобила ако си стоя на "D" с натисната спирачка или е по-добре винаги като не съм в движение да превключвам на "N" ??
Благодаря!!
искам да Ви попитам следното: Когато спирам на светофар или за малко по-дълъг престой (4-5 мин) трябва ли да предключвам от "D" на "N" ??? Т.е. има ли проблем за автомобила ако си стоя на "D" с натисната спирачка или е по-добре винаги като не съм в движение да превключвам на "N" ??
Благодаря!!
- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Скоростна кутия
Според мен когато караш, спираш по светофари и тем подобни си стой на "D" (директна). когато примерно Те спрат полицаи :-) и не си гасиш колата я остави на "P" (паркинг), ако се спускаш по права отсечка или на някоя от магистралите и решиш да икономисаш някое и друго бензиново (или дизелово) изпарение можеш спокойно да я сложиш на "N" (неутрална). Иначе както каза GaD стой си на "D". 1-ва и 2-ра ги ползваш ако теглиш нещо голямо по наклон (примерно някой закъсал с джип от сафарито КОМ-ЕМИНЕ) :-)
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Значи няма проблем да си стоя на Д!!! Но предполагам няма проблем и да се превключвам Д->Н->Д по интензивно???
sani написа:Значи няма проблем да си стоя на Д!!! Но предполагам няма проблем и да се превключвам Д->Н->Д по интензивно???
това пък защо ще го правиш???
И още нещо това да икономисаш гориво като вкл. на "N" е супер глупаво нещо, защото автоматиците като има пуснеш педала на газта те не остават на скорост а пускат по енерция ( в зависимост от скороста с която се движиш и на коя предавка си с тази скорост)
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Ми незнам защо го правя, не е за да икономисам гориво, а съм си мислел "да не се прецака автоматика като е зацепен" - за това го освобождавам !
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
Re: Скоростна кутия
[quote="turboto"]ако се спускаш по права отсечка или на някоя от магистралите и решиш да икономисаш някое и друго бензиново (или дизелово) изпарение можеш спокойно да я сложиш на "N" (неутрална). quote]
е аз така спокойно смених една кутия като си ръгах в движение N
е аз така спокойно смених една кутия като си ръгах в движение N
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: Скоростна кутия
deliveryman написа:е аз така спокойно смених една кутия като си ръгах в движение N
Мда.. в движение никакво пипане налоста.. доста грозни работи се чуват даже и като сменяш 1


- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
По принцип четох някъде че определени автоматични скоростни кутий (Май на Е24) се нараняват ако седят на N прекалено дълго. Нормално си седиш на D (Което означава "Drive" а не "Direct" както някой беше написал) и това е. Нищо не хабиш.
Дори и при състезание (от светофара) няма смисъл да се слагат 2, 1, С, Л или каквото и да е друго. Важното е газта да е настъпена добре.
Тези другите са за слизане по хълм, каране по сняг и подобни ситуаций.
Дори и при състезание (от светофара) няма смисъл да се слагат 2, 1, С, Л или каквото и да е друго. Важното е газта да е настъпена добре.
Тези другите са за слизане по хълм, каране по сняг и подобни ситуаций.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact




Забравям за местене на лоста - Д и това е!!
Мерси още веднъж

- turboto
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 26.03.2005
- Местоположение: единственото село в София - Красно село
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i Touring
- Мечтае да кара: каквато и да е ALPINA
- Детайли за колата: току що излязла от завода! :)
Приемете моите извинения!
Съжалявам че съм подвел останалите, на Sani съм му дообяснил в Л.С. че автоматика който карах е на AUDI 100 CD набор '83 (не е само този но 5 години го търкалях и го лизнах на над 400 хил. км.)
П.С. По повод спестяването е пределно ясно че ако някой спести от изпаренията да ми се обади как го е направил! :-)
П.С. По повод спестяването е пределно ясно че ако някой спести от изпаренията да ми се обади как го е направил! :-)
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
GaD написа:стой си на Д и не се тревожи
Точно така

А колкото до изключването от скорост на светофара, мисля че това е навик на шофьор, който е преминал от ръчка на автомат и не е свикнал още. Иначе с риск да ме оплюят ще кажа, че по голем кеф от тва да таркаляш автомат нема, който е пробвал знае. Ей тва си е мое мнение, да не ме изядете сега с парцалите


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
Kris написа:не можеш да го прецакаш автоматика по начина по който си мислиш: той за това е измислен - да пипаш лоста само 2 пъти един път след като си запалил и втория път преди да гасиш. По скоро може да "прецакаш" нещо като си "играеш" по този начин с лоста.
абсолютно правилно!
Вчера стоях 45 мин в задръстване спирам тръгвам спирам тръгвам...мнооооого по зловещо е от светофарите в Бг повярвай...
Не барай лоста изобщо.Драйва си е напраен за това.Включваш го и забравяш..представи си ако бях с ръчка колко често щях да сменям жило на съединител??!?!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
F-14 написа:Kris написа:..представи си ако бях с ръчка колко често щях да сменям жило на съединител??!?!!
Ми ако караш правилната марка-никога


59 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани