Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: Rakovski
Пол: Мъж
Кара: 525TDS
Мечтае да кара: BMW M1 2012

Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от iosifff » 30 Яну 2010, 23:05

Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Iosifff

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от Пресиян Василев » 30 Яну 2010, 23:43

iosifff написа:Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.

Сменял си гарнитура на управлението на помпата(плочката) или на елемента.
Ако е на плочката не си уцелил вьтре регулиращия шибьр или не е монтирана с достатьчно количество.
Ако е на елемента (което е много лошо и на място несе прави) е счупен плунжера.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от NetWar » 31 Яну 2010, 0:32

Не си уцелил отвора на шибъра , и си провери да ли си включил сички кабели .
Аз скоро сменях тази гарнитура и нямаше проблеми .
Разглобяваш на ново и гледаш пишката на главата да влезе в отвора на желязното колелце в помпата

http://picbg.net/img.php?file=ecd5c9cd53727502.jpg
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: Rakovski
Пол: Мъж
Кара: 525TDS
Мечтае да кара: BMW M1 2012

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от iosifff » 31 Яну 2010, 9:06

iosifff написа:
Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.

Сменял си гарнитура на управлението на помпата(плочката) или на елемента.
Ако е на плочката не си уцелил вьтре регулиращия шибьр или не е монтирана с достатьчно количество.
Ако е на елемента (което е много лошо и на място несе прави) е счупен плунжера.

Имам предвид тази част, която се мести напред и назад(към фаровете и към купето), на нея ли е възможно да не съм уцелил вьтре регулиращия шибьр.
и какво ще рече не е монтирана с достатьчно количество
Iosifff

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от anzak » 31 Яну 2010, 13:47

не че нещо ама тия манипулации не са за всеки колеги ГНП-то не е майтап работа като да си смениш гумата на пътя
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от **Novobraneca » 31 Яну 2010, 13:56

anzak написа:не че нещо ама тия манипулации не са за всеки колеги ГНП-то не е майтап работа като да си смениш гумата на пътя

Браво батка мн точно казано и аз съм на това мнение :clap: :clap: :clap: то точно и за това едното болтче е за специялен ключ ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от mitkosekurit » 02 Фев 2010, 13:02

Евала на колегите тази операция се извършва от квалифицирани професионалисти с диагностична апаратура.А така сам като си го правиш най много да счупиш още нещо по мотора и накрая пак при нас ще дойдеш но с по голями проблеми.Затова какъв е извода викай репатрак и в първият сервиз иначе ще страдаш много. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП

Мнение от virusalfa » 02 Фев 2010, 13:44

Никаква гаранция,че с КТС или нещо подобно ще запали.При мен се наложи на 164-ката да свалим помпата за подмяна на О-пръстен на нагнетателнота част.Отнесох в сервиза приспособление за центроване на зъбното колело срещу превъртане,но явно им е превъртяло на тия тъпанари.Сега както почти винаги се налага да барам аз и да оправям лайнарщината на майсторите.Гадното е,че винаги ще се случи зимно време да се прави ремонт по колите.Иначе оборотите се гласят с едно чукче без проблем.
Alfa 164TD Super'93

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook