Съеденителя остава доло при стъпка..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от EcLipSeR » 01 Фев 2010, 21:23

Абе колеги на семейната кочина нещо и стана и като е понастъпиш съеденителя остава доло и тряbwa да го порастъпчка малко за да се върне,това го прави и сутрин като е паля :shock: Сменях го преди да дойде зимата,иначе не боксува не преплъзва.
То че ще се ходи на сервиш ще се ходи сиг но искам да чуя и вашите мнение и предположения.
Да поясня,че колата е Омега 2.5ТД с Наш мотор :) ,проблема не е конкретен кам марка кола,за това си позволих да попитам тук,знам че и не е това форума,ама 3 дена се опитвам да се регистрирам в опела форума и без успех..
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от dangerous » 01 Фев 2010, 21:50

Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.
:yes:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от EcLipSeR » 01 Фев 2010, 22:36

dangerous написа:Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.
:yes:

Ще пробвам след малко и ще ти кажа,а иначе като остане доло,не немогга да вкарвам скроости,трбва да припомпя педала за да зацепи пак.Маслото от помпата идва ли от някаде или си е в нея,смисал вързано ли е към хидравличното масло или към спирачната течност,защото някаде бях чел,че имало общо с 1 от двете... ??
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от dangerous » 01 Фев 2010, 22:52

EcLipSeR написа:
dangerous написа:Когато остане долу,вкарваш ли си свободно скоростите,в смисъл проължава да работи педала.
Иначе аз се сещам за гумички на горната помпа-като се износят и течността преминава от предбуталото зад него без да се нагнетява към долната помпа.И като напомпиш почва да си работи нормално.Пробвай като работи нормално да го натиснеш и го задръж така около 30 сек.-1мин.Ако остане долу значи помпата е за ремонт или смяна с нова.
:yes:

Ще пробвам след малко и ще ти кажа,а иначе като остане доло,не немогга да вкарвам скроости,трбва да припомпя педала за да зацепи пак.Маслото от помпата идва ли от някаде или си е в нея,смисал вързано ли е към хидравличното масло или към спирачната течност,защото някаде бях чел,че имало общо с 1 от двете... ??

съдинителя и спирачната помпа ползват едно и също казанче за спирачна течност.
щом не включва то 99.9% проблема е в това което написах по-горе
отиди пробвай и кажи как е
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от Пресиян Василев » 01 Фев 2010, 23:11

Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от dangerous » 01 Фев 2010, 23:23

presko79 написа:Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа

дано не се бъркам ама до колкото разбрах само черупката е на омега а сърцето е на бмв
следователно и кутията би трябало да е от бмв а при тях помпата не е като при омегите на амбриажната ос
той колегата трябва да уточни де...
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от Пресиян Василев » 02 Фев 2010, 0:08

dangerous написа:
presko79 написа:Проблема е в помпата в кутията,тоест работното бутало е на амбреажната ос и играе роля и на аксиален лагер(лагер -помпа).
Отвратителнен дефект на Омега Б.спри колата някьде на чисто и на др.ден погледни под кутията дали е капала спирачна течност,наи вероятно тече и в системата влиза вьздух,огледаи сьщо и тая на педала,но 99% е в лагерпомпата.Нова 250 лв,смяна сьс сваляне на кутия всичко става за 2-3 часа

дано не се бъркам ама до колкото разбрах само черупката е на омега а сърцето е на бмв
следователно и кутията би трябало да е от бмв а при тях помпата не е като при омегите на амбриажната ос
той колегата трябва да уточни де...

Само мотора е БМВ,от маховика назад всичко е опел,Кутията е R-25D ,нямаща нищо общо с нашите коли.
Като казвам мотора,наистина е само мотора,кулер,турбопьтища,казани,радиатори,и така нататьк са абсолютно различни.
Долната помпа категорично е в кутията и играе ролята и на аксиален лагер.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от dangerous » 02 Фев 2010, 0:16

ok съгласен съм
тръгнахме тогава в погрешна посока ама колегата не беше уточнил,че кутията е на омега и за това тръгнахме в
погрешна посока :bowdown:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от sonny » 02 Фев 2010, 10:56

аз съм за помпи, нищо че е различна кутията, от студа се свиват гумичките и започва да прави аномалии.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от EcLipSeR » 03 Фев 2010, 2:44

Днес пробвах това,което ми каза колегата,учудващо когато съеденителя се оправи от разтъпкване и като го задържа до доло за 1-2 мин си се връща,но работата е там ,че като спра да го натискам си потъва при най лекия допир,пример карам си 1ва 2ра на светофараите вкарам ли пета и покарам ли така 30 сек никав го няма... Гледах днес спирачна течност има,явно тази помпа е заминала,до колкото съм чувал била горна и долна помпа,обаче неможело да се орпедели коя е и са сменяло на късмет :roll:
Тези дни ще я закарам в някой сервиз да видим какво ще кажат кожудерите и ако ми кажат пак космически цифри я вкарвам в гаража и на пролет като се постопли ако са е оправила ако не смяна. Само за информация съеденителя на тази кола излезе около 850 лв... на е36-цата ми стъпи 420. А уш е опел :shock:
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от ognyan 74 » 03 Фев 2010, 8:58

Здравей колега. Ако долната помпа (работния цилиндър) не е наред, ще губиш спирачна течност. Ако горната не е наред-връща през гумичките няма да ти работи добре съединитела- няма да отделя добре, ще хърка или ще включваш по-трудно. Според мен имаш въздух в системата, нали си я сменял скоро помпата. Обезвъздуши системата, или овори долната пробка да се завърти цялата спирачна течност в системата, като гледаш да не глътнеш въздух отгоре (казанчето).
???!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от sonny » 03 Фев 2010, 10:22

EcLipSeR написа:в някой сервиз да видим какво ще кажат кожудерите и ако ми кажат пак космически цифри я вкарвам в гаража и на пролет като се постопли ако са е оправила ако не смяна. Само за информация съеденителя на тази кола излезе около 850 лв... на е36-цата ми стъпи 420. А уш е опел :shock:

след тези думи, чекай да ти дам съвет. Демек оправяй се и дзано кожудерите ти свалат и първи слой месо :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от EcLipSeR » 03 Фев 2010, 14:06

sonny написа:след тези думи, чекай да ти дам съвет. Демек оправяй се и дзано кожудерите ти свалат и първи слой месо :mhihi:

Дали ?
ognyan 74 написа:Здравей колега. Ако долната помпа (работния цилиндър) не е наред, ще губиш спирачна течност. Ако горната не е наред-връща през гумичките няма да ти работи добре съединитела- няма да отделя добре, ще хърка или ще включваш по-трудно. Според мен имаш въздух в системата, нали си я сменял скоро помпата. Обезвъздуши системата, или овори долната пробка да се завърти цялата спирачна течност в системата, като гледаш да не глътнеш въздух отгоре (казанчето).

Мерси , Колега но не съм сменям скоро помпата а целия съеденител.
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Съеденителя остава доло при стъпка..

Мнение от vld » 03 Фев 2010, 14:47

Коментарите на колегата presko79 изчерпват напълно темата, по-ясно от това няма какво да се напише.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook