mercedes benz forever

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

mercedes benz forever

Мнение от disrespector » 31 Яну 2010, 14:40

трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:24, променена общо 4 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: проблеми със съединителя

Мнение от tsb_bg » 31 Яну 2010, 14:49

Точно заради този луфт съединителя отделя ниско долу. Опитай се да обереш луфт с No6 от схемата или провери износването на феродовия и/или притискателния диск. Аксиалния лагер шуми ако е дефектирал и има разлика при натиснат и освободен съединител.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: проблеми със съединителя

Мнение от metodi80 » 31 Яну 2010, 15:54

Колега , това е вилката (номер 5) .... с годините тя се деформира и не е лошо (даже е препоръчително) при смяна на съединител , да се сменя и тя .... Според мен вилката се е "разхлопала" защото пластмасовия пин (номер 6) , който я фиксира от едната страна (от противоположната страна на работния цилиндър) , се е счупил .... (това е често срещано ....). Ако отваряш , освен съединител си приготви и елементите - номер 5,6,7 (вилка ,пинче и пружина). М/у другото има метален варинят на пластмасовия пин - номер 6 , по-скъп е , но поне като го сложиш , ще знаеш , че няма мърдане ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 31 Яну 2010, 16:02

да и аз се чудех тоя пин дали е отгоре на вилката, ама ясно то точно това изглежда че е проблема тоя пин се е счупил и вилката си ходи напред назад както и е кеф. ще видя кога ще имам време и дали ми трябват някакви инструменти и ще свалям кутията значи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: проблеми със съединителя

Мнение от metodi80 » 31 Яну 2010, 16:10

disrespector написа: ....и дали ми трябват някакви инструменти .......


Ами инструменти трябват и то различни ... :mhihi: Най -важното е да имаш подходящи удължения , за да можеш да отвиеш най -горните болтове на кутията (те са много неудобни) и са торксове.... хубаво е да имаш чупещо се рамо , за да можеш да въртиш под определен ъгъл ..... Освен това кутията трябва да се наклони леко на долу , за да може да влезе удължението .... Освобождава се средното от крайното гърне и се накланя , по този начин ще наклониш двигателя със скоростната и ще ти се отвори място .... Има тема в полезни ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: проблеми със съединителя

Мнение от nedbmw » 04 Фев 2010, 0:31

Най вероятно е тази пластмасовата опора от другата страна на вилката щом из един път е получила голям луфт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 04 Фев 2010, 12:31

Не е изведнъж, колата така си беше току що я взех и бях видял, че има проблем със съединителя ама такова купе си търсех от месеци и един съединител не можеше да ме спре да го имам, на майстори не съм разчитал досега и не смятам и да го правя защото едно, че нямам пари и второ че нямам доверие на никого да ми разглобява колата и трето, че ме е страх даже да го карам в това състояние, а не се и знае дали въобще съединителя ще работи и толкова като сложа работния цилиндър обратно. Чакам само да взема пари и да се затопли малко времето, и до няколко дни ще разглобявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 4.02.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: ше 32? Compact
Мечтае да кара: E91 330xD

Re: проблеми със съединителя

Мнение от Crazy_jerry » 04 Фев 2010, 13:24

Колега номер 6 в Дарукар е 1.70 лв. много ядове брах с него 3-ти свалям скорости заради тази пластмаска !
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 07 Фев 2010, 2:19

днеска повдигнах колата с тротоарни плочки под предните гуми, ама понеже не ми стигнаха плочките ползвах и дървени трупчета. Задните гуми са много добре подпряни да не тръгне. Единствения крик остана свободен за мое щастие, а под колата има доволно място да се работи. Като легнах видях 2-3 места, на които анти-корозионното покритие се преебава и почва ръжда, това го оставям временно така ама ще видя тая работа съвсем скоро.

Изображение

Ето и снимка на джантите Изображение
тоя модел ББС, веднага ми допадна.

После се замотах докато разкача бензиновия филтър, който също направо ще сменя, заедно с маркучетата и скобите които са много зле. То идеята ми беше да източа малко бензин ама сега разбрах, че помпата работи само няколко секунди след като се даде на контакт и ще видя как да я дам на късо.

Утре почвам да свалям генерацията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от emes691 » 07 Фев 2010, 8:45

Помпата точно така работи,след контакт 3,4 сек.и спира.В работен режим,демек като я караш колата,помпата си включва и спира сама,затова са датчиците и релетата.Не давай на късо,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от deemov » 08 Фев 2010, 1:42

Пусни и няколко снимки да видим колицата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 09 Фев 2010, 1:57

трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:21, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 20 Фев 2010, 2:08

трии
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:21, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от metodi80 » 20 Фев 2010, 14:30

disrespector написа:Оказа се, че още няколко неща трябва да се свалят както и да е наклоних кутията и безпроблемно развих болтовете в горната част, които уж бяха по трудните.


Колега , проблема със свалянето на кутията е коментиран доста и особено това как точно да се отвият болтовете от горната страна .... Писал съм го в няколко теми , както и в тема за смяна на съединител в раздел полезни (не знам дали си гледал в раздела и темата ....). Както ти си установил тези болтове се развиват лесно като се наклони кутията и двигателя , а като "лост" се ползва средното гърне , хем за да се наклони , хем след това да се застопори в определено положение кутията с двигателя .... След това се ползват удължения , които да стигат до края на скоростната кутия (на границата с кардана ...)... И там си връткаш с тресчотката и си готов ....

disrespector написа:След това тръгнах да развивам, големия болт в дясната част, точно над картера, където би трябвало да има една от тия подравняващи втулки и хоп изненада болта изведнъж падна назад и се оказа, че е счупен. Явно някой беше пробвал да свали кутията май безуспешно и го беше счупил. Това всъщност не мислех, че ще е проблем и развих всички останали болтове като и другия такъв доста ме изтормози. Сега всички болтове са свалени, но там където е оня счупения кутията не ще да се освободи от блока. Не мога да разбера защо, но по някакъв начин болта още държи, счупен е на втората навивка на резбата и почти не е бил развит, когато се е счупил. Явно, че отново, ще се наложат модификации, за сега мисля да разпробия с някаква бормашина или да пилна малко кутията с флекса поне там ще е лесно. Но не съм сигурен как ще стане без да прееба нищо. Сега заминавам, но в понеделник ще реша какво да направя, защото вече дойде време да излизам от бокса


По тоя въпрос наистина е малко сложно .... Ако кутията "категорично отказва" да излезе единственото решение е шпилковадач

Изображение

Изображение

Пробива се малка дупка в болта , така че шпилковадача да може да се навие и да поведе и след това болта директно се отвива с шпилковадача .... Супер лесно се вадят скъсани болтове с това приспособление ...

Малко странно ми се струва , че всички болтове са отвити и е останал само един скъсан и кутияте въпреки това не иска да излезе .... Има ли поне луфт , движи ли се поне малко кутията на места на отвитите болтове или не ... ?
Пробвай първо да понапънеш да свалиш кутията ако не излиза се увери ,че болта не е лепен с нещо ... защото съм виждал такива изпълнения , болта скъсан при завиването и за да не се вижда , че е скъсан го лепнали с някакво си лепило (болта залепен хем за корпуса в който се навива , хем главата залепена , за да не личи , че е скъсан .... и при отвиване главата се отделя от натиска ... )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 19.12.2008
Кара: кисели черни купета

Re: е36 coupe проект update :: проблеми със съединителя

Мнение от disrespector » 22 Фев 2010, 0:01

Mercedes benz forever
Последна промяна disrespector на 26 Яну 2011, 16:22, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook