Нов дизел на лизинг или употребяван!?
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Southside
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Аз гласувах за нов автомобил, защото се предполага, че имаш гаранционно обслужване известно време пък и 3-4 години не би трябвало да ти прави проблеми. Иначе 5-6 годишна кола висок клас- м-у 200 и 300 хиляди километра, което ще рече, че трябва да се бръкнеш за консумативи и разни такива, които няма да са евтини(все пак си търсиш луксозна кола). трудна дилема 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Като се има в предвид качеството на новите БМВ-та, май по-финансово изгодно е да си вземеш някое Е34 и да си го поддържаш около 100 години с парите, които ще изсипеш за някоя нова...
А, и ще има много повече фън

А, и ще има много повече фън

- niki fire
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 498
- Регистриран на: 7.05.2005
- Местоположение: Chicago, Sofia
И аз предпочитам не чак толкова стария баварец на 5 годинки отколкото ,някоия японска или каквато и да е друга чисто нова 


- Toledo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.02.2005
- Местоположение: София
- Кара: E90
По повод на новите коли на лизинг - вчера пристигна един приятел от Щатите и си говорим за коли, той тук си направи сам основния ремонт на неговата и не е от тия, които само разглеждат картинки... Та, питам го що си е купил нов Крайслер, а не японка , и той ми казва следното : тук като си купиш японка, в началото всичко е О.К. - няма проблеми върви яко и т.н. Обаче, появяват се някакви ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ прегледи на 7500 или 10000 там км , ти отиваш в сервиза, там вадят някакъв лист и почват да отбелязват всички неща, които е препоръчително да се сменят. Сметката е солена и ако не ги смениш - гаранцията отпада. И като сметнеш примерно за две години какво плащаш, разбираш колко е "евтин" лизинга на новите коли. Мисля, че и тук новите коли се "без проблеми, само наливаш и караш", ама май наливаш яко в джоба на дилъра и съвсем не е сигурно дали старата кола излиза по-скъпо ...
ма то е много просто... какви са ти приоритетите?
не разбираш много много от коли (със страх влизаш във сервиза защото не знаеш кое колко и откъде), важно е да не ти се троши колата? взимаш новата.
ако обаче разбираш от коли и не им се плашиш много много, знаеш кое откъде как и колко и се виждаш във по-скъпа (по-горен) клас кола- взимаш ползваната..
и още нещо.. колата е анти-инвестиция. 99.9% от случайте. като вземеш нова кола и 1 месец след това тази кола струва 1/4 по-малко. докато като си купиш ползвана и някои друг преди тебе е загубил многото пари първата година...
не разбираш много много от коли (със страх влизаш във сервиза защото не знаеш кое колко и откъде), важно е да не ти се троши колата? взимаш новата.
ако обаче разбираш от коли и не им се плашиш много много, знаеш кое откъде как и колко и се виждаш във по-скъпа (по-горен) клас кола- взимаш ползваната..
и още нещо.. колата е анти-инвестиция. 99.9% от случайте. като вземеш нова кола и 1 месец след това тази кола струва 1/4 по-малко. докато като си купиш ползвана и някои друг преди тебе е загубил многото пари първата година...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Специално в БГ за момента нова кола не бих си купил .. гаранционно обслужване ? няма такова ,всичко се плаща ,и то двойно щото е в официалния сервиз - да не бъда голословен - Рено Канго ,взех го на 15 км от Промобил София .. на 10к - първи преглед(в Промобил Варна) ,викам много се износиха предните гуми - а в сервиза - ама ти не и ли регулира предницата като я взе ,много ясно че ще ги изпасе .. за 50 лв ще ти я регулираме ей сега .. на 40к - колата не пали .. починали си и четирите запалителни свещи .. не е ли малко рано викам ,гаранция ала бала.. в сервиза - случва се ,не е по гаранция ,еди-колко-си .. сега на 70к лагер на главината се обажда...карам още 2 нови автомобила ,същата работа .. та глас за втора употреба ,по луксозен ,след внимателен избор ..
Другото което си мисля е че всеки от нас е минал по този път малко или много и е избрал луксозната кола втора употреба вместо нова Шкода или някво Деу ,Сузуки или каквото и да е там ново в тоз ценови диапазон.
Другото което си мисля е че всеки от нас е минал по този път малко или много и е избрал луксозната кола втора употреба вместо нова Шкода или някво Деу ,Сузуки или каквото и да е там ново в тоз ценови диапазон.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Същата работа и с Пежо Партнер и Опел Комбо.
А смяна на масло 200-300лв. как ви се вижда а? Гаранция ли?!? Изваждането е още по-здраво,а караш няква евтина пластмаса.Трошат се като за световно.
Даже фаровете на новите дърги са пластмасови

Даже фаровете на новите дърги са пластмасови

- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
The Tiger написа:Nasti написа:Някой ТДС - успешен модел - много върви малко харчи![]()
![]()
какво против ТДС-а имаш![]()
![]()
иначе гласувах за автомобил на староза тези пари спокойно си купуваш Е39 525d на 5г. и нямаш грижи
Ааа, нищо, глави има колкото искаш, модули за управление също

Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
NeoPrint написа:Същата работа и с Пежо Партнер и Опел Комбо.А смяна на масло 200-300лв. как ви се вижда а? Гаранция ли?!?
Без да взимам страна по спора "нова или 5-6 годишна" искам да цитирам един фактуриран факт:
Една колежка взе преди 6 месеца Пежо 307 1.4 (бензин); в момента колата е на 8200км;
Преди седмица се върна от гаранционен преглед (или каквото там се вика) приятно изненадана:
Смяна на масло и филтър, всичко:
73.66лв с ДДС.
Това за мен не е скъпо, освен ако са и сипали Приста "супер", което не ми се вярва да е случая.
Колежката разправя, че разни "запознати" познати са я били подготвили психически да се раздели с 200-300 лева.
Последна промяна stenly на 26 Авг 2005, 11:39, променена общо 1 път
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани