Един проект на "ТОРНАДО"
Модератор: bum_bum
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
адокаче съм
пс:говорим за колата на Киро


пс:говорим за колата на Киро

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
///M Power написа:само да те питам какво значи слабо....пробвай 320-ката виж колко ще направи и пак кажи на 15.9 слабо.....иначе колата имаше някакви проблеми и тези 15.9 ги даде на подскоци
ако става дума за Е36 318is + turbo..
.. ти виж на божурище за кво ги имат тея 15.9 .. атмосверки астри правят по 15.5 - 16 .. ти за турбо ми говориш .. еми слабо е .. нещо още трябва да и се нагласи .. ис-ката с турбо трябва да е под 15.5

.. ако ли не за какво иде реч ?;)
мойта нема кво да я мера сигурно е 17ка

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ако става дума за Е36 318is + turbo..
става дума за съвсем друго нещо....както казах един пост по-горе говорим за колата на Киро Бавареца!!!!
ако за някой хора 15.9 е слабо за мен не е ....пак казвам колата вървеше на подскоци....астрите няма да ги коментирам
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
///
т тия астри не ги гледаи дет правят високи 14 сек
щот са по 600 кила (оранжавата даже стартираше без задна врата
и с тва нитро не ми се говори сигорно пръскат по 100/150 коня от нитро ма тва си е тяхна работа за леко буусната 1.8 жвинтилка с купе кам 1200 кг са си екстра 15 сек било и то високите 15
говоря приблизително поне за килограмите
щот са по 600 кила (оранжавата даже стартираше без задна врата
и с тва нитро не ми се говори сигорно пръскат по 100/150 коня от нитро ма тва си е тяхна работа за леко буусната 1.8 жвинтилка с купе кам 1200 кг са си екстра 15 сек било и то високите 15
говоря приблизително поне за килограмите
0889429419
Re: ///
paf40 написа:т тия астри не ги гледаи дет правят високи 14 сек
щот са по 600 кила (оранжавата даже стартираше без задна врата
и с тва нитро не ми се говори сигорно пръскат по 100/150 коня от нитро ма тва си е тяхна работа за леко буусната 1.8 жвинтилка с купе кам 1200 кг са си екстра 15 сек било и то високите 15
говоря приблизително поне за килограмите
ниски 14 или по-точно -> 14.13

600 кила ... трудно ... ама много трудноооо

150 коня от нитро-то стига бе ... ти на това нитро му даде да дава ебати паура


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
75к.с е нитрото на оранжената Астра Спечелила в КЛАС А
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
става дума за съвсем друго нещо....както казах един пост по-горе говорим за колата на Киро Бавареца!!!!
ако за някой хора 15.9 е слабо за мен не е ....пак казвам колата вървеше на подскоци....астрите няма да ги коментирам
ми бате 15.9 си е много слабо време, но аз съм сигурен че тези кола ще даде много по-добро време след като Киро приключи с настройките

75к.с е нитрото на оранжената Астра Спечелила в КЛАС А

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
здрасти колеги...ми начи като цяло времена над 15 са слаби....аз лично в събота визирайки сички астри и тем подобни коли...е ми то жигулите им е*аха мамата.... 14.7 за кола,която е набор 76-та до 80-та макс...при това не бяха много пипнати....а както се знае...жигула и азот е убииствено невъзможна комбинация... иначе бмв с турбо може да постигне и под 13,но си трябват яко ЛСД-та интеркулери бууст контролери и тем подобни иначе може да се получи ефекта УАУ кво ми стана с буталата що са в задното гърне...а и да светна малко тука покрай едни психари от гърция и тн...турбо мотора работи най-добре с 1 резониращо гърне отзад...иначе гниете много...мисля си,че колегите,занимаващи се с баварки трябва да имат предвид освен шприцовете и буталата...не става над 0.5 бара със нормални....поне не и за екстремно....щото ще се залеят...
едни кованки буталца са към 700$ от ДЖЕЙ-АР а пък за "хедър" ите...ами и те са към толкова,не упреквам никой,но с тези заварки се губи адски много КПД трябва всичко да е гладко(еххх де да можеше леар да го направи)...е с бутала и хедъри ще се получи доста добър ефект на бар++,обаче при 6-така трябва да внимавате с главата да не стане като дъга... як интеркулер и задължително голям воден радиатор и криоген във водната система за по-добър топлообмен....еми туи е моя коментар дано не ме сметнете за поредния надувко...просто споделям скромен,но надявам се полезен житейски опит
и УСПЕХ


BURN RUBBER,NOT YOUR SOUL!!!!!!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
BOLLORE написа:фабрични бутала могат да издържат и 2 бара, стига компресията да е достатъчни ниска
Да, аз дори на 2,5 карам

Първо май нещо понятията бъркаш колега,
а дори и Степента на сгъстяване на горивната камера да е достатъчно понижена (да е "разреден" мотора) да кажем от 10,1:1 на 6,5:1 пак няма как да стане с фабрични бутала



- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
леко буусната 1.8 жвинтилка с купе кам 1200 кг са си екстра 15 сек било и то високите 15
говоря приблизително поне за килограмите
за последно казвам говориме за колата на Киро.....
за другите неща вече казах....отказвам да повтарям едно и също


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
сток бутала....на 3.5 бара не искате ли..хора за да издържи буталото на такава горивна смес трябва да е добре закалено и с дебело чело...сместа трябва да се работи много...ако имам ного бууст се троши мотора като не е истина ако е богата плюе...а за на тико бмв-то само като видя турбото от ТИР мис става ясно че за сток бутала не може да става дума квото и да става...друг колянов друг разпределителен....сухи картери и тн...тъй ако се праят и "наще" бмв-та ще е интересно защото аз лично лаив до са освен атмосферното бмв на али друго не съм видял да ми пълни душата...ще е интересно..и не газ газ и опааа стопиха ми се буталата като топено сирене жоси....
колеги без лоши чувства,но малко по-интелигентно да се отнесем към темата!........ колеги вие турбото с електроника ли ще го движите или? и датчици на скоростите ще има ли?

BURN RUBBER,NOT YOUR SOUL!!!!!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани