Абе тез обороти...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Абе тез обороти...
sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.
Тия дни ако е рекъл Бог, тамън това ще правя. Ще пробвам с нов температурен датчик. Дай Боже да е от това, че издвам се придвижвам до работа. Само студена я карам напоследък и е зор.
Благодаря колега!
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Абе тез обороти...
Колега,извини ме,че ще използвам темата ти за да попитам,ако е потенциометър дроселова клапа,пак ли ще прави същото.Допълнителни проблеми създава ли по работата на мотора?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
Re: Абе тез обороти...
sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.
е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема


Re: Абе тез обороти...
uli4nika написа:sonny написа:айде и в таа тема, сменяй температурния датчик. Проблема е там, че показва на Еку-то стойности за загрял мотор и еку-то пуска по-малко гориво и колата като е студена не може да се оправи с това количество и гасне.
е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
диагностика баце, вероятни причини много,я мафа,я датчици, не е невъзможно и регулатор на гориво. Попринцип най-често е темпдатчика,но не е задължително да е само и единствено той.
Re: Абе тез обороти...
а според теб възможно ли е да е от чипа??? искам да чуя и по компитетно мнение от това на приятели.
иначе за диагностиката си прав,ама трябва да си вземам отпуск заради това ,нямам свободно време
иначе за диагностиката си прав,ама трябва да си вземам отпуск заради това ,нямам свободно време

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Re: Абе тез обороти...
Ами след като си сложил чип ли почнаха проблемите или ей така се появиха ? Тествай си TPS датчика мери се лесно в полезни теми има как се прави !
НЕВОЛЯТА УЧИ........




- FreeSpirit
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.10.2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Абе тез обороти...
uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.
Re: Абе тез обороти...
FreeSpirit написа:uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.
ами защото от приказки на хора бях сигурен че ще се оправи от него,всички казваха че като го сменя и ще се оправи

Но както и да е ще се ходи на диагностика то е ясно,стига съм писал в темата на колегата
Re: Абе тез обороти...
Nukem написа:Кое да следващото нещо към което да се насоча ?
Дюзи!!!
П.С:Ако не е от това по следващото са бубини!
колега карах м43 мотор имах абсолиотно саштия проблем всичко смених и накрая отворих мотора и излезе исносен колианоф вал
Re: Абе тез обороти...
FreeSpirit написа:uli4nika написа:е аз го смених тапия датчик,и стъпковото си почистих и пак тъй,като е студена играят,позагрее ли малко и се оправят.
някои по учени казват че е от чипа,ама не ми се вярва да е от там проблема![]()
защо бързаш да сменяш датчик, а просто не го измери с омметър. В ръководството си пише:
Съпротивление при температура на охлаждащата течност в кОм:
-10°С: 8.2 - 10.5 кОм.
+20°С: 2.2 - 2.7 кОм.
+80°С: 0.3 - 0.36 кОм.
а как мериш температурата на охлаждащата течност
- FreeSpirit
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.10.2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Абе тез обороти...
-10 градуса ти е течността зимата преди да запалиш, а за +80 гр. гледаш стрелката на таблото
Последна промяна FreeSpirit на 21 Май 2011, 15:10, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Абе тез обороти...
Всички споменавате едни и същи неща-защо един като мен не си смени гарнитурите на инжекциона и на всмукателните колектори-които струват 24лв.Днес направих точно това-допитах се до един майстор който е работил в Дару Кар и ме насочи първо от там да почна.Разглобихме абсолютно всичко за което се сещате-две от гарнитурите в масло благодарение на клапана за картерните газове и най вероятно не прилепват добре,всмукателната гарнитура одървена цялата и най вероятно не прилепва добре,единия маркуч който влиза в стъпковия мотор от двете страни почистване от силикон който е слаган кой знае кога.Пооправихме маркучетата за вакумите който си играеха при лек допир,подменихме повечето скоби и малките маркучета за горивото-бяха се одървили също(така и така сме разглобили),дюзите им обърнахме гумените пръстенчета от пред защото се виждаше като се загледаш внимателно едни много малки цепнатинки-понеже опират в колекторите а от другата им страна са перфектни.Също така понеже пречеше пръчката за маслото я извадихме и ми хрумна,че като се вади падат оборотите-та погледнах тръбата и я извадихме(отдолу и сложихме О пръстен,че опира железо в железо и не пречи да влиза по малко въздух и беше омаслено).Та това са нещата които подобриха работата на колата ми и то доста осезаемо +тези които са споменати по горе в темите в последствие на няколко месеца ровене по двигатела-м42б18.Ще се радвам ако съм бил полезен 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Абе тез обороти...
vladi_a_i написа:Всички споменавате едни и същи неща-защо един като мен не си смени гарнитурите на инжекциона и на всмукателните колектори-които струват 24лв.Днес направих точно това-допитах се до един майстор който е работил в Дару Кар и ме насочи първо от там да почна.Разглобихме абсолютно всичко за което се сещате-две от гарнитурите в масло благодарение на клапана за картерните газове и най вероятно не прилепват добре,всмукателната гарнитура одървена цялата и най вероятно не прилепва добре,единия маркуч който влиза в стъпковия мотор от двете страни почистване от силикон който е слаган кой знае кога.Пооправихме маркучетата за вакумите който си играеха при лек допир,подменихме повечето скоби и малките маркучета за горивото-бяха се одървили също(така и така сме разглобили),дюзите им обърнахме гумените пръстенчета от пред защото се виждаше като се загледаш внимателно едни много малки цепнатинки-понеже опират в колекторите а от другата им страна са перфектни.Също така понеже пречеше пръчката за маслото я извадихме и ми хрумна,че като се вади падат оборотите-та погледнах тръбата и я извадихме(отдолу и сложихме О пръстен,че опира железо в железо и не пречи да влиза по малко въздух и беше омаслено).Та това са нещата които подобриха работата на колата ми и то доста осезаемо +тези които са споменати по горе в темите в последствие на няколко месеца ровене по двигатела-м42б18.Ще се радвам ако съм бил полезен
диагноза за гарнитурите не е само празен ход а и свистене, ако са толкоз зле, вервай ми ше го усетиш много добре.
Re: Абе тез обороти...
FreeSpirit написа:Ето решението при мен. От няколко месеца се мъча с оборотите на празен ход (M40B18). като пусна газта и стрелката на оборотите се клатеше между 500-1200 оборота и се укротяваше постепенно след 5-10 секунди. Чистих моторчето но ефект нулев. Слушах съвети че трябва да сменя/проверя една дузина неща по двигателя но не ми се разправяше. Все пак звяра спринтираше нормално. Накрая го оправих без да искам. В големия студ онзи ден акумулатора издъхна и реших да купя нов. Смених го и стана чудо. Не мога да си позная колата. Оборотите на празен ход заспаха. Вече 3-4 дни я карам. Някой ако може да ми обясни фокуса как става, ще съм благодарен.
проблема ти се е оправил, защото сваляйки акумулатора,се рестартира компа и сега се настройва, затова се е оправила,възможно е да се пови пак.
- FreeSpirit
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.10.2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Абе тез обороти...
sonny написа:FreeSpirit написа:Ето решението при мен. От няколко месеца се мъча с оборотите на празен ход (M40B18). като пусна газта и стрелката на оборотите се клатеше между 500-1200 оборота и се укротяваше постепенно след 5-10 секунди. Чистих моторчето но ефект нулев. Слушах съвети че трябва да сменя/проверя една дузина неща по двигателя но не ми се разправяше. Все пак звяра спринтираше нормално. Накрая го оправих без да искам. В големия студ онзи ден акумулатора издъхна и реших да купя нов. Смених го и стана чудо. Не мога да си позная колата. Оборотите на празен ход заспаха. Вече 3-4 дни я карам. Някой ако може да ми обясни фокуса как става, ще съм благодарен.
проблема ти се е оправил, защото сваляйки акумулатора,се рестартира компа и сега се настройва, затова се е оправила,възможно е да се пови пак.
не си прав, стария акумулатор съм го разкачал 2-3 пъти по други причини, но нямаше ефект
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани