Cold Air Intake от предната броня
Модератор: bum_bum
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Cold Air Intake от предната броня
а къде ли е истината?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....
преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.
Re: Cold Air Intake от предната броня
sonny написа:uCnaHeTcA написа:Аз малко ще се отклоня от темата, че имам един такъв въпрос... Та... Кое ще е по-добре?
1) Филтъра се изнася долу и направо от там да си дърпа въздух
2) Слага се филтъра, където му е реда и се прекарва отдолу една тръба, в която горе влиза филтъра
Надявам се ме разбрахте![]()
П.С. За 20ска, Е46 питам![]()
Като знам колко място има у е46цата май борбата ще е еднаква.
Тей де, то за борбата ясно



П.С. За по-горните мнения... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Cold Air Intake от предната броня
sonny написа:MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....
преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.
Не мисля да си дупча бронята.
Някой може ли да ми каже кутията на 330ката дали е специфична или е напълно еднаква с на 320ка примерно ... защото искам да си купя кутия и да я режа да видя какво ще стане.Аз мисля, че въздухозаборника и отвора там не е толкова тесен .... не смятам, че се явява рестриктор. Почти съм сигурен, че на дино ще се извади най-много сила с нормалната кутия без филтър примерно.
без реклами в подписа...

Re: Cold Air Intake от предната броня
MaXo написа:sonny написа:MaXo написа:АФЕ имат някъв интейк кит с който дават 20-21 коня на 330и хаха ... ебати измишльотината. Почвам да се чудя дали и КиН не си фантазират за 11.5 коня от техния интейк кит.Ще взема да метна един панелен филтър вътре КиН и никви конуси... и може да си направя един интейк хоум мейд само за драг челиндж... Иначе повече ме интересува разлика в респонса на колата намирате ли ... след като преминете към интейк с конусен филтър ... спрямо панелен в стандартна кутия. Искам колата да е рязка ... респонсна ... а дали ще има 2-3 коня повече при 6000об не ми е зор....
преди бях с конуса вътре при мотора без щит,демек, сичкото топъл въздух у филтъра, сега при бронята с двуцевката е друга бира,по-доволен съм.
Не мисля да си дупча бронята.
Някой може ли да ми каже кутията на 330ката дали е специфична или е напълно еднаква с на 320ка примерно ... защото искам да си купя кутия и да я режа да видя какво ще стане.Аз мисля, че въздухозаборника и отвора там не е толкова тесен .... не смятам, че се явява рестриктор. Почти съм сигурен, че на дино ще се извади най-много сила с нормалната кутия без филтър примерно.
отговорих ти н аЛС
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Cold Air Intake от предната броня
Е ок де при е46 въздуха от бъбреците го вкарва дирекно в кутията при филтъра.Слагаш 1 филтър я панелен,я конусовиден и ем си с изолатор,ем си със студен въздуш,поне при е46 не въждам смисъл от дупчене на броня. 

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Cold Air Intake от предната броня
Води се рестриктивна тръбата, която влиза от въздухозаборника в кутията.
без реклами в подписа...

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Cold Air Intake от предната броня
Аз замених тръбата от бъбреците с такава от аспиратор с ф102
(по- лесно се моделира от пвц - то) и я изведох на бронята.

п.с. като се постопли мисля по да ползвам тази тръба за шаблон и да пробвам да оформя пвц, че тези оребрения ми бъркат в здравето

п.с.2 яко съска от тия дупки
и по - настървено хапе оборотите 


п.с. като се постопли мисля по да ползвам тази тръба за шаблон и да пробвам да оформя пвц, че тези оребрения ми бъркат в здравето


п.с.2 яко съска от тия дупки



- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
С бор коронка ще стане супер, въпреки, че Сони е майстор и я направи с некви подръчни машини.
Вече не помня точно кви ама стана идеално.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Cold Air Intake от предната броня
Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Cold Air Intake от предната броня
ditko1 написа:със някаква фреза ли правите дупките ?
с поялник (в пластмасата )

bum_bum написа:С бор коронка ще стане супер, въпреки, че Сони е майстор и я направи с некви подръчни машини. Вече не помня точно кви ама стана идеално.

п.с. най-трудно беше да огъна тая менте тръба в наличното място под и зад фара


bum_bum написа:Ми то затва се мести единия клаксон.![]()
клаксоните ги заточих в ъгъла зад мигача, те не бяха проблем


Последна промяна s_kolev на 22 Фев 2010, 18:43, променена общо 2 пъти
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Cold Air Intake от предната броня
Ми то затва се мести единия клаксон. 
найш от кога го мисля ама нямаше някой да се навие да ми резне бронята

Sharo написа:Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум
найш от кога го мисля ама нямаше някой да се навие да ми резне бронята

Re: Cold Air Intake от предната броня
Sharo написа:Вкарахте нова мода вие със сонай хеххе
траа ви черпят по фанта и каквото пие бум бум
сонай мое ми викат определни ора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани