трудно пали като е студено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
трудно пали като е студено
колеги даите съвет сутрин като е доста студено стартера ми върти като електромотор с леки признаци на припалване все едно че си искарал свещ на цилиндър казаха ми 4е наи вероятно някои клапан или повдигач ми остава отворен и от там издиша докато се затвори и като запали работи една две минути като на три цилиндъра докато го раздвижи явно ако е на наклон и я лашна леко на скорост го избягвам този проблем затваря се явно, след това двигателя мърка не се чува .прави проблема само в студа и първите две минути .има ли някакъв вариант с присадка за промивка или друго да го оправя това че е ужасно днес като беше -19 сутринта съм я мъчил една минута поне на стартер докато го раздвижи и запали



никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: трудно пали като е студено
Колега, това с клапаните не ми звучи сериозно. Повече ми прилича на кофти гориво, ако е една свещ все ще запали на три цилиндъра.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mladi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.08.2008
- Местоположение: Навсякъде
- Пол: Мъж
- Кара: ИНТЕРЕСНО!
- Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
- Детайли за колата: В клуба на 20+
Re: трудно пали като е студено
И на мен това с клапаните ми звучи много,много несериозно!Колега остави тея клапани и повдигачи а помисли ,защо като е топло на вън колата ти пали(в което съм сигурен!)без подобни проблеми
Все пак съм по-съгласен да е от кофти гориво,свещи или от регулатора на горивото...


ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?
Re: трудно пали като е студено
колега при мен миналата зима имаше такъв проблем и се почна
чистене на дюзи нов стъпков мотор, кабели,свещи,бобини и ефекта беше нулев после смених маслото с 5в40 и колата се оправи от самосебеси за сега цяла зима пали без проблем
чистене на дюзи нов стъпков мотор, кабели,свещи,бобини и ефекта беше нулев после смених маслото с 5в40 и колата се оправи от самосебеси за сега цяла зима пали без проблем
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: трудно пали като е студено


никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: трудно пали като е студено
включи първа, пусни съединителя, завърти... като е студена де .... кажи кво става 

- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: трудно пали като е студено
тръгва си напреде опитал съм и това ,
не е бендикс ако това намекваш

никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: трудно пали като е студено
Аз пък немога да те разбера, кво ще рече че стартера върти се едно си изкарал свещ?
Тои стартера си върти по един начин и с свещи и без свещи, дали ще въртиш на стартер или ще буташ колата е все едно, пак се върти двигателя, цилиндри, клапани, все същото е, я помисли малко логично.
Според мен проблема ти е другаде, то така става да ти блокира отворен клапан, нали имаш разпределителен вал, повдигачи, ти къде я фърли в тъча тая кола направо.
Мен ми се струва че проблема ти е в стартера, щом колата с пускане по наклон си пали нормално, въртенето на стартера е същата работа.
Тои стартера си върти по един начин и с свещи и без свещи, дали ще въртиш на стартер или ще буташ колата е все едно, пак се върти двигателя, цилиндри, клапани, все същото е, я помисли малко логично.
Според мен проблема ти е другаде, то така става да ти блокира отворен клапан, нали имаш разпределителен вал, повдигачи, ти къде я фърли в тъча тая кола направо.
Мен ми се струва че проблема ти е в стартера, щом колата с пускане по наклон си пали нормално, въртенето на стартера е същата работа.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: трудно пали като е студено
Устройството на бендикса е с едни ролки вътре,заключват в работна посока а в обратната превъртат (когато запали двигателя и още не си пуснал ключа).Та ако тия ролки от замърсяване или замръзнала смазка не заключват и се получава така че бендикса зацепен,стартера върти все едно не е натоварен
. Възможно е това да се дължи и на износване... ако има отворен клапан няма ли да го затвори буталото 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: трудно пали като е студено
незнам вече и аз какво е вчера опитах това докато въртя стартера накарах баща ми да гледа ремъчните шаиби отпреде където е ремъка за алтернатора и климатроника и всичко си се въртеше а стартера пак завартя много така бързо и праволинеино ако мога така да се изразя и след 5 секунди някаде започна да се усеща завартане на двигателя и като запали първона4ално пак прекъсваше за минутка и след това работи перфектно
никога не карам по бързо от моя ангел хранител
Re: трудно пали като е студено
Ако си проверил стартера и там всичко е наред имам следното предположение:
Ако стартера върти свободно, т.е. няма нормалното съпротивление това може да се дължи на липса на компресия при първоначалния студен старт
Това може да се дължи на заседнали повдигачи, неподходящо масло или на спекъл сегмент (това последното не е много вероятно)
Като завърти и дигне налягане маслото (или се поразбие) пълни повдигача/повдигачите и пали ...
Ако стартера върти свободно, т.е. няма нормалното съпротивление това може да се дължи на липса на компресия при първоначалния студен старт
Това може да се дължи на заседнали повдигачи, неподходящо масло или на спекъл сегмент (това последното не е много вероятно)
Като завърти и дигне налягане маслото (или се поразбие) пълни повдигача/повдигачите и пали ...
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: трудно пали като е студено


никога не карам по бързо от моя ангел хранител
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
Re: трудно пали като е студено
за всички колеги споделям ако мога да сам полезен .значи след като източих старото полусинтетично масло с присадката на луки моли за измиване на повдигачи и клапани която ми саздаде големи проблеми направих промивка с промивно масло на приста,налях си пълна синтетика мотул и сега двигателя е друг пали от четварт работи доста по леко на студено и го няма вече гадния проблем с загуба на компресия при студен старт .надявам се да сам полезен че аз много нерви потроших докато се оправи
а за маслото ще направя реклама на колегата лавитан които ми го прати веднага и на много добра цена 


никога не карам по бързо от моя ангел хранител
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани