Въпрос за джанти?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
Re: Въпрос за джанти?



На една джанта,няма ли къде да стъпиш не ми я хвали:)
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за джанти?
mitko_2683 написа::roll:лошото е че няма и как да ги пробвам,а колегата ми казва че е на много ниски гуми и нямал проблем с 4 човека вътре и с окачване 40/20
сега идва момента на истината на кой да повярваш на колегата който си продава джантите или на колегите които вече имат подобни железа по колите си... мисля че темата се изчерпва с това какво искаш ти а именно:
красива стойка и голям борд с известни странични разходи или некви големи джанти които да се сложат директно на колата. Филма и двете в едно го нема, за мен темата се изчерпа успех нататък
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за джанти?
sonny написа:Борис_Малинов написа:Или ако е "надървил"окачването...щот и това е варинт.
Добре де, не прочете ли, че писах, че комбито ми е с 9ки на ЕТ15 и сток окачване и опира, ка нема опира с 9.5 инча на ет14, ко ще и лифт 3 инча да му туриш
Не виждам защо се ядосваш...написъл съм (ако "надървиш" окачването")просто се слага ограничител на клиренса,по този начин ако щеш и пет човека качи отдзад или пък е лашкай по дупките с безумна скорост няма да упре

ето една снимка от преди малко.
Тук джантата е 18ка с ЕТ 15 и 8,5j и не ми упира щот просто колата колкото и да е товаря кляка не повече от 2см. е за сметка на изключително стагната возия.Добре се вижда и предната гума колко изстърча от калника.
На всеки вече му е ясно,че с ЕТ по-малко от 35-32 дажнтите са за 5та и 7ма серия.На е36 без да се преправи нещо няма как да влезнат.Друг е въпроса как най безболезнено да се извърши тази интервенция.Някои хора просто не им допада джантите да са извън калника,но мен лично адски ми харесва.Създава се доста агресивен вид като цяло визията на автомобила.


Тук една по-старичка снимка,без много усилия се забелязва,че джантите поизтърчат от бронятата пък нека някои да викат,че е грозно..



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Re: Въпрос за джанти?
Айде и аз на всяка "разпъната" манджа меродия - с тия гуми и тия джанти - мога да дам гаранция, че е опирало. Като гледам компакта от обявата колко е вирнат със сигурност не е с окачване 40/40...или ако е, то е имало и някакви подложки, че да се вирне толкова. Понеже моята кола беше със сток окачване като сложих джантите 8.5J ET13 с гума 215/40/17 изглеждаше почти като компакта, само дето задните амортисьори ми бяха омекнали и при двама души отзад дори не можех да взема завой без да опре, да не говорим за неравности. После сложих нови амортисьори и пак с хора отзад опираше яко, а без хора само на по-големи неравности.
Та няма значение, че тия джанти са 16" просто защото аз говоря от гледна точка на луфта между гумата и калника, който при мен както казах беше същия.
Та каквото и да ти говори продавачът, ти гарантирам, както и доста хора преди мен, че ще опира и то много при хора или багаж. Ако си сам може и да не опира толкова, но няма шанс да не опира изобщо. Лошото даже е, че ако минеш през някоя голяма неравност направо ще омааш борда на джантата във веждата и резултатът ще е много грозен.
Ако все пак решиш да взимаш тия джанти - гумите отпред трябва да са макс 205, а отзад 215 и ако не искаш да си пипаш веждите ще трябва да си със сток окачване и то в добро състояние, за да не удариш някой път веждата в джантата. Но тогава пък ще имаш огромен луфт, между гумата и калника и просто гледката ще е ужасна, а и се губи смисълът визуално.
Та няма значение, че тия джанти са 16" просто защото аз говоря от гледна точка на луфта между гумата и калника, който при мен както казах беше същия.
Та каквото и да ти говори продавачът, ти гарантирам, както и доста хора преди мен, че ще опира и то много при хора или багаж. Ако си сам може и да не опира толкова, но няма шанс да не опира изобщо. Лошото даже е, че ако минеш през някоя голяма неравност направо ще омааш борда на джантата във веждата и резултатът ще е много грозен.
Ако все пак решиш да взимаш тия джанти - гумите отпред трябва да са макс 205, а отзад 215 и ако не искаш да си пипаш веждите ще трябва да си със сток окачване и то в добро състояние, за да не удариш някой път веждата в джантата. Но тогава пък ще имаш огромен луфт, между гумата и калника и просто гледката ще е ужасна, а и се губи смисълът визуално.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
Re: Въпрос за джанти?
Да бе, то всеки си има вкус, един ше си надърви колата като джип, само и само да ги тури,па красиво ли е грозно ли е, нема значение, друг ше стречне гумата, за да не бара веждите, трети, променят цялото окачване, 4ти издуват веждите. Аз си дадох РС-а на бумбума само защото не исках да раздувам калници, можех да си порменя окачванрто отзад и да влезне джантата без да докосна веждата,но нямаше вариант да се оправя с предницата. Но каквото и да си говорим,при стококачване или при по-ниско окачване,единствения на-разумен вариант е да се издуят калниците.Оттам нататък и промяна на окачване в прибиране на шенкели или лифтване, води до нарушаване на поведениетонаавтомобила,особено пък лифтването,това нема го напраа,коще и 20ки джанти позлатени да ми подаряват.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за джанти?
В последно време всеки горещо се интересува от това,как да "перне" по-широки джанти с размер извън предвидения от завода-производител на е36 конкретно.
Това е не знам коя тема по брой с подобен характер.
Като споделим кой как слага такива джанти,останалите могат да преценят кой вариант е най удачен за тях.Аз и ти колега можем да си раздуем веждите без проблем,но колко биха рискували сами да се учат на свойте си коли:е отговора е малцина.Трябва да дават пари за това,а услугата не е от най-евтината конкретно за ъпгрейт с веждите,щот после кат почнат едни ръжди???
Булшинството желае да е близко до земята и гумите да са възможно най-широки,за да стане това интервенцията е ясна:ще трябва тенекеджия и бояджия.
П.С.А относно мойта според теб "надървена"кола.... ми със стоковото окачване си е,като масовите срещани е36ци.
И ниска е била:

Но едвали пак ще е тръшна близко до асвалта,щот в гаража не мож е мушна без да предере,та камоли да е търкалям по бг.пътищата.
Това е не знам коя тема по брой с подобен характер.
Като споделим кой как слага такива джанти,останалите могат да преценят кой вариант е най удачен за тях.Аз и ти колега можем да си раздуем веждите без проблем,но колко биха рискували сами да се учат на свойте си коли:е отговора е малцина.Трябва да дават пари за това,а услугата не е от най-евтината конкретно за ъпгрейт с веждите,щот после кат почнат едни ръжди???
Булшинството желае да е близко до земята и гумите да са възможно най-широки,за да стане това интервенцията е ясна:ще трябва тенекеджия и бояджия.

П.С.А относно мойта според теб "надървена"кола.... ми със стоковото окачване си е,като масовите срещани е36ци.
И ниска е била:

Но едвали пак ще е тръшна близко до асвалта,щот в гаража не мож е мушна без да предере,та камоли да е търкалям по бг.пътищата.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Въпрос за джанти?
Всеки си избира сам, но тия спортни окачвания са направени не за фацата пред киното или пред кафето, ко ме разбираш, а с това лифтване, направо не те виждам как я караш из магистралите, са не ми обяснявай, че нема грижи, оти не съм фанат от гората. Но лично аз ако треа да избирам лифтната кола и гуми на педя от веждите или ниска кола да се влачи по асфалта и гумите вътре в калника, сети се кое ще избера. ДА не говорим, че ако погледнем и ЗДП нямаш право да изкараш гумата извън калника, таак, че от всяка гледна томка, гтвоя вариант е най-неприемлив. А за веждите, то с амо с машинката не стаа, треа си чукме, контричка, флексче и други там такъми, де ги знаем повечето. НА мен не ми е проблем да си издуя седана, ама не искам, искам си го стоков външно, а комбито ми треаха 20 минутки да се заиграя с чуковете, на пролет и с шпаклите ше се заиграя, че сега е грозна картинка с итя ръжди де са текнали 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за джанти?
sonny написа:Всеки си избира сам...
...и аз съм направил своя избор,окачавне както си е заводско,,,,пък по магистралите дали може да се кара с стоковица???ми май може

Предполагам ако живеех някъде по-немско,ще съм на малко сантиметри до асвалта,ма в Бг.едвали.Още повече,че пътувам всеки ден с таз кола.
В края на краищата всеки си има предпочитания,кое идеалното решение за самия него и колата си,според нуждите и т.н.
А пък не знам защо си мисли,че повечето тук си тръшват колите основно заради визията а не според нуждите...
Сега със сигорност автора на темата,ще знае дали това,което мисли да слага за в бъдеще на бмв-то си ще стане...и на каква цена ако наистина го иска.
Последна промяна Борис_Малинов на 07 Фев 2010, 15:19, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за джанти?
ей заядливци
скачаме здраво ОФ
но иначе съм напълно съгласен с вас
а относно темата ЕТ10 до ЕТ 20 или си намираш фланци от антиматерия
тука в форума се продават много
или си пипаш веждите, не си играй с лифтване че един път ще я отървеш нейде и ще стане мазало, а и раздутата вежда стои закачливо с хубава гума и голям борд


а относно темата ЕТ10 до ЕТ 20 или си намираш фланци от антиматерия

или си пипаш веждите, не си играй с лифтване че един път ще я отървеш нейде и ще стане мазало, а и раздутата вежда стои закачливо с хубава гума и голям борд
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Въпрос за джанти?
Никой с никой не е заяжда
просто споделяме от това,което сме "консумирали"(пробвали като варианти).
Сега доста хора ще знаят кое е най-правилно,като варианти и сами ще преценят как да процедират за в бъдеще.Дали ще раздуват,тръшват,надървяват,разкрачват и т.н.

Сега доста хора ще знаят кое е най-правилно,като варианти и сами ще преценят как да процедират за в бъдеще.Дали ще раздуват,тръшват,надървяват,разкрачват и т.н.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Въпрос за джанти?
Единствения вариант,за който няма написано как се прави е да се бара по задното окачанв, но това си го оставям за мен си, най-малкото щото не съм го открил аз, а ми е казано,нека да си остане атка засега. аи нак таз тема дано да стане поучителна за следващите с тези въпроси,макар, че има сигурно 20 теми по въпроса,ама таз я сдъвкахме тотално,как си треа.
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
Re: Въпрос за джанти?
[таз я сдъвкахме тотално,как си треа.[/quote]


На една джанта,няма ли къде да стъпиш не ми я хвали:)
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Въпрос за джанти?
да бе , и от цялата работа аз дето от няколко години се занимавам с тия работи само един термин не съм научил досега.абе пичове какво е "лифт-ване" ?
Относно по темата.
Искам да ви дам един сайт от който много от нас могат само де гледат
и да се учат.Щото при ония няма шес пет.Пича иска да си вкара некви джанти-вкарва си ги.
там има страшно много обяснения кое как и всичко е пробвано и изпитано ...
http://www.wheel-whores.com/forum/ - СайТЪТ
Относно по темата.
Искам да ви дам един сайт от който много от нас могат само де гледат

там има страшно много обяснения кое как и всичко е пробвано и изпитано ...
http://www.wheel-whores.com/forum/ - СайТЪТ
Re: Въпрос за джанти?
svilgg написа:да бе , и от цялата работа аз дето от няколко години се занимавам с тия работи само един термин не съм научил досега.абе пичове какво е "лифт-ване" ?
Относно по темата.
Искам да ви дам един сайт от който много от нас могат само де гледати да се учат.Щото при ония няма шес пет.Пича иска да си вкара некви джанти-вкарва си ги.
там има страшно много обяснения кое как и всичко е пробвано и изпитано ...
http://www.wheel-whores.com/forum/ - СайТЪТ
Лифтването е термин използван предимно при офф-роудаджиите, означава повдигане, там се говори в инчове.
- mitko_2683
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BORBET 9,5J :)
- Мечтае да кара: Е46 купе
- Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)
Re: Въпрос за джанти?
Колеги мерси на всички,за съветите
Купих други джанти 17-ки ЕТ35 предни 8ж задни 9,5ж 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
На една джанта,няма ли къде да стъпиш не ми я хвали:)
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани