Проблем при затопляне на мотора
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при затопляне на мотора
Здравейте...Мотора е м10б18 л-жетроник когато запаля сутрин оборотите са около 1000 но след 6-7мин. падат до 500-600 и тресе-ако подам гас и задържа гаста на 1500 - 2000 оборота започват да падат и да се вдигат 1000-1500 без мърдам крака от газта?Смених дебитомера капа4ка палец свещи кабели няма оправия .Ано някой се е сблъсквал с проблема да пише
Благодаря 


- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем при затопляне на мотора
Преди маркучите врътни малко клапана за празния ход
. Ключето на дросела също може да не работи
.


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Re: Проблем при затопляне на мотора
А тва ключе не го знам каде е минах 5 ел кона и нищо
инъче клапана за празен ход отвая затвара мъркучите са ОК 


Re: Проблем при затопляне на мотора
Когато стопли напълно като застопоря педала на гаста на 2000-3000 оборота не мърда и като е студена не мърда а тва ключе не знам къде е иначе стъпковото моторче работи като постопли смъква под 1000оборота и тогова почва да мени обороти аха да угасне 

- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Re: Проблем при затопляне на мотора
neron4ev написа:иначе стъпковото моторче работи като постопли смъква под 1000оборота и тогова почва да мени обороти аха да угасне
Огледай маркучите да няма някой нацепен.
Последна промяна dido-bmw на 09 Фев 2010, 22:05, променена общо 1 път
Поздрави.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: Проблем при затопляне на мотора
Нерончев, я по-добре си избери коя картинка на "Volume air flow sensor" е твоята - http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-doors/Europe/318i-M10/browse/fuel_preparation_system/

Ако наистина е Л-жетроник - №11 има повече общо с реле за мигачи, отколкото със стъпков мотор... В задния край на хуйнята, дето влизат №№16 и 17 има винт - пробвай да вдигнеш оттам оборотите
.

№23 е ключето. На "пуснат педал" и на "пълна газ" трябва да има "късо" м/у различни пинове (по спомен - средния с всеки от крайните
).

Ако наистина е Л-жетроник - №11 има повече общо с реле за мигачи, отколкото със стъпков мотор... В задния край на хуйнята, дето влизат №№16 и 17 има винт - пробвай да вдигнеш оттам оборотите


№23 е ключето. На "пуснат педал" и на "пълна газ" трябва да има "късо" м/у различни пинове (по спомен - средния с всеки от крайните

Последна промяна ivantchoG на 09 Фев 2010, 0:56, променена общо 2 пъти
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: Проблем при затопляне на мотора


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Проблем при затопляне на мотора
и какво в крайна сметка... палиш на студено без да натискаш газта... работи си нормално, после се разваля и после пак работи нормално ? нещо не се връзва тука.
аз бих си регулирал оборотите с болчето на *напълно загряла* кола (стрелката на оборотомера трябва да е хоризонтална) и след това бих проверил пак какви са симптомите.
аз бих си регулирал оборотите с болчето на *напълно загряла* кола (стрелката на оборотомера трябва да е хоризонтална) и след това бих проверил пак какви са симптомите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Проблем при затопляне на мотора
И на мен не ми се вярва ама е така студена е добре като стопли напално пак е добре но межу тях е ужас едвам се кара
.Да като стопли реголирам оборотите от болчето за въздух на колектора.Започна и да ускорява на тласаци 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Проблем при затопляне на мотора
хм, не знам тогава. нали ги регулираш на топло и повече не въртиш? коя година е колата ?
ако си сигурен, че въздуха и запалването са ок, остава нещо с горивото да е... измервал ли си дебитомера дали му се изменя плавно съпротивлението? ламбда сонда имаш ли ?
ако си сигурен, че въздуха и запалването са ок, остава нещо с горивото да е... измервал ли си дебитомера дали му се изменя плавно съпротивлението? ламбда сонда имаш ли ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Проблем при затопляне на мотора
86г.е колата- Сонда има мериха я била мудна дебитомера не сам мерил но съм карал колата от която го взех и си беше ок.Намирисва на бензин като е студена но работи добре.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Проблем при затопляне на мотора
хм, значи е от почти последните двойни стопове, което е добре.
я изключи сондата и виж дали ще има някаква промяна без нея... и моите идеи се изчепрват до тука...
я изключи сондата и виж дали ще има някаква промяна без нея... и моите идеи се изчепрват до тука...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Проблем при затопляне на мотора
Колега, аз съм със М40Б18 и на няколко пъти ми направи подобен проблем като беше по студено.
Значи паля, оставям я да поработи 3-4 мин на место докато изчиста колата и почва да се дави, мени обороти и т.н. След което след дълги мъки, като позагрее колата, проблема се оправяше.
Нищо не съм сменял, просто започнах да тръгвам 20-30 секунди след като съм я запалил и от тогава не ми го е правил проблема. Нямам идея защо. Опитай и ти ако искаш.
Значи паля, оставям я да поработи 3-4 мин на место докато изчиста колата и почва да се дави, мени обороти и т.н. След което след дълги мъки, като позагрее колата, проблема се оправяше.
Нищо не съм сменял, просто започнах да тръгвам 20-30 секунди след като съм я запалил и от тогава не ми го е правил проблема. Нямам идея защо. Опитай и ти ако искаш.
Re: Проблем при затопляне на мотора
Като изключа сондата е ОК и в ускорението и на място (не се бях сетил благодарско на колегата)
но като запалих тая сутрин дръпнах и кабелите на стъпковия мотор (въздушен шибар маи се води) и промяня в работата на мотора нямаше означава ли че неработи
имам 2 и с двата е така .С изключена сонда дали ще гори много 



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани