Теч от казанчето на радиатора?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Теч от казанчето на радиатора?
im0tep написа:... Онзи ден се опитах да си го сваля сам казанчето но започнах и се отказах ,защото трябва да се развива и от долната страна май нещо а аз нямам никаква видимост.Тази седмица ще отида при един приятел да я вдигнем на подемника и да го сменя
Колега казанчето се сваля сравнително лесно, но с новия О-пръстен се слага доста трудно, да не говорим, че трябва хубаво да почистиш "леглото" в пластмасата на радиатора
Много ще си улесниш живота ако свалиш радиатора и успех

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Теч от казанчето на радиатора?
tsb_bg написа:im0tep написа:... Онзи ден се опитах да си го сваля сам казанчето но започнах и се отказах ,защото трябва да се развива и от долната страна май нещо а аз нямам никаква видимост.Тази седмица ще отида при един приятел да я вдигнем на подемника и да го сменя
Колега казанчето се сваля сравнително лесно, но с новия О-пръстен се слага доста трудно, да не говорим, че трябва хубаво да почистиш "леглото" в пластмасата на радиатора
Много ще си улесниш живота ако свалиш радиатора и успех
Колега би ли ми казал къде какво се развива за да се свали казанчето? Аз развих двата шестограма отгоре.... и само дотам.Мисля,че и нещо отдоло го държи

Re: Теч от казанчето на радиатора?
Отдолу е датчика за нивото на охладителната течност No13. По принцип не пречи но аз го свалях да не го счупя


Re: Теч от казанчето на радиатора?
Според мен с времето се деформира тази част от пластмасата на радиатора в която влиза казанчето и после дори и с ново казанче и с нови О-пръстени не уплътнява добре. Силикона определено не е решение, защото тази част се свива и разширява според температурата на охладителната течност и не държи ....
При мен с оригиналното казанче губеше минимално количество антифриз (доливах по около 2-3 деления течност на 2-3 и повече месеца), като смених само О-пръстените почна да губи двойно повече, а като смених казанчето отново с нови О-пръстени след 2-3 доливания и след големите студове изведнъж ми светнa CHECK COOLANT LEVEL на борда (добре, че си бях в София, че 2 дни преди това бях на път ....)
Пред алтернативата да търся какво да доливам, да се чудя къде да я оставя на топло докато отново свалям радиатор правя казанчета и уплътнения, да обезвъздушавам за N-ти път и да не знам какво ме чака после предпочетох радикалното решение - смяна на радиатор
А и финансово още един 3-ти ремонт само щеше да натовари цената на новия радиатор който рано или късно щях да сложа .......
При мен с оригиналното казанче губеше минимално количество антифриз (доливах по около 2-3 деления течност на 2-3 и повече месеца), като смених само О-пръстените почна да губи двойно повече, а като смених казанчето отново с нови О-пръстени след 2-3 доливания и след големите студове изведнъж ми светнa CHECK COOLANT LEVEL на борда (добре, че си бях в София, че 2 дни преди това бях на път ....)
Пред алтернативата да търся какво да доливам, да се чудя къде да я оставя на топло докато отново свалям радиатор правя казанчета и уплътнения, да обезвъздушавам за N-ти път и да не знам какво ме чака после предпочетох радикалното решение - смяна на радиатор
А и финансово още един 3-ти ремонт само щеше да натовари цената на новия радиатор който рано или късно щях да сложа .......
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Теч от казанчето на радиатора?
tsb_bg написа:Отдолу е датчика за нивото на охладителната течност No13. По принцип не пречи но аз го свалях да не го счупя
Значи казанчето трява да се държи само на болтове номер 6 ? Странното при мен е ,че когато бръкна с ръка и пипна въпросния датчик от там не излизат никакви кабели а просто има една голяма шестограмна глава и това е ! С малкия борд съм и си мисля,че нямам такъв датчик

Re: Теч от казанчето на радиатора?
im0tep написа:...Странното при мен е ,че когато бръкна с ръка и пипна въпросния датчик от там не излизат никакви кабели а просто има една голяма шестограмна глава и това е ! С малкия борд съм и си мисля,че нямам такъв датчик
Да нямаш датчик и това е тапа - No15 от схемата
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Теч от казанчето на радиатора?
Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе



- sigman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 96г 520i M52 Б20
Re: Теч от казанчето на радиатора?
При мене също имаше теч ,но се оправи само със смяната на гумените семеринги под номер 4 и номер 5 на схемата
мисля че няма смисъл да се сменя радиатор ,ако разбира се не е спукан ! 


Bayerische Motoren Werke
- sigman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 96г 520i M52 Б20
Re: Теч от казанчето на радиатора?
im0tep написа:Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе![]()
Ми трябва да се дръпне доста силно

Bayerische Motoren Werke
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Теч от казанчето на радиатора?
sp2022 написа:im0tep написа:Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе![]()
Ми трябва да се дръпне доста силнои при мен излезна доста трудно!
Ти уплътнения ли сменя и имаше ли ефект?
Re: Теч от казанчето на радиатора?
im0tep написа:Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе![]()
Трудно излиза (всичко се е спекло) и още по-трудно влиза обратно с новите пръстени.
Трябва да го мажеш с веро ....
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Теч от казанчето на радиатора?
tsb_bg написа:im0tep написа:Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе![]()
Трудно излиза (всичко се е спекло) и още по-трудно влиза обратно с новите пръстени.
Трябва да го мажеш с веро ....
Добре,благодаря.Утре ако остане време ще се заема и ще пиша като имам резултат

- sigman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 96г 520i M52 Б20
Re: Теч от казанчето на радиатора?
im0tep написа:sp2022 написа:im0tep написа:Хм...защо тогава не иска да излиза като развия двата шестограма горе![]()
Ми трябва да се дръпне доста силнои при мен излезна доста трудно!
Ти уплътнения ли сменя и имаше ли ефект?
Ефекта е ,че спря теча и е вече така почти година !О ппръстените си ги купих от Дару за некви смешни пари и реших кардинално въпроса


Bayerische Motoren Werke
Re: Теч от казанчето на радиатора?
sp2022 написа:... не знам защо за 2 О пръстена препоръчват смяна на радиатора...
Колеги НЕ препоръчвам смяна на радиатор

Просто споделих моя неуспешен опит да оправя казанчето, а радиатора смених по принуда а не от кеф ....
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани