Абе тез обороти...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Re: Абе тез обороти...

Мнение от batkoto » 22 Яну 2010, 17:33

sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.


Тия дни ако е рекъл Бог, тамън това ще правя. Ще пробвам с нов температурен датчик. Дай Боже да е от това, че издвам се придвижвам до работа. Само студена я карам напоследък и е зор.

Благодаря колега!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Абе тез обороти...

Мнение от BorisMW » 24 Яну 2010, 13:15

Колега,извини ме,че ще използвам темата ти за да попитам,ако е потенциометър дроселова клапа,пак ли ще прави същото.Допълнителни проблеми създава ли по работата на мотора?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: Абе тез обороти...

Мнение от uli4nika » 24 Яну 2010, 20:12

sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.


е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема :banghead: :banghead:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Абе тез обороти...

Мнение от sonny » 24 Яну 2010, 20:59

uli4nika написа:
sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.


е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема :banghead: :banghead:

диагностика баце, вероятни причини много,я мафа,я датчици, не е невъзможно и регулатор на гориво. Попринцип най-често е темпдатчика,но не е задължително да е само и единствено той.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: Абе тез обороти...

Мнение от uli4nika » 25 Яну 2010, 10:44

а според теб възможно ли е да е от чипа??? искам да чуя и по компитетно мнение от това на приятели.
иначе за диагностиката си прав,ама трябва да си вземам отпуск заради това ,нямам свободно време :censored:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Re: Абе тез обороти...

Мнение от furnata » 25 Яну 2010, 10:57

Ами след като си сложил чип ли почнаха проблемите или ей така се появиха ? Тествай си TPS датчика мери се лесно в полезни теми има как се прави !
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Абе тез обороти...

Мнение от FreeSpirit » 25 Яну 2010, 11:35

uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема :banghead: :banghead:


защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 29.07.2008
Местоположение: гр.Ямбол

Re: Абе тез обороти...

Мнение от uli4nika » 25 Яну 2010, 12:42

FreeSpirit написа:
uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема :banghead: :banghead:


защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.

ами защото от приказки на хора бях сигурен че ще се оправи от него,всички казваха че като го сменя и ще се оправи :ranting:
Но както и да е ще се ходи на диагностика то е ясно,стига съм писал в темата на колегата


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.01.2009
Местоположение: simeonovgrad

Re: Абе тез обороти...

Мнение от bmw318i.1 » 25 Яну 2010, 16:19

Nukem написа:
Кое да следващото нещо към което да се насоча ?

Дюзи!!!
П.С:Ако не е от това по следващото са бубини!

колега карах м43 мотор имах абсолиотно саштия проблем всичко смених и накрая отворих мотора и излезе исносен колианоф вал


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Абе тез обороти...

Мнение от sonny » 26 Яну 2010, 21:44

FreeSpirit написа:
uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема :banghead: :banghead:


защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.

а как мериш температурата на охлаждащата течност

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Абе тез обороти...

Мнение от FreeSpirit » 30 Яну 2010, 16:12

-10 градуса ти е течността зимата преди да запалиш, а за +80 гр. гледаш стрелката на таблото
Последна промяна FreeSpirit на 21 Май 2011, 15:10, променена общо 1 път

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Абе тез обороти...

Мнение от vladi_a_i » 31 Яну 2010, 0:17

Всички споменавате едни и същи неща-защо един като мен не си смени гарнитурите на инжекциона и на всмукателните колектори-които струват 24лв.Днес направих точно това-допитах се до един майстор който е работил в Дару Кар и ме насочи първо от там да почна.Разглобихме абсолютно всичко за което се сещате-две от гарнитурите в масло благодарение на клапана за картерните газове и най вероятно не прилепват добре,всмукателната гарнитура одървена цялата и най вероятно не прилепва добре,единия маркуч който влиза в стъпковия мотор от двете страни почистване от силикон който е слаган кой знае кога.Пооправихме маркучетата за вакумите който си играеха при лек допир,подменихме повечето скоби и малките маркучета за горивото-бяха се одървили също(така и така сме разглобили),дюзите им обърнахме гумените пръстенчета от пред защото се виждаше като се загледаш внимателно едни много малки цепнатинки-понеже опират в колекторите а от другата им страна са перфектни.Също така понеже пречеше пръчката за маслото я извадихме и ми хрумна,че като се вади падат оборотите-та погледнах тръбата и я извадихме(отдолу и сложихме О пръстен,че опира железо в железо и не пречи да влиза по малко въздух и беше омаслено).Та това са нещата които подобриха работата на колата ми и то доста осезаемо +тези които са споменати по горе в темите в последствие на няколко месеца ровене по двигатела-м42б18.Ще се радвам ако съм бил полезен :D
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Абе тез обороти...

Мнение от sonny » 31 Яну 2010, 2:17

vladi_a_i написа:Всички споменавате едни и същи неща-защо един като мен не си смени гарнитурите на инжекциона и на всмукателните колектори-които струват 24лв.Днес направих точно това-допитах се до един майстор който е работил в Дару Кар и ме насочи първо от там да почна.Разглобихме абсолютно всичко за което се сещате-две от гарнитурите в масло благодарение на клапана за картерните газове и най вероятно не прилепват добре,всмукателната гарнитура одървена цялата и най вероятно не прилепва добре,единия маркуч който влиза в стъпковия мотор от двете страни почистване от силикон който е слаган кой знае кога.Пооправихме маркучетата за вакумите който си играеха при лек допир,подменихме повечето скоби и малките маркучета за горивото-бяха се одървили също(така и така сме разглобили),дюзите им обърнахме гумените пръстенчета от пред защото се виждаше като се загледаш внимателно едни много малки цепнатинки-понеже опират в колекторите а от другата им страна са перфектни.Също така понеже пречеше пръчката за маслото я извадихме и ми хрумна,че като се вади падат оборотите-та погледнах тръбата и я извадихме(отдолу и сложихме О пръстен,че опира железо в железо и не пречи да влиза по малко въздух и беше омаслено).Та това са нещата които подобриха работата на колата ми и то доста осезаемо +тези които са споменати по горе в темите в последствие на няколко месеца ровене по двигатела-м42б18.Ще се радвам ако съм бил полезен :D

диагноза за гарнитурите не е само празен ход а и свистене, ако са толкоз зле, вервай ми ше го усетиш много добре.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Абе тез обороти...

Мнение от sonny » 31 Яну 2010, 2:18

FreeSpirit написа:Ето решението при мен. От няколко месеца се мъча с оборотите на празен ход (M40B18). като пусна газта и стрелката на оборотите се клатеше между 500-1200 оборота и се укротяваше постепенно след 5-10 секунди. Чистих моторчето но ефект нулев. Слушах съвети че трябва да сменя/проверя една дузина неща по двигателя но не ми се разправяше. Все пак звяра спринтираше нормално. Накрая го оправих без да искам. В големия студ онзи ден акумулатора издъхна и реших да купя нов. Смених го и стана чудо. Не мога да си позная колата. Оборотите на празен ход заспаха. Вече 3-4 дни я карам. Някой ако може да ми обясни фокуса как става, ще съм благодарен.

проблема ти се е оправил, защото сваляйки акумулатора,се рестартира компа и сега се настройва, затова се е оправила,възможно е да се пови пак.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Абе тез обороти...

Мнение от FreeSpirit » 31 Яну 2010, 13:23

sonny написа:
FreeSpirit написа:Ето решението при мен. От няколко месеца се мъча с оборотите на празен ход (M40B18). като пусна газта и стрелката на оборотите се клатеше между 500-1200 оборота и се укротяваше постепенно след 5-10 секунди. Чистих моторчето но ефект нулев. Слушах съвети че трябва да сменя/проверя една дузина неща по двигателя но не ми се разправяше. Все пак звяра спринтираше нормално. Накрая го оправих без да искам. В големия студ онзи ден акумулатора издъхна и реших да купя нов. Смених го и стана чудо. Не мога да си позная колата. Оборотите на празен ход заспаха. Вече 3-4 дни я карам. Някой ако може да ми обясни фокуса как става, ще съм благодарен.

проблема ти се е оправил, защото сваляйки акумулатора,се рестартира компа и сега се настройва, затова се е оправила,възможно е да се пови пак.


не си прав, стария акумулатор съм го разкачал 2-3 пъти по други причини, но нямаше ефект

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook