не дига повече от 4500об. на газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: не дига повече от 4500об. на газ
batgecko написа:Аз сам с 320-ка с обикновенна газова и колата вари 8000 оборота,минава 7000 и отива във имобилайзера .
стига бе

направо ме съсипа с тоя коментар

как са ти клапаните, повдигачи,а главата?
иначе към темата, при газаджия колега, това е свързано с газовата мисля
the project is ready....




- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: не дига повече от 4500об. на газ
batgecko написа:Аз сам с 320-ка с обикновенна газова и колата вари 8000 оборота,минава 7000 и отива във имобилайзера .



давай до 10.000 има мегдан още

П.С. Моята май така си е нстроена 5500об. и повече не набира. Не съм пробвал на място обаче или на 1ва как ше е до къде ше стигне, ама по принцип от 3та нататъка повече от 5 5500об не може да вдига..... На бензин си удря у прекъсвача, ама като гледам слаба работа, че някои го докарват до икономайзера

- vene5
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Мечтае да кара: М5
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Това прехвърляне на бензин зависи от няколко фактора:
1. количество газ в бутилката
2. филтър ( който си сменил )
3. Външна температура. Ако е много студено тръбопроводите се свиват и количеството гориво което преминава е недостатъчно.
4. настройки на софтуера ( при какви обороти да прехвъля )
При мен в началото го имаше но корегираха оборотите и сега е до изключвател.
1. количество газ в бутилката
2. филтър ( който си сменил )
3. Външна температура. Ако е много студено тръбопроводите се свиват и количеството гориво което преминава е недостатъчно.
4. настройки на софтуера ( при какви обороти да прехвъля )
При мен в началото го имаше но корегираха оборотите и сега е до изключвател.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Правеше ми го тоя номер само когато е много студено.Отдавам го на това,че магистралата на газта върви под колата,успоредно с тази на бензина и при ниски температури газта мръзне в магистралата
Ако и количеството газ в бутилката е малко,то обръщането на бензин ще става още по-лесно и на още по-ниски обороти.А на въпроса на колегата "Как разбра,че е минала на бензин?"-много лесно!ГИ-то си има и светодиодна индикация и звуков сигнал 


Re: не дига повече от 4500об. на газ
има и вариант задръстена бутилка .Системата е под налягане като я изфорсираш малко и налягането падне и има недостиг на гас и за това при теб може би превключва на бензин.Виждал сам със собствените си очи задръстена бутилка и колата първоначално се изрязва как си трябва и после забива муцуна и не може да се изреже докато не я оставиш на място да поработи или я изгасиш че да надуе гас по трабичките,газовата беше обикновенна без автоматичен превключвател.
- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: не дига повече от 4500об. на газ
И аз си мисля за някакво ниско налягане и недостиг на газ при високи обороти. При мен съм забелязал, че когато свършва газта, над 3000 оборота минава на бензин. Най-точно може да се разбере при правилния човек с компютъра. Ако не друго, поне помагат при откриване на проблеми тез сложни технологии в колите ни 

- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Скоро слагах газ инжекцион и на мен ми се случваше същото и то не само на 4500 оборота, но като я изрежех по-рязко на първа или от първа към втора и автматично обръщаше, тъй като както каза един колога преминава на аварийно, тъй като газта не може да захрани мотора (а моя си е пипнат от тук от там
). Отидох при газаджията и ми я донастрои като и вдигна горивото (те дюлзите си бяха преди това разширени още при монтажа) и качихме малко налягането, което беше 1 бар (една атмосфера), а го напавихме 1.3 бара. И да ти кажа съм доволен. Преди това ми харчеше едно към едно гензин/газ, но вървежа бе по-слаб, а след настройката дигна около 1 литър газ, но пък вървежа се изравни както на бензин така и на газ, за сметка на +1 литър газ повече
Но какво е един литър газ в повече в съотношение 2.24 лв. за литър бензин към 1.10 лв. за литър газ?
Преди време един колега ми пише, че с газовия инжекцион няма разлика във вървежа от вървежа на бензин и, че харчи едно към едно, НО ТОВА НЕ Е ВЯРНО! Защото бях писал, че преди да си я донастроя, когато карах на бензин на 7000 оборота колата на 2-ра скорост бе на 100 км., а на газ при същите показатели на 90 км. Едва след донастройката колата изразвни вървежа, но вдигна и разхода малко. Така че нормално е да дава някави отклонения и да иска донастройка
На мен газовия компютър ми изписа, че е копирал оптимал всичко възмжно като настройки от компа на колата, но уви, трябваше си донастройване. Ходи да ти я донастроят и всичко ще е
ОК





Re: не дига повече от 4500об. на газ
Laverita написа:... Защото бях писал, че преди да си я донастроя, когато карах на бензин на 7000 оборота колата на 2-ра скорост бе на 100 км., а на газ при същите показатели на 90 км....
Колега, обясни ми, моля те, как при механична кутия (предполагам твоята е такава) и при едни и същи обороти на мотора крайната скорост на колелата е различна на газ и бензин


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Laverita написа: ...Преди време един колега ми пише, че с газовия инжекцион няма разлика във вървежа от вървежа на бензин и, че харчи едно към едно, НО ТОВА НЕ Е ВЯРНО! Защото бях писал, че преди да си я донастроя, когато карах на бензин на 7000 оборота колата на 2-ра скорост бе на 100 км., а на газ при същите показатели на 90 км...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: не дига повече от 4500об. на газ
jdl написа:Laverita написа:... Защото бях писал, че преди да си я донастроя, когато карах на бензин на 7000 оборота колата на 2-ра скорост бе на 100 км., а на газ при същите показатели на 90 км....
Колега, обясни ми, моля те, как при механична кутия (предполагам твоята е такава) и при едни и същи обороти на мотора крайната скорост на колелата е различна на газ и бензинНе се заяждам!
И на мен ми стана интересно

~Мишо~ написа:Laverita написа: ...Преди време един колега ми пише, че с газовия инжекцион няма разлика във вървежа от вървежа на бензин и, че харчи едно към едно, НО ТОВА НЕ Е ВЯРНО! Защото бях писал, че преди да си я донастроя, когато карах на бензин на 7000 оборота колата на 2-ра скорост бе на 100 км., а на газ при същите показатели на 90 км...
Аз ти бях писал че при 7000 оборота на една и съща предавка,на една и съща кола, няма как скороста да е различна. Оборотите/въртящия момент се предават на колелетата чрез постоянни предавателни числа (на кутията и дифа),и няма да има разлика от горивото,друг е въпросът дали с едното гориво ще стигне тия обороти и за колко време...

- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Много добре научно обосновано колеги, но трябваше, когото ви писах да дойдете и да се повозите и да се уверите сами, това опитвах и това се получваше, а дали зависи от октановото число на газта (богата и бенда смес - незнам) и 100% октанов бензин незнам, но това бе резултата не съм го правил веднъж, вие му мислете и го обяснявайте 

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Газ- пропан /бутан много важно е съотношението м/у тези два компонента.
Едното дава калоричност (Енергия) другото е вид пълнеж- грубо казано!
Това е едната страна- другата е отношението гориво /въздух(кислород)!
Или по друг начин казано : пусни повече газ вдигни разхода , зареждаи на ОМВ
и ще имаш изтребител!
Асконата ми при разход 13/100 късаше гуми - при 11/100 вървеше добре
при 8/100 беше магаре на мост!
Но за БАВАРЕЦ само безин и ИЗЛИТАШ!
Едното дава калоричност (Енергия) другото е вид пълнеж- грубо казано!
Това е едната страна- другата е отношението гориво /въздух(кислород)!
Или по друг начин казано : пусни повече газ вдигни разхода , зареждаи на ОМВ
и ще имаш изтребител!
Асконата ми при разход 13/100 късаше гуми - при 11/100 вървеше добре
при 8/100 беше магаре на мост!
Но за БАВАРЕЦ само безин и ИЗЛИТАШ!

- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: не дига повече от 4500об. на газ
Бензин, ама като яде 12/100 X 2.25 лв. къде му е края?
Искам да питам и друго колегите, възможно ли е при по-топло време разхода на газ да е например 11/100, а при по-студени минусови температури да 13/100 при едно и също каране на колата? За газов инжекцион питам, защото един път сипах 26 л. и карах 220 км., а после сипах 24 л. и карах 160 км. при еднакво каране
Искам да питам и друго колегите, възможно ли е при по-топло време разхода на газ да е например 11/100, а при по-студени минусови температури да 13/100 при едно и също каране на колата? За газов инжекцион питам, защото един път сипах 26 л. и карах 220 км., а после сипах 24 л. и карах 160 км. при еднакво каране

Re: не дига повече от 4500об. на газ
Пич, сериозно ли ги пишеш тези постове или се шегуваш?
Възможно е разбира се.
Вчера колата ми гореше 11.5/100 градско, днес е около 19...
Вчера минах около 50км, днес около 8, от които седя запалена на едно място 10 минути докато изрина снега...
Не знам... според теб свещите ли да сменя или горивния филтър? Не съм сигурен дали не е проблема в дебитомера обаче.
Бах тез Е36-ици, променят законите на физиката 
Възможно е разбира се.
Вчера колата ми гореше 11.5/100 градско, днес е около 19...
Вчера минах около 50км, днес около 8, от които седя запалена на едно място 10 минути докато изрина снега...
Не знам... според теб свещите ли да сменя или горивния филтър? Не съм сигурен дали не е проблема в дебитомера обаче.
Много добре научно обосновано колеги, но трябваше, когото ви писах да дойдете и да се повозите и да се уверите сами, това опитвах и това се получваше, а дали зависи от октановото число на газта (богата и бенда смес - незнам) и 100% октанов бензин незнам, но това бе резултата не съм го правил веднъж, вие му мислете и го обяснявайте


- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: не дига повече от 4500об. на газ
При разлика в температурите има и разлика в количеството което събира бутилката заради разширяването и свиването при този вид гориво. Пълнил съм на +20 градуса и когато свършиха температурата навън беше под 0, когато я напълних имаше разлика от порядъка на 2-3 литра. Иначе при мен има разлика зима/лято в разхода, но същата разлика си я има и когато карах на бензин. Според мен е напълно нормално за бензинов двигател разлика от 1-2 дори до 3 литра при сериозна разлика в температура и условия на шофиране. Все пак зимата загрява по-бавно, има включени много консуматори, всичко това е фактор и като се събере резултата се вижда на колонката 

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани