Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Модератор: Технически модератори
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Stanchev написа:ръгай билщайна с Х и Р пружини нешо 40/20, 40/30, 30/30, 30/20, ем ще вози, ем ще е нисък![]()
не се залъгвай да я пускаш само отред, ще си развалиш кефа от към управление и возия!
аз бих я пуснал колкото отпред, толкова и отзад
помисли за М тех пружини като вариант![]()
в краен случай айбах, ама кой е*ах
Еее на друг другар се появи поздрави на Пловдив

Иво това първото не ми говори нищо - Х и Р


Айбах идва много дебело и мисля че няма смисъл а и вече няколко човека са
много доволни от Вайтек а и доста солено ще бъде с тях докато се нагласим

За пружини М тех незнам какво ще се получи а и на нашия Митко ще му стане лошо..

Тоя днес го няма в отпуска е

и разтоянието между калника и гумата са два броя мои кебапчета демек 3,5 см. макс ако сложа
35/00 незнам какво ще се случи

Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
За гаража ако искаш утре мога да ти отговоря със снимки ама да не се стреснеш
За билщаина Postman може да каже някоя дума.
И последно .... помисли за внос.

За билщаина Postman може да каже някоя дума.
И последно .... помисли за внос.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
H&R имах предвид.
аз съм на принципа "по добре мерцедес втора ръка, отколото чисто нова кия"
изпадат доста добри оферти, не само тук, разгледай ибей.
имам кит амортисьори, пружини и тампони 60/40 с тюв от германска кола, дойде тук и й сложиха "кокилите", но мисля, че ще дереш при влизане в гаража
аз съм на принципа "по добре мерцедес втора ръка, отколото чисто нова кия"

изпадат доста добри оферти, не само тук, разгледай ибей.
имам кит амортисьори, пружини и тампони 60/40 с тюв от германска кола, дойде тук и й сложиха "кокилите", но мисля, че ще дереш при влизане в гаража


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
pesho написа:За гаража ако искаш утре мога да ти отговоря със снимки ама да не се стреснеш![]()
За билщаина Postman може да каже някоя дума.
И последно .... помисли за внос.
Защо бре човек нещо извратено ли ще бъде


Чакам да се включат и двамата модератори

Идея за внос нямам

ще ги вземам от тук

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Stanchev написа:H&R имах предвид.
аз съм на принципа "по добре мерцедес втора ръка, отколото чисто нова кия"![]()
изпадат доста добри оферти, не само тук, разгледай ибей.
имам кит амортисьори, пружини и тампони 60/40 с тюв от германска кола, дойде тук и й сложиха "кокилите", но мисля, че ще дереш при влизане в гаража
Иво с 60/40 може направо да се лъзгам по корем

просто не искам да ангажирам хора с моите


А и цените са:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... mpfer.html
и
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
и
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
тук намерих и това

http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... k-BMW.html
това също ми е добре

http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
Последна промяна Peter Angelov на 09 Фев 2010, 1:35, променена общо 4 пъти
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Има вече не малко фирми дето се занимават с внос от ибеи амазон и квото си поискаш. Това в
случай, че не се оправяш с език иначе директно се оправяш сам без проблеми.
А за гаража бордюрчето дето качвам е малко под 20см (естествено с помощни средства ака тухличка/и)
случай, че не се оправяш с език иначе директно се оправяш сам без проблеми.
А за гаража бордюрчето дето качвам е малко под 20см (естествено с помощни средства ака тухличка/и)

Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Като сложих Билщайна отзад, колата ми започна да завива както никога преди. Не заради самия Билщайна, а заради това, че задницата слезе по-ниско от преди и страничният наклон се увеличи още.
Инак моят съвет е цял кит и най-доброто за мен си остава Билщайн Б12 (той е 25/20). Между другото по моите наблюдения с Билщайн комфортът е осезаемо по-висок отколкото с Кони и го отдавам на силно несиметричната им характеристика на свиване и разпъване.
Ако ти се вижда скъпо Билщайн, тогава KW или някоя още по-евтина алтернатива. Когато купуваш цял кит първо е по-евтино и после има вероятност пружините да са подбрани за съответните амортисьори (или обратно), която вероятност е толкова по-голяма, колкото по-скъпо е окачването.
И на мен ми опира в билото на рампата за гаража, но това е термо-щита на средното гърне и като минавам оттам засега просто го игнорирам
, по-натам ще "преструктурирам" гърнето и нещата ще си дойдат намястото.
Инак моят съвет е цял кит и най-доброто за мен си остава Билщайн Б12 (той е 25/20). Между другото по моите наблюдения с Билщайн комфортът е осезаемо по-висок отколкото с Кони и го отдавам на силно несиметричната им характеристика на свиване и разпъване.
Ако ти се вижда скъпо Билщайн, тогава KW или някоя още по-евтина алтернатива. Когато купуваш цял кит първо е по-евтино и после има вероятност пружините да са подбрани за съответните амортисьори (или обратно), която вероятност е толкова по-голяма, колкото по-скъпо е окачването.
И на мен ми опира в билото на рампата за гаража, но това е термо-щита на средното гърне и като минавам оттам засега просто го игнорирам

Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Postman написа:..... Билщайн Б12 (той е 25/20)...
Вече на няколко места засичам, че въпросния кит не е нищо повече от B8 плюс H&R пружини
естествено може и да не е вярна информацията но ....
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Точно това е Б12, да - повече от сигурно: късоходов амортисьор B8 Sprint с пружини H&R или с пружини Eibach според това за каква марка и модел автомобил говорим. За Е34 доколкото знам са с Eibach, но аз така или иначе съм купувал отделно пружините от амортисьорите, така че не см имал възможността да разопаковам чисто нов пакет В12.
Като казваш "нищо повече от..." звучи все едно се набутва човек
, а то просто е най-добрият комплексен компромис за улична кола за скромните 1500-1600 лв., според мен разбира се.
Като казваш "нищо повече от..." звучи все едно се набутва човек

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Яворе здрасти, ами да ти кажа искам Билщайна, цената горе долу на която мога да ги взема се доближава до тази в сайта, все пак там има транспорт и т.н. Този кит говорихме с теб е супер но при положение че имам едни 7 см. разлика ще дойде твърде малко за съжаление.
Какво ще кажете за това чудо и дали може да се намери при нас в България
AP Tieferlegungsfedern BMW
на Вайтек има кит 35/00 с амортисьори но ме притисняват амортисьорите от пружините вече има доста доволни хора...
Друго което си мисля да пробвам с едни подобни пружини, да видя какво ще стане като височина, возия и т.н. и евентуално после може да взема нещо от великите марки, но амортисьори мисля че не трябва компромис...
Да започна с един комплект пружини и да взема 2 предни амортисьора и според мен ще си покаже, после и два задни и така...
Какво ще кажете...
Какво ще кажете за това чудо и дали може да се намери при нас в България
AP Tieferlegungsfedern BMW
на Вайтек има кит 35/00 с амортисьори но ме притисняват амортисьорите от пружините вече има доста доволни хора...
Друго което си мисля да пробвам с едни подобни пружини, да видя какво ще стане като височина, возия и т.н. и евентуално после може да взема нещо от великите марки, но амортисьори мисля че не трябва компромис...
Да започна с един комплект пружини и да взема 2 предни амортисьора и според мен ще си покаже, после и два задни и така...
Какво ще кажете...
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Ами виж сега, ако 25 отпред ти е малко, има Билщайн Б10, който е 60/40 - пак цял кит... Самият факт, че Б12, което се явява логичен ъпгрейд след Б10 е по-висок, сам по себе си говори... Моята кола както си я виждал преди беше по мое мнение с -60 отпред, а сега е с -35 и определено е по-стабилна, -35 пружините отпред са ми по-твърди от -60 и в съчетание с по-ниската ми задница, стабилността е впечатляваща за визуално голяма кола като е34. Така че, ако 25 отпред ти е малко, вземи пак същите марки, но поотделно - Билщайн Б8 и Айбах 35/30, но ще струва повече и на практика ще бъде същото като поведение, съвсем малко по-друго като визия.
П.П. Дописал си мнението ти - аз започнах така, както ти питаш дали да започнеш, купувах нещата на парче, въртях ги в няколко разлини комбинации и накрая намерих каквото търсех и изводът за мен е каквото съм ти написал, ако ти се дават повече пари, повтори го и ти
, на мен сега ми висят една камара ненужни части, но поне съм доволен - затова и съвета ми е такъв, ти можеш да станеш доволен "наготово".
П.П. Дописал си мнението ти - аз започнах така, както ти питаш дали да започнеш, купувах нещата на парче, въртях ги в няколко разлини комбинации и накрая намерих каквото търсех и изводът за мен е каквото съм ти написал, ако ти се дават повече пари, повтори го и ти

Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Postman написа:звучи все едно се набутва човек
Малко грешно ме разбра

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Добро утро на всички, смятам да започна с едни пружини 40/00 примерно на:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
може ли някой да ми каже кой продава тези пружини в BG
или
Вайтек 35/00 това от към пружини а за амортисьори мисля че вече съм решил на 100% да бъдат BILSTEIN B8 Sprint Gasdruck Sportdämpfer.
Имам едно питане проблем ли е ако все пак сложа предни Коти Спорт с реглаж а задни да бъдат Bilstein.
Някой имали идея каква е тази марка:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... W-5er.html
Виждам че може да се регулират пружините от Tieferlegung in mm: 35-65 / 40
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
може ли някой да ми каже кой продава тези пружини в BG

или
Вайтек 35/00 това от към пружини а за амортисьори мисля че вече съм решил на 100% да бъдат BILSTEIN B8 Sprint Gasdruck Sportdämpfer.
Имам едно питане проблем ли е ако все пак сложа предни Коти Спорт с реглаж а задни да бъдат Bilstein.
Някой имали идея каква е тази марка:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... W-5er.html
Виждам че може да се регулират пружините от Tieferlegung in mm: 35-65 / 40
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Peter Angelov написа:Добро утро на всички, смятам да започна с едни пружини 40/00 примерно на:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... n-BMW.html
може ли някой да ми каже кой продава тези пружини в BG![]()
или
Ако не се лъжа Манимпкс внасят Вайтек, но Митко предполагам ще ти е по-полезен

Все пак ако е ти хареса цената оттук, NH-Tuning ще ти ги продадат и изпратят на драго сърце

Peter Angelov написа:Вайтек 35/00 това от към пружини а за амортисьори мисля че вече съм решил на 100% да бъдат BILSTEIN B8 Sprint Gasdruck Sportdämpfer.
Имам едно питане проблем ли е ако все пак сложа предни Коти Спорт с реглаж а задни да бъдат Bilstein.
При мен е така, досега проблем не съм установил. Отделно задни Кони Спорт в момента няма в Руди 96, аз като проверявах ми казаха, че никога не са ги внасяли, респективно доставка 1 месец ако изобщо ги имат в Холандия (ако ги нямат там са недоставяеми, поне не през Руди 96).
Peter Angelov написа:Някой имали идея каква е тази марка:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... W-5er.html
Виждам че може да се регулират пружините от Tieferlegung in mm: 35-65 / 40
Без значение от марката, това е т.нар. coilover - спортно регулируемо окачване - много по-твърдо от другия вариант с къси пружини, силно не ти го препоръчвам за "кола за удоволствие"... изобщо където пише Gewindefahrwerk директно го подминавай

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Да с митко проверявахме и Кони задни с 1 месец доставка а и от киро разбрах че става много трудно реглажа. Или ще бъде Кони - предни и BILSTEIN B8 - задни или направо 4 броя
BILSTEIN B8, принципно при моя случай не виждам какво толкова да регулирам. При мен опцията е по добра визия, свързана със смяна на пружини и смяна на амортисьори поради простата причина че съм доволен от Закса но все пак са на доста км. без това ще пипам там а и имам възможност да си позволя нови амортисьори. Това за последното coilover - спортно регулируемо окачване идеята ми е че може да си я правя кякто искам от към височина или се бъркам. Да не е да я врътна два пъти и да се прецакат
а и щом казваш че не е за нормална кола
На DTS - какви вариянти има за подобно окачване
и добро ли е
Колата се кара 3 - 4 пъти в месеца и принципно няма да ме бърка толкова но и не искам да си разваля комфорта смисъл да стане няква дървена каручка...
Принципно не съм вземал нищо от подобни сайтове и това ме притиснява Яворе а и немския ми куца много и нямам познати с немски. Ако някой има желание да помогне с този сайт и да поръчаме от там няма проблем за мен и щом ще бъде горе долу по добре от към цена...
Ако някой има желание ще намеря начин да реванширам
BILSTEIN B8, принципно при моя случай не виждам какво толкова да регулирам. При мен опцията е по добра визия, свързана със смяна на пружини и смяна на амортисьори поради простата причина че съм доволен от Закса но все пак са на доста км. без това ще пипам там а и имам възможност да си позволя нови амортисьори. Това за последното coilover - спортно регулируемо окачване идеята ми е че може да си я правя кякто искам от към височина или се бъркам. Да не е да я врътна два пъти и да се прецакат




Принципно не съм вземал нищо от подобни сайтове и това ме притиснява Яворе а и немския ми куца много и нямам познати с немски. Ако някой има желание да помогне с този сайт и да поръчаме от там няма проблем за мен и щом ще бъде горе долу по добре от към цена...
Ако някой има желание ще намеря начин да реванширам

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани