ремонт на м20б25 - мъкаааа!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 5.04.2009

ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от genadi666 » 05 Фев 2010, 23:43

Привет на всички. Пиша за да си излея мъката и може би да получа някакъв съвет. Колата е Е34 м20б25. Видимо не вървеше добре. Отдавах го на изключително лошата поддръжка от страна на миналия и собственик . Мислех си , че са неща от сорта на капачка , кабели , ламда сонда и т.н , но днес ми замериха компресията и ми се стъжни. варира от 4 до 8 и мотора трябва да се отваря. Споделете от личен опит колко би излязла такава интервенция в най добрия и най - лошия случай . още се чудя кое би излязло по - евтино друг двигател или ремонта, а не ми се продава колата тъй като съм поналял парички в нея. Съвети ? :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от баварка » 06 Фев 2010, 10:31

Отваряи го това ще е наи безболезнено и наи евтино частите не са скъпи,а в добро състояние този мотор върви много приатно и има много евтина подръжка.Колегата МИТКО Н1 може да ти даде цени на гарнитурите и на всичко останало.Но без да го отворите не може да се разбере какво е състоянието му.Успех
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от BULL3T » 06 Фев 2010, 13:58

genadi666 написа:Привет на всички. Пиша за да си излея мъката и може би да получа някакъв съвет. Колата е Е34 м20б25. Видимо не вървеше добре. Отдавах го на изключително лошата поддръжка от страна на миналия и собственик . Мислех си , че са неща от сорта на капачка , кабели , ламда сонда и т.н , но днес ми замериха компресията и ми се стъжни. варира от 4 до 8 и мотора трябва да се отваря. Споделете от личен опит колко би излязла такава интервенция в най добрия и най - лошия случай . още се чудя кое би излязло по - евтино друг двигател или ремонта, а не ми се продава колата тъй като съм поналял парички в нея. Съвети ? :oops:


хахаххахахах Колега едно към едно сме със тебе :mhihi: имам същата бангия,дай едно гсм-че на лична да обменим малко идейки ако искаш.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от samokoveca » 06 Фев 2010, 15:18

според моите виждания наскоро правихме на един приятел м20 ката и цените на новите части варираха така сигменти-90 лагери колянов вал едните 50 другите 40 шлаиф на коляновия вал към-120 блока не сме го шлаифали гарнитури на глава картер и другите по мотора към 100 лева ангренажен ремък с ролка 100 тина лева масло филтри 100 горе долу това излезе ремонта но ти ако шлаифаш и блока и нови бутала под 1000 лева няма да се впишеш разбира се без работата ако сам си го правиш :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от Sasho.85 » 06 Фев 2010, 18:42

С М20В20 съм, но го отварях миналата година така, че мога да споделя цени на частите.
Основни и мотовилкови лагери към 150лв. комплекта MAHLE
Сегменти 60-65лв. оригинални БМВ
Гарнитура 35лв. някаква трибуквена (не е това което си мислите :mhihi:)
Ремък Bosch 20-25лв.
Шлайф не съм правил, понеже нямаше нужда.
Така, че за 300 лв. имам чисто нов мотор, но съм си го правил аз. Ако го прави майстор цената е :kuku:
Последна промяна Sasho.85 на 06 Фев 2010, 18:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от rahoGabroveca » 06 Фев 2010, 18:44

отваряй и не се плаши-пълен ремонт на главата и сегменти,
гарнитурки и семеринги-ако искаш.. :mhihi:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от Zubcho » 06 Фев 2010, 19:28

Sasho.85 написа:...Шлайф не съм правил, понеже нямаше нужда. ...


Шефе ако го накарам някой майстор, който държи на клиените си, да не шлайфа главата, ще ме изхвърли от сервиза, и ще ме прати да ходя някой друг, да прави такива неща.

Главата като се сваля, дори и нищо да й няма (кривини, чупки или др.) винаги ама ВИНАГИ и задължително се шлайфа!!! И винаги и задължително се слагат НОВИ болтове, като преди да се сложат се почистват и подсушават дупките от масла и др. течности.

Това е моята забележка. Казвали са ми го 5-6 майстора и едва ли са в грешка. Който майстор ти каже, че главата няма нужда от шлайф бегай бързо от него.

Поздрави

И.А.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от Jikata » 06 Фев 2010, 19:36

и аз от ли4ен опит мога да ти кажа 4е реално-паржона4ално може и да ти излезе по евтино да сложиш направо друг мотор,Но и аз сам минал от там(е34 м30б35)и сложих друг мотор пак б35 ,след което 10-тина хил.км и пак му се еба мамата.и в краина сметка ми писна отворихме го вси4ко ново ватре и да 4укна на дарво ве4е 40 хил км си го карам без да имам никакви проблеми.
в краина сметка 5-пати по добре и в последствие се оказва и по-евтино да си ремонтираш мотора и ще знаеш на какав хал е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от kirililiev » 06 Фев 2010, 20:48

сменяй мотора,ако тръгнеш да правиш основен ремонт и се окаже че има луфт в леглата на разпределителния вал примерно,да си намериш читава глава 2,5 е цяло приключение.най малкото на цената на основния ремонт на стария чукан ще си вземеш 2 броя 2,8 и ще си имаш резервен :mhihi: в тая криза такива оферти изкачат,само леф да има ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от Sasho.85 » 06 Фев 2010, 20:49

Zubcho написа:
...........


Тук си прав на половина. Всеки детайл при неговата еклсплоатация има промяна от първоначалната му форма. Цилиндрите и ушите на мотовилките стават елипсовидни, диаметрите на шийките на коляновия вал намаляват, главата става вълнообразна и т.н. За тези промени има таблици с гранични стойности и ако измереното попада в тези стойности то детайла няма нужда да се пипа. Така е при мен и при главата и при цилиндрите.


п.п. Подарявам комплект използвани оригинални мотовилкови лагери за М20В20. Стават за още 100-тина хил. км. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от vankatagsi » 06 Фев 2010, 21:19

Едва ли ще кажа нещо по различно от колегите по-горе, но моето мнение е да го отвориш и да разгледате какво е положението вътре. Най-лошия вариант е да са износени цилиндрите, тогава трябва да се шлайфат и да се купят нови ремонтни бутала, което е доста скъпо удоволствие, особенно като имаш в предвид че са 6 броя. Има и вариант за набиване на ризи, който е по-евтин и също се оказва надежден. Една много груба сметка показва че в най-добрия случай сметката ще е:- гарнитури - oколо 100лв + сегменти 70лв, + шлайфане на глава и пасване на клапани 120лв + основни и биелни лагеи - 100лв + ново масло и други леки непредвидени разходи 100лв = 490лв или за по лесно - 500лв, което пак ти казвам е възможно най-добрия вариант. Ако сметнем че се наложи шлайф на вала - около 100лв + нови бутала - 500лв/ ризи - 250лв, + износен разпр вал или някой друг ремонт сумата на цялото удоволствие може да надхвърли 1200лв, като в тази сметка не слагаме пари за труд. Цените които съм написал са доста груби и не съм сигурен на 100% в тях, но ще остана по учуден ако са по ниски, отколкото по-високи. Та както казах в началото отворете мотора и тогава преценете дали има смисъл да го правите или е най-добре да земете друг. Дано съм бил полезен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от White 1913 Power » 06 Фев 2010, 22:22

И пак по-добре да дадеш 1200 и да знаеш че имаш нов мотор,отколкото да дадеш толкова за друг мотор и да не знаеш дали не е на едно дередже с предишния ти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от kirililiev » 06 Фев 2010, 22:31

White 1913 Power написа:И пак по-добре да дадеш 1200 и да знаеш че имаш нов мотор,отколкото да дадеш толкова за друг мотор и да не знаеш дали не е на едно дередже с предишния ти.

има начин да се вземе читав мотор втора ръка.дай пример как нов мотор ще ти излезе 1200лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от .:BENZINO:. » 06 Фев 2010, 23:18

бе Кире всичко е късмет бее :confused: Влизаш в огъня и това е
Я виж Шарка с 2и8-цата -то не бяха глави то не бяха чудесий ;) Само че сещай се че за М52 форума не е бъкан с оферти за карантий както за М50Б25 примерно или дори М20Б25:D
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: ремонт на м20б25 - мъкаааа!

Мнение от kirililiev » 06 Фев 2010, 23:27

BENZINO VN написа:бе Кире всичко е късмет бее :confused: Влизаш в огъня и това е
Я виж Шарка с 2и8-цата -то не бяха глави то не бяха чудесий ;) Само че сещай се че за М52 форума не е бъкан с оферти за карантий както за М50Б25 примерно или дори М20Б25:D

нали се сещаш че шарка взе мотора със спукана глава?ако я беше сменил а да не заваря старата са щеше да си свирка,щото мотора му е чук,14 компресия изкара и мърка като котка :yes: за късмета си прав,шарка също направи основен ремонт на м20,изкара 30 000 и го изхвърли...що?щото и на него му излезе 1500лв и стана супер,полу пълен основен ремонт с хубави части и готян майстор,дет зема ефтино :mhihi: с гаранция.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook