Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Модератор: Технически модератори
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Ока4ване на е34 - вьпрос и мнение!
Малко да дигна темата момчета и да видим какво ще решим
Та стигнах до въпросните пружини и амортисиори
Последно съм се спрял на два варианта:
1. Пружини - Вайтек, чудя се дали да бъдат 50/35 или 35/00
разтояние между калника и гумата ми е някъде около 7-8 см. или 4 мои пръста
или друга марка и аз незнам от толкова много какво да избера
2. По отношение на амортисьори - Кони Спорт или Bilstein В8, поне от тези марки съм решил твърдо да бъде една от двете.
3. Има и един друг вариант който мен ме блазни и той е:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... k-BMW.html
Чакам вашите мнения и предложения
П.С. Също ако някой може да даде идея какво мога като материал да подложа на предните гуми като влизам и излизам от гаража за да не опирам ще съм много благодарен

Та стигнах до въпросните пружини и амортисиори

Последно съм се спрял на два варианта:
1. Пружини - Вайтек, чудя се дали да бъдат 50/35 или 35/00



2. По отношение на амортисьори - Кони Спорт или Bilstein В8, поне от тези марки съм решил твърдо да бъде една от двете.
3. Има и един друг вариант който мен ме блазни и той е:
http://www.nh-tuning.de/product_info.ph ... k-BMW.html
Чакам вашите мнения и предложения

П.С. Също ако някой може да даде идея какво мога като материал да подложа на предните гуми като влизам и излизам от гаража за да не опирам ще съм много благодарен

Последна промяна Peter Angelov на 08 Фев 2010, 23:44, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Значи аз се сетих какво можеш да подложиш. Ако беше женен вземаш тъщата и я слагаш за подложка 
Може да потърсиш от онези червените гуми които слагаха едно време пред кафенетата и в разни др. държавни сгради. Ако видя някъде такава ще я снимам да се сетиш за какво става въпрос, ако си забравил.
ПП. Във фитнеса ми имаше такава ще прескоча да я снимам и видиш. Може да се направят 2 парчета и да се монтират 1 в/у друго.
Поздрави

Може да потърсиш от онези червените гуми които слагаха едно време пред кафенетата и в разни др. държавни сгради. Ако видя някъде такава ще я снимам да се сетиш за какво става въпрос, ако си забравил.
ПП. Във фитнеса ми имаше такава ще прескоча да я снимам и видиш. Може да се направят 2 парчета и да се монтират 1 в/у друго.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Ако става въпрос само за по - добър естетически вид - по - добре 35/00 (в комплекта са само две пружини за предният мост, задните остават същите). Става най - лесно, безболезнено и евтино. Комфорта се влошава леко, но все пак всичко си има цена. Предимството е, че си запазваш оригиналните амортисьори. Лично аз съм доволен - в момента карам с AP пружини 35/00, т.е. само на предният мост и грозните 4 пръста (май моите са колкото товите дебели) изчезнаха. Стана тъмно, но ако ми остане време утре ще направя снимки, за да добиеш представа, какво се получава.
50/35 ще ти дойде малко ниско, и карането няма да кой знае, какво удоволствие, особено по китните ни пътища. Заедно с това ще трябва да смениш и амортисьорите. Освен това имай предвид, че това са ориентировъчни размери и пружините рано или късно, при една фирма повече при друга по - малко се слягат допълнително.
50/35 ще ти дойде малко ниско, и карането няма да кой знае, какво удоволствие, особено по китните ни пътища. Заедно с това ще трябва да смениш и амортисьорите. Освен това имай предвид, че това са ориентировъчни размери и пружините рано или късно, при една фирма повече при друга по - малко се слягат допълнително.
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Взимаш едни Б8ки и 35/00 пък ако не ти хареса после винаги може да направиш
комбинация 35/20 или 40/20 с нови пружини и така.
Само наистина не слизаи под 40/20 ако си караш всеки ден колата.
комбинация 35/20 или 40/20 с нови пружини и така.
Само наистина не слизаи под 40/20 ако си караш всеки ден колата.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Колкото до амортисьорите аз съм за Кони Спорт регулируеми. Един колега има такива на Опел Омега от няколко години и е много доволен. И аз мисля да си купя като дойде време за смяна.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
koni sport за е34 предни - 485лв с отстъпката. Това за 2 броя братко.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Благодаря за мненията и предложенията
Що се касае до пружини май твърдо ще пробвам с 35/00, пък ще видим какво ще стане, все пак това е полвината от разтоянието което е при мен 7 см. ще взема точно за моя мотор явно има разлика защото навсякъде са разделени по мотори и си мисля че би трябвало точно да се получи и да няма разминаване. Колега ще се радвам ако пуснеш снимки да видим как стои с 35/00. Ако нещо не ми допадне ще се вземат други и така то се е видяло
По отношение на амортисьорите първо ще взема на 100 % нови, Кони ми идва на по добра цена а и може да се регулира, незнам обаче дали има голяма разлика и имали смисъл. Забе ще ги взема на малко по добра цена
Bilstein В8 ми идва около 300 лв. парчето горе долу, до колкото знам много са доволни от него но няма тази екстра както при Конито да се ругулира. искам да се включат и други колеги
Забе аз си мисля че на 35/00 няма да имам проблем да влизам в гаража
Тази комбинация ще се получи много добре ако стане 2 в 1
Що се касае до тези стелки не мислишли че все пак колата тежи доста и мнго файда няма да има 

Що се касае до пружини май твърдо ще пробвам с 35/00, пък ще видим какво ще стане, все пак това е полвината от разтоянието което е при мен 7 см. ще взема точно за моя мотор явно има разлика защото навсякъде са разделени по мотори и си мисля че би трябвало точно да се получи и да няма разминаване. Колега ще се радвам ако пуснеш снимки да видим как стои с 35/00. Ако нещо не ми допадне ще се вземат други и така то се е видяло

По отношение на амортисьорите първо ще взема на 100 % нови, Кони ми идва на по добра цена а и може да се регулира, незнам обаче дали има голяма разлика и имали смисъл. Забе ще ги взема на малко по добра цена


Забе аз си мисля че на 35/00 няма да имам проблем да влизам в гаража



Последна промяна Peter Angelov на 10 Фев 2010, 12:15, променена общо 1 път
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
аз карам с кони спорт задни,много съм доволен обаче имат един основен недостатък-свалят се за да се регулират.има два модела кони,спортна версия-жълти(като моите)и червени,които се водят стриит и са маслени,те съответно и са по евтини(но също са с реглаж).пружините които се продават повечето по твърдост влизат в диапазона на нормалните амортисьори,има редки случаи които изискват по къси и подсилени такива,но за да свалиш колата до 40,50мм няма нужда да се ползва амортисьор с по къс ход.та мисълта ми е че за да си свалиш колата с 30мм и ако нямаш някакви спортни амбиции няма смисъл от амортисьори с реглаж(на дали някога ще го ползваш)ако искаш по стегната возия и стабилност просто можеш да сложиш по ниски пружини и дори газови амортисьори алко от подсилените,ефекта пак ще е значителен.ако ще сменяш амортисьори задължително е да са 4(комплект)ако ще сменяш пружини също трябва да са в комплект,щото за всички комплекти пружини е взето под внимание промяната на баланса на колата,и килограмите им са сметнати спрямо тази промяна.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Здрасти Киро, хубава информация
Моите амортисьори в момента са Закс Супер Туринг но са вече на близо 40К км. и ми се иска
да ги сменя
Това с реглажа на Конито почва малко да ме притиснява
смисъл трудно ли се
прави реглажа
да не си вкарам таралеж в гащите
Задължително вземам по 4 броя от двете
няма да правим смехории...

Моите амортисьори в момента са Закс Супер Туринг но са вече на близо 40К км. и ми се иска
да ги сменя


прави реглажа


няма да правим смехории...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
реглажа е труден,трябва да се свали амортисьора,да се извади пружината от него,тогава се згъва докрай и се върти,надясно се стяга,наляво се разхлабва.аз лично незнам за е34 да има задни кони с друг тип реглаж,ако греша нека някой да ме поправи.на твоите може да им няма нищо,пробвай с тях да си останеш,ако има някакъв проблем след време ще ги смениш.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Добре знаеш много добре че колата се пази, смисъл нито се кара, нито пък има кой знае каква сила
При мен всичко опира до визия, не може ли да взема 2 амортисьора Кони - предни, а задни да си остане Закса
Смисъл да го направя на етапи и да видя какво ще се получи...
Bilstein В8 те за това чудо не казваш нищо

При мен всичко опира до визия, не може ли да взема 2 амортисьора Кони - предни, а задни да си остане Закса

Смисъл да го направя на етапи и да видя какво ще се получи...
Bilstein В8 те за това чудо не казваш нищо

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Peter Angelov написа:Добре знаеш много добре че колата се пази, смисъл нито се кара, нито пък има кой знае каква сила![]()
При мен всичко опира до визия, не може ли да взема 2 амортисьора Кони - предни, а задни да си остане Закса![]()
Смисъл да го направя на етапи и да видя какво ще се получи...
Bilstein В8 те за това чудо не казваш нищо
с билщаин съм запознат само от впечатленията ми с е30,нямам наблюдения за е34,но все пак марката и цената говорят достатъчно за себе си.
ако е само до визия просто отрежи една витка от предните пружини и ще постигнеш точно желания ефект

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
ръгай билщайна с Х и Р пружини нешо 40/20, 40/30, 30/30, 30/20, ем ще вози, ем ще е нисък
не се залъгвай да я пускаш само отред, ще си развалиш кефа от към управление и возия!
аз бих я пуснал колкото отпред, толкова и отзад
помисли за М тех пружини като вариант
в краен случай айбах, ама кой е*ах

не се залъгвай да я пускаш само отред, ще си развалиш кефа от към управление и возия!
аз бих я пуснал колкото отпред, толкова и отзад

помисли за М тех пружини като вариант

в краен случай айбах, ама кой е*ах


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
kirililiev написа:Peter Angelov написа:Добре знаеш много добре че колата се пази, смисъл нито се кара, нито пък има кой знае каква сила![]()
При мен всичко опира до визия, не може ли да взема 2 амортисьора Кони - предни, а задни да си остане Закса![]()
Смисъл да го направя на етапи и да видя какво ще се получи...
Bilstein В8 те за това чудо не казваш нищо
с билщаин съм запознат само от впечатленията ми с е30,нямам наблюдения за е34,но все пак марката и цената говорят достатъчно за себе си.
ако е само до визия просто отрежи една витка от предните пружини и ще постигнеш точно желания ефект




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Окачване на е34 - вьпрос и мнение!
Peter Angelov написа:kirililiev написа:Peter Angelov написа:Добре знаеш много добре че колата се пази, смисъл нито се кара, нито пък има кой знае каква сила![]()
При мен всичко опира до визия, не може ли да взема 2 амортисьора Кони - предни, а задни да си остане Закса![]()
Смисъл да го направя на етапи и да видя какво ще се получи...
Bilstein В8 те за това чудо не казваш нищо
с билщаин съм запознат само от впечатленията ми с е30,нямам наблюдения за е34,но все пак марката и цената говорят достатъчно за себе си.
ако е само до визия просто отрежи една витка от предните пружини и ще постигнеш точно желания ефект
![]()
![]()
Тая идея ми се върти от доста време, Митио ще има да ме храни
бе и мен ме храниха като си одрязах червените hr с една витка отпред и две одзад,ам на,като я изпразних от излишния скраб и като ръгнах полиестера стана като джип въпреки спортните пружини


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани