Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
bera написа:Не колега, имам представа как работи ДВГ дори в момента правя основен ремонт на един V20 бързооборотен, ,но от това което знам за тея пеперудни е ,че са сложени поради същата причина поради която се слага и АГР клапана ,а именно регулиране на порцията въздух постъпваща в цилиндъра. По-малко въздух на ниските обороти където изгарянето не е пълно - по-малко Азотни окиси...
Ами обясни тогава логично, защо аджеба се слагат само и единствено на автоматик.
Порцията въздух се определя достатъчно прецизно от дебитомера, който мери кг/ч.
Само не ми казвай, че някакви механични клапи ще ти определят колко въздух е нужен на двигателя в даден момент....то да не е жигула

Съдейки по мненията ти, мисля че сега разбираш за съществуването на тези клапи и съм сигурен, че сега разбираш, че се монтират само на автоматик. Вместо да си чешем клавиатурите тук, потърси из нета за SWIRL FLAPS и почети малко.
Ето ти един пример http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

Накратко в свободен превод на второто изречение "Идеята е чрез отваряне и затваряне да увеличават или намаляват диаметъра на всмукателния колектор, като при затворено положение намаляват въртящия момент". Кога са затворени, всеки може да се досети.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
mad_presley написа:Ами обясни тогава логично, защо аджеба се слагат само и единствено на автоматик.
От къде да знам да не ги слагам аз?!
Обаче за разлика от теб аз прочетох цялата статия не само началото и виж на какво се натъкнах:
Премахването им води до увеличаването на емисиите при празен ход.
Това е жигули !!!!!!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
LUCIFER'S написа::D и двамата говорите за неща които са взаимно свързани... т.е. с увеличаване на въртяшия момент се увеличават и вредните емисии, съотвенто и обратното.
Ти ако знаеш аз още какво още съм чувал за тези пеперудки...чак да се чудиш как толкова късно човечеството е открило тази техологиля за намаляване на разходи, вредни емисии, завихряния за по-добро изгаряне...
За мен, като поне малко технически грамотен човек , тези пеперудки са с една единствена цел и това е двигателна спирачка при автоматик, а всичко останало е следствие от това.
Тези пеперудки просто те предпазват, като започнеш да се спускаш по голям баир, да не ти прегреят спирачките
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
Сега при новите дизели чух , че пеперудите вече ги правели от пластмаса...въпреки , че и тя ако се счупи ще направи доста щети
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
mad_presley написа:LUCIFER'S написа::D и двамата говорите за неща които са взаимно свързани... т.е. с увеличаване на въртяшия момент се увеличават и вредните емисии, съотвенто и обратното.
Ти ако знаеш аз още какво още съм чувал за тези пеперудки...чак да се чудиш как толкова късно човечеството е открило тази техологиля за намаляване на разходи, вредни емисии, завихряния за по-добро изгаряне...
За мен, като поне малко технически грамотен човек , тези пеперудки са с една единствена цел и това е двигателна спирачка при автоматик, а всичко останало е следствие от това.
Тези пеперудки просто те предпазват, като започнеш да се спускаш по голям баир, да не ти прегреят спирачките
Защо ги слагат само на автоматик ли...сигурно за да може двигателя да слуша по добре педала на газта ..настъпваш-вдигаш оборотите, махаш крака оборотите падат по-бързо. Все пак това е важно при автомата да има чуствителен педал и да се намали времето на реакция от подаване сигнала на педала на газта до достигане на исканите параметри. Обаче това за нанадолнището ми звучи несериозно......тоя 6 цилиндров дизел по смъртно не можеш да го засилиш по нанадолнището на скорост/автоматик той просто спира.....
- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
На фейслиф 530д има ли ASC или е само DSC? защото попаднах на обява 2002г. но с ASC 

02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.
b0k0 написа:На фейслиф 530д има ли ASC или е само DSC? защото попаднах на обява 2002г. но с ASC
С АSC са моделите до 11.2000г, след това всичко е с DSC. 70% от обявите в мобиле за 530 са 184к.с (преди фейс лифта), а са обявени като 194к.с и лъжат в годините и конете.
Реално фейслиф Е39 530 с ASC се произвежда точно 2 месеца от 09.2000 до 11.2000г.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани