Тресе двигателя периодично и чука
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Тресе двигателя периодично и чука
presko79 написа:Колега,Датчика за обороти е обикновен(магнито-електричен),тои или работи или не.Сети се сам как няма да имаш оборотомер.
Не показвали и грешка в обер дюзата.Колегите които са посменили това онова са се подвели по диагностичните грешки.Нямат опит с такьв мотор явно.
Проблем в управлението на помпата сьс сигурност имаш.По това сьсдя и че лампата пресветва и забива.Бьди спокоен насочвам те правилно имах 6 Омеги и изобщо от 10 год карам ТДС.Колегата ми кара сега Омега даже.
Дилемата колега е следната:Помпа сьс сигурност,но маи е + маховик.
Ох дано не си съвсем прав колега.
Няма други грешки при диагностиката освен тази за оборотите - "Датчик за обороти.сравнение не е в порядък"!!!
Днес мисля да се отваря за оглед маховика и съеднителя на колата. Положението стана нетърпимо и съм сигурен че маховика не е в ред, понеже страшно много хлопа. Когато е отпуснат съединителя вибрацията леко намалява, даже и снощи работеше равномерно колата(един приятел ме тегли до нас), но като го натисна, започва да чука и хлопа точно както по клипчетата за строшени маховици в youtube.com.
Аз си го обяснявам, че като не е натиснат, въртящите се части в кутията успокояват малко вибрациите и мотора започва да работи по-плавно....
Ще се радвам ако ме успокоиш... :-)
Последна промяна Vectron на 08 Фев 2010, 17:55, променена общо 2 пъти
Re: Тресе двигателя периодично и чука
Колеги, ново развитие по темата, току що ми се обади майстора, при който е колата за смяна на маховик, и се оказва, че маховика е здрав, но и съединителя и притискателя са разбити(имало скъсани нитове)..може ли това да довежда до такива големи проблеми при работата на двигателя? ......
Вече съм тотално объркан!
Благодаря за помощта предварително!
Вече съм тотално объркан!
Благодаря за помощта предварително!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Тресе двигателя периодично и чука
Може, как да не може. Няма какво да се чудиш? И без това си за смяна, сменяй и пробвай! 


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Тресе двигателя периодично и чука
Сменяи сьединитела и се радваи че маховика е здрав.Кьсмет 

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Тресе двигателя периодично и чука
Колеги, след кратко отсъствие в което празнувах връщането в движение на моят автомобил-мелез ви пиша какво се оказа причината:
След смяна на пртискател и феродо, колата продължи да работи по същия начин с тресене, което шокира поредния майстор, който извика на другия ден негов приятел специалист по дизели, който пак нищо не можа да направи...
Препоръката беше колата да се закара при Продан от Виница(сега работи сина му Пафката) - всепризнат експет по дизеловите коли, обаче той ме извика след 1 седмица.
Поради времето което имах проведох една консултация с Тони (Келеша) и един друг състезател от Варна, който преди време имаше ТДС и решихме да закараме колата в друг сервиз, който в по-близо до нас и също според тях може да свърши работата - сервиза е БОШ-Юни авто - над МЕТРО Варна. Там беше диагностициран проблема - СЧУПЕН ЧОП за отчитане на оборотите от маховика, от попаднала гайка от колектора, която го е изкъртила и наранила другите. Оттам следва неправилно отчитане на оборотите и всичко става "мармалад", който никой не може да разбере......
Намерената гайка, причинала повредата отговаряше точно на гайка от колектора и при положение, че проблема се появи 2 дни след като си взех колата от центровка в БОШ сервиз Младост (пазар Орехчето) по пътя на логиката проблема е причинен от там почти сигурно.(Особено при положение, че после не искаха да ми погледнат въобще колата, като ми казваха че проблема не е за тях!!!
)
В ЮНИ Авто се опитаха да направя тези чопове за оборотите на струг, но техния стругар нещо се отказа и понеже вече нямах нерви смених маховика с такъв втора употреба и нещата станаха - колата вече една седмица е в движение!Моят маховик е здрав, остава да намеря начин да изработя тези чопове за да може да се използва пак....
Умишлено споменавам имената на севризите, тъй-като минах през 7 места, скъсах доста нерви и потроших доста пари - НЕ ВИ ПЕРЕПОРЪЧВАМ В НИАКАКЪВ СЛУЧАЙ СЕРВИЗА "БОШ" на пазар "Орехчето" в Младост!!!! Нека да се знае, защото техния пропуск ми костваше над 500 лв....и 3 седмици ходене по мъките....
Друг сервиз където ми взеха пари, без да оправят колата и ми поставиха диагноза "плочка на помпата" е "МОТОР КОНСУЛТ" до завод "Метал" - момчетата бяха много точни и обясняваха подробно но това не ги оправдава!
Пиша за да видят и другите които имат порблеми къде как се работи!
Благодаря на всички, които ми помогнаха със съвети, някой от тях се надявам да се запознаем лично!
Благодаря на колегите, за съдействието тук във форума, някой от тях ще им го изкажа лично!
След смяна на пртискател и феродо, колата продължи да работи по същия начин с тресене, което шокира поредния майстор, който извика на другия ден негов приятел специалист по дизели, който пак нищо не можа да направи...
Препоръката беше колата да се закара при Продан от Виница(сега работи сина му Пафката) - всепризнат експет по дизеловите коли, обаче той ме извика след 1 седмица.
Поради времето което имах проведох една консултация с Тони (Келеша) и един друг състезател от Варна, който преди време имаше ТДС и решихме да закараме колата в друг сервиз, който в по-близо до нас и също според тях може да свърши работата - сервиза е БОШ-Юни авто - над МЕТРО Варна. Там беше диагностициран проблема - СЧУПЕН ЧОП за отчитане на оборотите от маховика, от попаднала гайка от колектора, която го е изкъртила и наранила другите. Оттам следва неправилно отчитане на оборотите и всичко става "мармалад", който никой не може да разбере......
Намерената гайка, причинала повредата отговаряше точно на гайка от колектора и при положение, че проблема се появи 2 дни след като си взех колата от центровка в БОШ сервиз Младост (пазар Орехчето) по пътя на логиката проблема е причинен от там почти сигурно.(Особено при положение, че после не искаха да ми погледнат въобще колата, като ми казваха че проблема не е за тях!!!

В ЮНИ Авто се опитаха да направя тези чопове за оборотите на струг, но техния стругар нещо се отказа и понеже вече нямах нерви смених маховика с такъв втора употреба и нещата станаха - колата вече една седмица е в движение!Моят маховик е здрав, остава да намеря начин да изработя тези чопове за да може да се използва пак....
Умишлено споменавам имената на севризите, тъй-като минах през 7 места, скъсах доста нерви и потроших доста пари - НЕ ВИ ПЕРЕПОРЪЧВАМ В НИАКАКЪВ СЛУЧАЙ СЕРВИЗА "БОШ" на пазар "Орехчето" в Младост!!!! Нека да се знае, защото техния пропуск ми костваше над 500 лв....и 3 седмици ходене по мъките....
Друг сервиз където ми взеха пари, без да оправят колата и ми поставиха диагноза "плочка на помпата" е "МОТОР КОНСУЛТ" до завод "Метал" - момчетата бяха много точни и обясняваха подробно но това не ги оправдава!
Пиша за да видят и другите които имат порблеми къде как се работи!
Благодаря на всички, които ми помогнаха със съвети, някой от тях се надявам да се запознаем лично!

Благодаря на колегите, за съдействието тук във форума, някой от тях ще им го изкажа лично!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Тресе двигателя периодично и чука
Колега важното е , че си направил колата, а за Продан или сина му Павката мога да кажа само хубави неща, както аз така и доста мои приятели и с други марки автомобили са останали доволни от него, мисля че и той щеше да установи проблема ти. Поздрави 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Тресе двигателя периодично и чука

Последна промяна Peter Angelov на 25 Мар 2010, 10:13, променена общо 1 път
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Тресе двигателя периодично и чука
погледни си демферната шайба за всеки случай и ако не е от нея си карай колата и не се вдетенявай толкова... има вероятност самата верига да потраква като изгасяш или от обтегача на ремъка- "подскача" като изгасяш... предполагам просто.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани