проблем - студен старт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318tds

проблем - студен старт

Мнение от Cholakov » 07 Фев 2010, 22:19

КОлеги, изчетох доста написано тук по въпроса, ама не можах да намеря решение. Не ще да пали студена и това е. С първото подгряване и въртене- абсурд. Даже по-рано припалваше една такава, а от 3 дена хич неще. Като опитам втори път тогава пак със зор все едно пали на 1 цилиндър и после тръгва. Чисто нов акумулатор сложиш, подгряващи свещи нови, дюзите са добре, нафтата е с добавка- какво иска.. Ако някой е имал подобен проблем и може да помогже- ще съм благодарен, че не наплашиха за сегменти, а то оттам става...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем - студен старт

Мнение от vld » 08 Фев 2010, 0:30

Ако свещите са ОК, компресията как е?
Да няма въздух?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318tds

Re: проблем - студен старт

Мнение от Cholakov » 08 Фев 2010, 19:48

прегледах маркучите за обратната нафта -здрави са, явно няма да е от там. подкачващата помпа е сменена, само компресията не съм мерил. Ама ако това е дерта, пак отиваме на сегменти, и ще иде толкова за ремонт, че по-добре нова..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: проблем - студен старт

Мнение от ShibinG » 08 Фев 2010, 20:47

Същия проблем имам и аз колега :confused: като го разрешиш пиши , аз тия дни ще меря компресия и ще си каже /надявам се/
6>4

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: проблем - студен старт

Мнение от transporter_81 » 08 Фев 2010, 22:17

viewtopic.php?f=8&t=174309 , viewtopic.php?f=35&t=175861 Ето нещо сходно :idea: Успех с проблема :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: проблем - студен старт

Мнение от nedbmw » 11 Фев 2010, 1:01

Кво се плашиш със смяната на тези сегменти бе колега сменяй ги .Една кола мине ли 300 хил.км. не е лошо да и се сменят сегментите профилактично .Това трябва да е съпроводено и с надраскване на цилиндрите защото оригиналния хонинг най вероятно е вече заминал и за да карат дълго новите сегменти трябва пак да се направи тая грапавост на огледалото на цилиндъра(в тези грапавини остава масло, което от своя страна смазва сегментите и не се получава сухо триене) .Да ва светна малко ва :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318tds

Re: проблем - студен старт

Мнение от Cholakov » 11 Фев 2010, 14:06

Плашенето идва от там, че при износени сегменти, отиват не само те, износен е и цилиндъра поради специфичната конструкция на двигателя. При това положение, след дълга работа (над 300 000км) те стават елипсовидни, по посока на движението на биелата. Следователно само сегменти е козметичен ремонт, шлайф на цилиндри, може биелни лагери и то ремонта в един момент може да излезе колкото за нова кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: проблем - студен старт

Мнение от nedbmw » 11 Фев 2010, 21:54

Повече от една десета от милиметъра ако е износен цилиндъра е препоръчително да се сменят буталата с ремонтни

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: проблем - студен старт

Мнение от mgate » 13 Фев 2010, 9:09

Колега , какви свеши си сложил ,ако са БОШ свали ги и ги провери една по една на акомулатора с един кабел ,щото при мен беше същият проблем след много мъки от 4 чистонови свещи 4 изгорели и мое мнение бягай далеч от свещи БОШ :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318tds

Re: проблем - студен старт

Мнение от Cholakov » 18 Фев 2010, 23:22

Ами да ти кажа - точно такива сложих, старите бяха започнали да горят и сложих 4 нови Бош-а. Онзи ден ми стопи нервите, чисто нов акумулатор и му разказах играта и пак не ще. Запали с 300 зора, дръпнах маркуча, дето влиза в горивния филтър, да проверя дали отива до там въобще. и от тогава взе да си пали, какво й стана, незнам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: проблем - студен старт

Мнение от NikiNikolov » 19 Фев 2010, 13:53

Бензиновия филтър сменял ли си скоро, ако караш все в резерва гълта утайки от дъното, колкото и невероятно да е има.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: 318tds

Re: проблем - студен старт

Мнение от Cholakov » 21 Фев 2010, 13:55

Колата е дизел, филтрите са на 10 000км всички, и на резерва не ми се е случвало да карам. Щом сега запали, дано няма проблеми повече, няма да занимавам колегите. Благодаря за съветите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: проблем - студен старт

Мнение от dangerous » 21 Фев 2010, 15:22

Cholakov написа:Плашенето идва от там, че при износени сегменти, отиват не само те, износен е и цилиндъра поради специфичната конструкция на двигателя. При това положение, след дълга работа (над 300 000км) те стават елипсовидни, по посока на движението на биелата. Следователно само сегменти е козметичен ремонт, шлайф на цилиндри, може биелни лагери и то ремонта в един момент може да излезе колкото за нова кола.

+ да добавя че,сигмените почват да търсят най-лекото място защото се стараят да се разпънат(нали това им е предназначението) и техните ключове се завъртат така че,застават един под друг и познайте :1:
това става когато цилиндрите имат елипса
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: проблем - студен старт

Мнение от ShibinG » 21 Фев 2010, 18:41

При мен се оказа че пали трудно защото е изгоряла подкачащата помпа в резервоара.
6>4

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook