ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Привет на всички. Пиша за да си излея мъката и може би да получа някакъв съвет. Колата е Е34 м20б25. Видимо не вървеше добре. Отдавах го на изключително лошата поддръжка от страна на миналия и собственик . Мислех си , че са неща от сорта на капачка , кабели , ламда сонда и т.н , но днес ми замериха компресията и ми се стъжни. варира от 4 до 8 и мотора трябва да се отваря. Споделете от личен опит колко би излязла такава интервенция в най добрия и най - лошия случай . още се чудя кое би излязло по - евтино друг двигател или ремонта, а не ми се продава колата тъй като съм поналял парички в нея. Съвети ? 

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Отваряи го това ще е наи безболезнено и наи евтино частите не са скъпи,а в добро състояние този мотор върви много приатно и има много евтина подръжка.Колегата МИТКО Н1 може да ти даде цени на гарнитурите и на всичко останало.Но без да го отворите не може да се разбере какво е състоянието му.Успех
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
genadi666 написа:Привет на всички. Пиша за да си излея мъката и може би да получа някакъв съвет. Колата е Е34 м20б25. Видимо не вървеше добре. Отдавах го на изключително лошата поддръжка от страна на миналия и собственик . Мислех си , че са неща от сорта на капачка , кабели , ламда сонда и т.н , но днес ми замериха компресията и ми се стъжни. варира от 4 до 8 и мотора трябва да се отваря. Споделете от личен опит колко би излязла такава интервенция в най добрия и най - лошия случай . още се чудя кое би излязло по - евтино друг двигател или ремонта, а не ми се продава колата тъй като съм поналял парички в нея. Съвети ?
хахаххахахах Колега едно към едно сме със тебе


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
според моите виждания наскоро правихме на един приятел м20 ката и цените на новите части варираха така сигменти-90 лагери колянов вал едните 50 другите 40 шлаиф на коляновия вал към-120 блока не сме го шлаифали гарнитури на глава картер и другите по мотора към 100 лева ангренажен ремък с ролка 100 тина лева масло филтри 100 горе долу това излезе ремонта но ти ако шлаифаш и блока и нови бутала под 1000 лева няма да се впишеш разбира се без работата ако сам си го правиш 

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
С М20В20 съм, но го отварях миналата година така, че мога да споделя цени на частите.
Основни и мотовилкови лагери към 150лв. комплекта MAHLE
Сегменти 60-65лв. оригинални БМВ
Гарнитура 35лв. някаква трибуквена (не е това което си мислите
)
Ремък Bosch 20-25лв.
Шлайф не съм правил, понеже нямаше нужда.
Така, че за 300 лв. имам чисто нов мотор, но съм си го правил аз. Ако го прави майстор цената е
Основни и мотовилкови лагери към 150лв. комплекта MAHLE
Сегменти 60-65лв. оригинални БМВ
Гарнитура 35лв. някаква трибуквена (не е това което си мислите

Ремък Bosch 20-25лв.
Шлайф не съм правил, понеже нямаше нужда.
Така, че за 300 лв. имам чисто нов мотор, но съм си го правил аз. Ако го прави майстор цената е

Последна промяна Sasho.85 на 06 Фев 2010, 18:47, променена общо 1 път
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
отваряй и не се плаши-пълен ремонт на главата и сегменти,
гарнитурки и семеринги-ако искаш..
гарнитурки и семеринги-ако искаш..

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Sasho.85 написа:...Шлайф не съм правил, понеже нямаше нужда. ...
Шефе ако го накарам някой майстор, който държи на клиените си, да не шлайфа главата, ще ме изхвърли от сервиза, и ще ме прати да ходя някой друг, да прави такива неща.
Главата като се сваля, дори и нищо да й няма (кривини, чупки или др.) винаги ама ВИНАГИ и задължително се шлайфа!!! И винаги и задължително се слагат НОВИ болтове, като преди да се сложат се почистват и подсушават дупките от масла и др. течности.
Това е моята забележка. Казвали са ми го 5-6 майстора и едва ли са в грешка. Който майстор ти каже, че главата няма нужда от шлайф бегай бързо от него.
Поздрави
И.А.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
и аз от ли4ен опит мога да ти кажа 4е реално-паржона4ално може и да ти излезе по евтино да сложиш направо друг мотор,Но и аз сам минал от там(е34 м30б35)и сложих друг мотор пак б35 ,след което 10-тина хил.км и пак му се еба мамата.и в краина сметка ми писна отворихме го вси4ко ново ватре и да 4укна на дарво ве4е 40 хил км си го карам без да имам никакви проблеми.
в краина сметка 5-пати по добре и в последствие се оказва и по-евтино да си ремонтираш мотора и ще знаеш на какав хал е.
в краина сметка 5-пати по добре и в последствие се оказва и по-евтино да си ремонтираш мотора и ще знаеш на какав хал е.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
сменяй мотора,ако тръгнеш да правиш основен ремонт и се окаже че има луфт в леглата на разпределителния вал примерно,да си намериш читава глава 2,5 е цяло приключение.най малкото на цената на основния ремонт на стария чукан ще си вземеш 2 броя 2,8 и ще си имаш резервен
в тая криза такива оферти изкачат,само леф да има 


- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Zubcho написа:
...........
Тук си прав на половина. Всеки детайл при неговата еклсплоатация има промяна от първоначалната му форма. Цилиндрите и ушите на мотовилките стават елипсовидни, диаметрите на шийките на коляновия вал намаляват, главата става вълнообразна и т.н. За тези промени има таблици с гранични стойности и ако измереното попада в тези стойности то детайла няма нужда да се пипа. Така е при мен и при главата и при цилиндрите.
п.п. Подарявам комплект използвани оригинални мотовилкови лагери за М20В20. Стават за още 100-тина хил. км.

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
Едва ли ще кажа нещо по различно от колегите по-горе, но моето мнение е да го отвориш и да разгледате какво е положението вътре. Най-лошия вариант е да са износени цилиндрите, тогава трябва да се шлайфат и да се купят нови ремонтни бутала, което е доста скъпо удоволствие, особенно като имаш в предвид че са 6 броя. Има и вариант за набиване на ризи, който е по-евтин и също се оказва надежден. Една много груба сметка показва че в най-добрия случай сметката ще е:- гарнитури - oколо 100лв + сегменти 70лв, + шлайфане на глава и пасване на клапани 120лв + основни и биелни лагеи - 100лв + ново масло и други леки непредвидени разходи 100лв = 490лв или за по лесно - 500лв, което пак ти казвам е възможно най-добрия вариант. Ако сметнем че се наложи шлайф на вала - около 100лв + нови бутала - 500лв/ ризи - 250лв, + износен разпр вал или някой друг ремонт сумата на цялото удоволствие може да надхвърли 1200лв, като в тази сметка не слагаме пари за труд. Цените които съм написал са доста груби и не съм сигурен на 100% в тях, но ще остана по учуден ако са по ниски, отколкото по-високи. Та както казах в началото отворете мотора и тогава преценете дали има смисъл да го правите или е най-добре да земете друг. Дано съм бил полезен
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
И пак по-добре да дадеш 1200 и да знаеш че имаш нов мотор,отколкото да дадеш толкова за друг мотор и да не знаеш дали не е на едно дередже с предишния ти.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
White 1913 Power написа:И пак по-добре да дадеш 1200 и да знаеш че имаш нов мотор,отколкото да дадеш толкова за друг мотор и да не знаеш дали не е на едно дередже с предишния ти.
има начин да се вземе читав мотор втора ръка.дай пример как нов мотор ще ти излезе 1200лв.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
бе Кире всичко е късмет бее
Влизаш в огъня и това е
Я виж Шарка с 2и8-цата -то не бяха глави то не бяха чудесий
Само че сещай се че за М52 форума не е бъкан с оферти за карантий както за М50Б25 примерно или дори М20Б25:D

Я виж Шарка с 2и8-цата -то не бяха глави то не бяха чудесий



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!
BENZINO VN написа:бе Кире всичко е късмет бееВлизаш в огъня и това е
Я виж Шарка с 2и8-цата -то не бяха глави то не бяха чудесийСамо че сещай се че за М52 форума не е бъкан с оферти за карантий както за М50Б25 примерно или дори М20Б25:D
нали се сещаш че шарка взе мотора със спукана глава?ако я беше сменил а да не заваря старата са щеше да си свирка,щото мотора му е чук,14 компресия изкара и мърка като котка


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани