Проблем при затопляне на мотора

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 08 Фев 2010, 11:42

Здравейте...Мотора е м10б18 л-жетроник когато запаля сутрин оборотите са около 1000 но след 6-7мин. падат до 500-600 и тресе-ако подам гас и задържа гаста на 1500 - 2000 оборота започват да падат и да се вдигат 1000-1500 без мърдам крака от газта?Смених дебитомера капа4ка палец свещи кабели няма оправия .Ано някой се е сблъсквал с проблема да пише :confused: Благодаря :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от ico-bmw » 08 Фев 2010, 12:10

виж за проблеми по маркучите
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от ivantchoG » 08 Фев 2010, 19:30

Преди маркучите врътни малко клапана за празния ход ;). Ключето на дросела също може да не работи :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 08 Фев 2010, 20:50

А тва ключе не го знам каде е минах 5 ел кона и нищо :confused: инъче клапана за празен ход отвая затвара мъркучите са ОК :|

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 08 Фев 2010, 23:14

Когато стопли напълно като застопоря педала на гаста на 2000-3000 оборота не мърда и като е студена не мърда а тва ключе не знам къде е иначе стъпковото моторче работи като постопли смъква под 1000оборота и тогова почва да мени обороти аха да угасне :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от dido-bmw » 08 Фев 2010, 23:54

neron4ev написа:иначе стъпковото моторче работи като постопли смъква под 1000оборота и тогова почва да мени обороти аха да угасне :confused:

Огледай маркучите да няма някой нацепен.
Последна промяна dido-bmw на 09 Фев 2010, 22:05, променена общо 1 път
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от ivantchoG » 09 Фев 2010, 0:41

Нерончев, я по-добре си избери коя картинка на "Volume air flow sensor" е твоята - http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4-doors/Europe/318i-M10/browse/fuel_preparation_system/

Изображение
Ако наистина е Л-жетроник - №11 има повече общо с реле за мигачи, отколкото със стъпков мотор... В задния край на хуйнята, дето влизат №№16 и 17 има винт - пробвай да вдигнеш оттам оборотите :roll: .

Изображение
№23 е ключето. На "пуснат педал" и на "пълна газ" трябва да има "късо" м/у различни пинове (по спомен - средния с всеки от крайните :oops: ).
Последна промяна ivantchoG на 09 Фев 2010, 0:56, променена общо 2 пъти
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от terziev » 09 Фев 2010, 0:47

:OT: търси се номер 20 от долната схема :confused:
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от steeN » 09 Фев 2010, 4:37

и какво в крайна сметка... палиш на студено без да натискаш газта... работи си нормално, после се разваля и после пак работи нормално ? нещо не се връзва тука.

аз бих си регулирал оборотите с болчето на *напълно загряла* кола (стрелката на оборотомера трябва да е хоризонтална) и след това бих проверил пак какви са симптомите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 09 Фев 2010, 10:26

И на мен не ми се вярва ама е така студена е добре като стопли напално пак е добре но межу тях е ужас едвам се кара :( .Да като стопли реголирам оборотите от болчето за въздух на колектора.Започна и да ускорява на тласаци :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от steeN » 10 Фев 2010, 7:39

хм, не знам тогава. нали ги регулираш на топло и повече не въртиш? коя година е колата ?
ако си сигурен, че въздуха и запалването са ок, остава нещо с горивото да е... измервал ли си дебитомера дали му се изменя плавно съпротивлението? ламбда сонда имаш ли ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 10 Фев 2010, 11:10

86г.е колата- Сонда има мериха я била мудна дебитомера не сам мерил но съм карал колата от която го взех и си беше ок.Намирисва на бензин като е студена но работи добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от steeN » 10 Фев 2010, 11:16

хм, значи е от почти последните двойни стопове, което е добре.
я изключи сондата и виж дали ще има някаква промяна без нея... и моите идеи се изчепрват до тука...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от Poki » 10 Фев 2010, 13:35

Колега, аз съм със М40Б18 и на няколко пъти ми направи подобен проблем като беше по студено.

Значи паля, оставям я да поработи 3-4 мин на место докато изчиста колата и почва да се дави, мени обороти и т.н. След което след дълги мъки, като позагрее колата, проблема се оправяше.

Нищо не съм сменял, просто започнах да тръгвам 20-30 секунди след като съм я запалил и от тогава не ми го е правил проблема. Нямам идея защо. Опитай и ти ако искаш.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 8.01.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем при затопляне на мотора

Мнение от neron4ev » 11 Фев 2010, 14:13

Като изключа сондата е ОК и в ускорението и на място (не се бях сетил благодарско на колегата) :bowdown: но като запалих тая сутрин дръпнах и кабелите на стъпковия мотор (въздушен шибар маи се води) и промяня в работата на мотора нямаше означава ли че неработи :| имам 2 и с двата е така .С изключена сонда дали ще гори много :confused:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook