Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- iosifff
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: Rakovski
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
- Мечтае да кара: BMW M1 2012
Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Iosifff
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
iosifff написа:Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Сменял си гарнитура на управлението на помпата(плочката) или на елемента.
Ако е на плочката не си уцелил вьтре регулиращия шибьр или не е монтирана с достатьчно количество.
Ако е на елемента (което е много лошо и на място несе прави) е счупен плунжера.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
Не си уцелил отвора на шибъра , и си провери да ли си включил сички кабели .
Аз скоро сменях тази гарнитура и нямаше проблеми .
Разглобяваш на ново и гледаш пишката на главата да влезе в отвора на желязното колелце в помпата
http://picbg.net/img.php?file=ecd5c9cd53727502.jpg
Аз скоро сменях тази гарнитура и нямаше проблеми .
Разглобяваш на ново и гледаш пишката на главата да влезе в отвора на желязното колелце в помпата
http://picbg.net/img.php?file=ecd5c9cd53727502.jpg
- iosifff
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: Rakovski
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
- Мечтае да кара: BMW M1 2012
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
iosifff написа:
Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Сменял си гарнитура на управлението на помпата(плочката) или на елемента.
Ако е на плочката не си уцелил вьтре регулиращия шибьр или не е монтирана с достатьчно количество.
Ако е на елемента (което е много лошо и на място несе прави) е счупен плунжера.
Имам предвид тази част, която се мести напред и назад(към фаровете и към купето), на нея ли е възможно да не съм уцелил вьтре регулиращия шибьр.
и какво ще рече не е монтирана с достатьчно количество
Колеги помагайте:
Днес сменях гарнитура на главата на ГНП, белязах си старото положение на главата спрямо помпата, смених гарнитурата, завих си болтовете, плочката си остана на белязаното място и като дойде време да запаля изобщо не иска да превърти, дърпахме я и с друга кола и пак не става, само си върти и не иска да запали.
Сменял си гарнитура на управлението на помпата(плочката) или на елемента.
Ако е на плочката не си уцелил вьтре регулиращия шибьр или не е монтирана с достатьчно количество.
Ако е на елемента (което е много лошо и на място несе прави) е счупен плунжера.
Имам предвид тази част, която се мести напред и назад(към фаровете и към купето), на нея ли е възможно да не съм уцелил вьтре регулиращия шибьр.
и какво ще рече не е монтирана с достатьчно количество
Iosifff
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
не че нещо ама тия манипулации не са за всеки колеги ГНП-то не е майтап работа като да си смениш гумата на пътя
Барай шишарката Минкеее ....
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
anzak написа:не че нещо ама тия манипулации не са за всеки колеги ГНП-то не е майтап работа като да си смениш гумата на пътя
Браво батка мн точно казано и аз съм на това мнение




ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- mitkosekurit
-
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: България,София.
- Пол: Мъж
- Кара: E 39,34
- Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
- Детайли за колата: 0896863663
Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
Евала на колегите тази операция се извършва от квалифицирани професионалисти с диагностична апаратура.А така сам като си го правиш най много да счупиш още нещо по мотора и накрая пак при нас ще дойдеш но с по голями проблеми.Затова какъв е извода викай репатрак и в първият сервиз иначе ще страдаш много. 

Re: Не иска да запали след смяна на гарнитура на ГНП
Никаква гаранция,че с КТС или нещо подобно ще запали.При мен се наложи на 164-ката да свалим помпата за подмяна на О-пръстен на нагнетателнота част.Отнесох в сервиза приспособление за центроване на зъбното колело срещу превъртане,но явно им е превъртяло на тия тъпанари.Сега както почти винаги се налага да барам аз и да оправям лайнарщината на майсторите.Гадното е,че винаги ще се случи зимно време да се прави ремонт по колите.Иначе оборотите се гласят с едно чукче без проблем.
Alfa 164TD Super'93
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани