Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 30.03.2008

Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от Мавродиев » 07 Фев 2010, 19:59

Здравейте,колеги!
Интересува ме ,какво да очаквам от 530д,ако има запознати,потърпевши,доволни,недоволни-моля за мнение.
Между другото в момента съм с 525тдсЕ39,но съм решил да я сменям с 530д,а дали си заслужава???
Благодаря на всички за помоща. :help:
Колата е трибуквена всичко друго е компромис
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: 635d
Мечтае да кара: Only BMW...
Детайли за колата: M6

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от nitrif » 07 Фев 2010, 20:43

Заслужава си колега и с 525д да смениш тдса пак си заслужава.Казвам го защото 5г имах тдс и още го имам но комонреала е къде по съвремен мотор


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от dbanchev » 07 Фев 2010, 21:02

Колега, определено 3.0д си заслужава! Това е мотор от ново поколение сравнен с тдса, много по мощен, пъргав, с определено нисък разход за мощността и обема си, много еластичен и подходящ за чипосване. от към обслужаване ще ти е по скъпо сравнение с тдса, определено е по капризен и иска внимателно и прецизно пипане. Но ако случиш на читав екземпляр, няма да имаш по- голям кеф. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от bera » 07 Фев 2010, 22:15

Мавродиев написа:Здравейте,колеги!
Интересува ме ,какво да очаквам от 530д,ако има запознати,потърпевши,доволни,недоволни-моля за мнение.
Между другото в момента съм с 525тдсЕ39,но съм решил да я сменям с 530д,а дали си заслужава???
Благодаря на всички за помоща. :help:
Единствения минус който се сещам на 530д е цената.
Разхода не знам дали е значително по-голям ,но ако имаш парите какво те притеснява.
Нещо друго искам да ти обърна внимание, когато човек сменя колата обикновено го прави за да я смени с по-нова, а ти искаш да смениш една 13 годишна с една 10 годишна.
Помисли си пак дали е разумно, колкото и хубава да е, колкото и да върви пак си остава 10 годишна кола.
Успех с избора и дано съм ти бил полезен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от LUCIFER'S » 08 Фев 2010, 10:25

Кажи до колко пари ще купуваш за да ти кажа какво, 530д ще си купиш... защото масово, които се продават на пазара не си знаят километрите и са абсолютни дараци... купувай само фейслифт, и бягай от автоматика!!! само тогава ще разбереш какво е М57Д30
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от spacepl » 08 Фев 2010, 10:56

Абе за фейса съм съгласен, но да бяга от автомата - :evil: като иска да разбере какво е ръчкане да си купи една хонда (и да бяга при дядо на село) и да я юрка с ръчката, автомата е супер екстра, аз повече на ръчка няма да се върна. Като бутнеш лоста един път на ляво и със тия 200 коня трябва да си е веселба голяма дори с автомат. Доста съм карал 3Д-то на новото ауди със типтроник и мога да кажа че е супер кеф, но всепак си е дизелов мотор и не е за глупости, то не е ли да припомпиш до 5х 6х рпм и да пуснеш съединитела :) пък дизеляка ако вземеш да го припомпваш до там бая теми ще почнеш да пускаш.

ПС: Климатика и автоматика са най-големите екстри на една кола според мен. Другото е бошлаф работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от El Diablo » 08 Фев 2010, 10:59

LUCIFER'S написа:Кажи до колко пари ще купуваш за да ти кажа какво, 530д ще си купиш... защото масово, които се продават на пазара не си знаят километрите и са абсолютни дараци... купувай само фейслифт, и бягай от автоматика!!! само тогава ще разбереш какво е М57Д30


защо бе казват че било убаво автомата :mhihi:

ето новия и стария мотор, като гледам разлика никаква при положение че колите са в еднакво състояние :no:

http://www.zeperfs.com/duel597-100.htm

така че бих се качил в една е39ка 184 кс + М паркет, защо не ;Р

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от mad_presley » 08 Фев 2010, 11:12

530d 184к.с е първия комон рейл и си има някои бъгове.По добрия вариант е 194к.с, където вече тези бъгове са отстранени и мотора наистина е добър.

Един пример е интеркулера на изгорелите газове минаващи през EGR-ра. При 184к.с няма такъв и в двигателя влизат силно нагрети изгорели газове. Въртящия момент също има не малка разлика в двата мотора.

Та така, по-добре си търси някоя 194.к.с, защото ако купиш някоя преди фейса и започнеш да я правиш фейс лифт, ще ти излезе по-скъпо, от колкото да си вземеш истинска фейс лифт ;)

Дали е автомат или ръчка е въпрос на предпочитания.С такъв въртящ момент разликата е толкова минимална, че не може да се усети разлика във вървенето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от Elesar74 » 08 Фев 2010, 11:45

Айде бе, автомата бил това, бил онова. Аз също на ръчка повече няма да се кача, карал съм доволно много преди. Няма такъв комфорт да си държиш волана с една ръка и само да даваш газ. За задръствания и подобни ситуации, да не говорим. Сега зимата, също никакви ядове, даже не си помислям да карам на ръчен режим. Както каза обаче колегата, по-добре 194 коньовия мотор.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от nightdriver » 08 Фев 2010, 13:23

здравейте колеги ,

вече почти две години карам 184к.с. и близо 60000км навъртяни и освен филтри и масла , друго по мотора не съм барал :!: Колата е аутоматик , като задължително съм сменил филтъра и маслото на кутията и за сега ми служи вярно :!:
Сега искам да попитам , а и за колегата ще е полезно с какво този мотор е по-кофти от 194к.с ?
Какви отклонения може да даде за в бъдеще /понеже до момента е перфектен/ , за да се пазя :?:

п.с имам нужда от примери както мад пресли е дал за интеркулера на агр-а ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от tsb_bg » 08 Фев 2010, 18:34

spacepl написа:.... автомата е супер екстра, аз повече на ръчка няма да се върна ....

:yes:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от ICE » 08 Фев 2010, 20:23

Колеги, не забравяйте и бюджета, който не е без значение. Все пак разликата м/у Е39 преди и след фейслифта еголяма, и в моторите, и в кутиите (автомат), и в цените! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от LUCIFER'S » 08 Фев 2010, 20:49

при ръчните скорости няма охладител на агр клапана, няма и пеперуди с цел по-спортното каране ръчката е за това ... ;) има и други неща, които е променено по-мотора ама тях няма да ги разберете... като по-голямото предварение и повечето гориво...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от miroalpina » 09 Фев 2010, 9:40

колега какво общо имат пеперудките относно спортното каране :ok: при автомата ги слагат заради еко нормите нищо повече, а и при автомата имаш режим S - sport които да ти кажа доста по е впечатляващ отколкото да мушиш лоста като луд а относно спортното настроенеие всичи като RS . AMG. M-POWER ПЕРДАШАТ С АВТОМАТИ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Плюсове и минуси на 530д-Е39/184к.с.

Мнение от LUCIFER'S » 09 Фев 2010, 11:26

miroalpina написа:колега какво общо имат пеперудките относно спортното каране :ok: при автомата ги слагат заради еко нормите нищо повече, а и при автомата имаш режим S - sport които да ти кажа доста по е впечатляващ отколкото да мушиш лоста като луд а относно спортното настроенеие всичи като RS . AMG. M-POWER ПЕРДАШАТ С АВТОМАТИ


пеперудите не са за еко норма!!! имат си друго предназначение... и в крайна сметка не сравнявай AMG и M със глупавия автоматик на глупавата Е39ка :mhihi: Който каквото иска да си купува и да си кара...., но аз бих си взел автоматик, само ако съм със един крак :mhihi:демек инвалид или пенсионер
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook