перка климатик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- m3 metanoviq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: sofiq мировяне
- Пол: Мъж
- Кара: БАГЕР
- Детайли за колата: 4 ВРАТА
перка климатик
кога трябва да се включва
когато пусна климатика или като загрее
кольта не може да се обезвъэдуши и парното духа студено нещо тая перка не е в ред

когато пусна климатика или като загрее
кольта не може да се обезвъэдуши и парното духа студено нещо тая перка не е в ред





Re: перка климатик
Различните модели - различно
Има вариант да се включва на първа степен при достигане на 80 градуса на термодатчика, на 2-ра - при по-висока, не помня точно, около 90 май и нагоре, или при свръхналягане на фреона.
Има и вариант първата да се включва чак при определено налягане, втората - при свръхналягане, без да се интересува от температурата (Diavia май бяха така). Те разчитат на основното охлаждане (виско или главната ел.перка) и включват своите перки при нужда. Честно казано, доста честичко има нужда, и то голяма
в жегите.
Аз лично съм вързал първата да тръгва с компресора, т.е. постоянно, когато работи климатика, а втората - вече при свръхналягане (аварийна степен). Климатик ползвам лятото, тогава антифриза почти винаги е над 80градуса, така че нямам проблем, а ако климатикът заработи преди да е загряла колата, то термостатът така или иначе на върти през големия кръг по това време. Ако термостатът е повреден, тогава ще загрява действително по-бавно, но принципно е проява на лош вкус да се кара кола с неизправен термостат

Има вариант да се включва на първа степен при достигане на 80 градуса на термодатчика, на 2-ра - при по-висока, не помня точно, около 90 май и нагоре, или при свръхналягане на фреона.
Има и вариант първата да се включва чак при определено налягане, втората - при свръхналягане, без да се интересува от температурата (Diavia май бяха така). Те разчитат на основното охлаждане (виско или главната ел.перка) и включват своите перки при нужда. Честно казано, доста честичко има нужда, и то голяма

Аз лично съм вързал първата да тръгва с компресора, т.е. постоянно, когато работи климатика, а втората - вече при свръхналягане (аварийна степен). Климатик ползвам лятото, тогава антифриза почти винаги е над 80градуса, така че нямам проблем, а ако климатикът заработи преди да е загряла колата, то термостатът така или иначе на върти през големия кръг по това време. Ако термостатът е повреден, тогава ще загрява действително по-бавно, но принципно е проява на лош вкус да се кара кола с неизправен термостат

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани