мотор М20Б27 във 316
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
мотор М20Б27 във 316
Здравейте всички,
Първо искам да отбележа, че до сега не съм имал нищо общо с БМВ и сега продалжавам ... идеята е следната във купе е30 316ка да сложим мотор 2700 пак от е30ка. Всикото това ще го прави един пич, а аз ще плащам и ще помагам с каквото мога
. До този момент сме само на идеен проект, така, че ме интересуват следните въпроси :
1. Ще съберем ли този мотор във това купе ?
2. "мотора е със глава 731 -портната и полирана и напълно ребилдната ,водачи,клапани,легла,шлаиф чело -смъкната е с 3 десети
Мотора е със мотроник 1.3 и комп за без сонда
Напълно ревизиран двигател всеки семеринг или гарнитура са сменени и всяка течност са НОВИ ,нова маслена помпа и клапан
нова водна помпа +термостат+ангренаж и кабели +свещи +палец
Дюзи от М50б25-почистени + оригиналните м20-кови
за конски сили немога да говоря защото не съм го мерил но знам че е над 230нм при 3250об/мин и е доста нервен и еластичен двигател" това ми казва продавача за мотора който ще купувам - каква мощност да очаквам от такъв ДВГ
3. Моят човек ми предлага скоростна кутия getrag 240, вие какво бихте казали ?
4. Шпер съм намерил - малкото прасе, предавателното число ще е 3,46 , вашето мнение ? ( колата ще я ползвам за дрифт и ручки през свободното си време )
5. за сега не мога да си намеря радиатор, предлагайте (предложенията да са със цена разбира се)
6. трябват ми и тръби и гарне/та след изпускателните колектори (пак цени и предложения)
7. За сега окачването е стандартно от 316ка, отново чакам предложения
Благодаря предварително за всички отговори
Първо искам да отбележа, че до сега не съм имал нищо общо с БМВ и сега продалжавам ... идеята е следната във купе е30 316ка да сложим мотор 2700 пак от е30ка. Всикото това ще го прави един пич, а аз ще плащам и ще помагам с каквото мога

1. Ще съберем ли този мотор във това купе ?
2. "мотора е със глава 731 -портната и полирана и напълно ребилдната ,водачи,клапани,легла,шлаиф чело -смъкната е с 3 десети
Мотора е със мотроник 1.3 и комп за без сонда
Напълно ревизиран двигател всеки семеринг или гарнитура са сменени и всяка течност са НОВИ ,нова маслена помпа и клапан
нова водна помпа +термостат+ангренаж и кабели +свещи +палец
Дюзи от М50б25-почистени + оригиналните м20-кови
за конски сили немога да говоря защото не съм го мерил но знам че е над 230нм при 3250об/мин и е доста нервен и еластичен двигател" това ми казва продавача за мотора който ще купувам - каква мощност да очаквам от такъв ДВГ
3. Моят човек ми предлага скоростна кутия getrag 240, вие какво бихте казали ?
4. Шпер съм намерил - малкото прасе, предавателното число ще е 3,46 , вашето мнение ? ( колата ще я ползвам за дрифт и ручки през свободното си време )
5. за сега не мога да си намеря радиатор, предлагайте (предложенията да са със цена разбира се)
6. трябват ми и тръби и гарне/та след изпускателните колектори (пак цени и предложения)
7. За сега окачването е стандартно от 316ка, отново чакам предложения
Благодаря предварително за всички отговори

- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
Re: мотор М20Б27 във 316
колега не се занимавай с тоя туч изобщо,то по добре м50б20,я сподели за каква сума го купуваш мотора?
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: мотор М20Б27 във 316
радиатор за м20б25 е твоя а за слагането на мотора стигни до там и ше ти кажем И СТИГА СТЕ ЧАКАЛИ НА ГОТОВО ИМА 100 теми по тоя въпрос горе вдясно пише "Търсене" натисни и почвай да четеш
П.С. А относно туча карайте си м50 тките и оставте балъците да карат с м20-ки


П.С. А относно туча карайте си м50 тките и оставте балъците да карат с м20-ки

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Re: мотор М20Б27 във 316
rahoGabroveca написа:колега не се занимавай с тоя туч изобщо,то по добре м50б20,я сподели за каква сума го купуваш мотора?
с такъв туч наказах 2.5ци ,ако изкаш икарай тая м50тка за я замериме после

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
Re: мотор М20Б27 във 316
rahoGabroveca написа:колега не се занимавай с тоя туч изобщо,то по добре м50б20,я сподели за каква сума го купуваш мотора?
900лв. е мотора. Казах ви, че нямам понятие от БМВ, ако искате да помагате, като ми кажете, че нещо е добре или не е добре кажете и защо. Ако не искате да помагате просто не пишете. Готини мнения от този сорт "П.С. А относно туча карайте си м50 тките и оставте балъците да карат с м20-ки" има навсякаде, но с това само спамиш !
Re: мотор М20Б27 във 316
BMWPower написа:rahoGabroveca написа:колега не се занимавай с тоя туч изобщо,то по добре м50б20,я сподели за каква сума го купуваш мотора?
с такъв туч наказах 2.5ци ,ако изкаш икарай тая м50тка за я замериме после
Няма проблем, за гонки винаги


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: мотор М20Б27 във 316
влиза си мотора бе, отпред, отзад, къдет ти е кеф там го слагаш
пробвай го мотора ако не си и ако може .. иначе цената е чудна 



Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
Re: мотор М20Б27 във 316
remaka написа:радиатор за м20б25 е твоя а за слагането на мотора стигни до там и ше ти кажем И СТИГА СТЕ ЧАКАЛИ НА ГОТОВО ИМА 100 теми по тоя въпрос горе вдясно пише "Търсене" натисни и почвай да четеш![]()
![]()
П.С. А относно туча карайте си м50 тките и оставте балъците да карат с м20-ки
аз съм голям фен на м20 и съм с м20,никога няма да си заменя б25-цата с м50,просто 27-та е куца и я оправя само турбина,ма тва е друга тема..
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: мотор М20Б27 във 316
rahoGabroveca написа:remaka написа:радиатор за м20б25 е твоя а за слагането на мотора стигни до там и ше ти кажем И СТИГА СТЕ ЧАКАЛИ НА ГОТОВО ИМА 100 теми по тоя въпрос горе вдясно пише "Търсене" натисни и почвай да четеш![]()
![]()
П.С. А относно туча карайте си м50 тките и оставте балъците да карат с м20-ки
аз съм голям фен на м20 и съм с м20,никога няма да си заменя б25-цата с м50,просто 27-та е куца и я оправя само турбина,ма тва е друга тема..
Рахооооо Рахо... пак се изказа неподготвим... я да те питам кат си голям м20 фен кво 6те стане като 2.5 го вградим в 2.7 и се направи целия тоя ребилд портване и т.н. които е казал 4овека?
а до кандидат дрифтара или така да се каже купува4а.. 6том е ре6ил да се забъкрва с вси4ки тези тунинги за6то просто не си фане 4овека които 6те му е прави под ръка и не обсъди вси4ко това с него ами пита хора едва ли компетентни.. според мен проекта си го бива и то доста това 6те е не6то малко по класи4еско ,оригинално и съ6тевременно доста по индивидуално имаики се в предвид м50-ките.. до колкото съм запознат краиния резултат 6те е на кантар с 2.8 м52 ... а относно питанията.. един голям радиатор от е36 и можеби диф 2.93 на доло 6те е по добре .. 6те 4акам с нетърпение да кажете краиния резултат
Re: мотор М20Б27 във 316
всичко това съм го обсъдил с моя човек, но колкото повече информация имам (от различни източници) толкова по-добре за мен, не мислиш ли ?!
Тука ще се изпишат много мнения, от които може само 2-3 да са ми полезни, но и това е нещо. Аз така разсъждавам, а за да започнеш един проект (какъвто и да е той) първо трябва да си решил какво точно ще се прави и в какъв бюджет ще се вместваш
Тука ще се изпишат много мнения, от които може само 2-3 да са ми полезни, но и това е нещо. Аз така разсъждавам, а за да започнеш един проект (какъвто и да е той) първо трябва да си решил какво точно ще се прави и в какъв бюджет ще се вместваш

- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Re: мотор М20Б27 във 316
BMWm5 написа:...до колкото съм запознат краиния резултат 6те е на кантар с 2.8 м52 ...
Доколкото знам на кантар е с 2.8-ца м52 само когато е ребилднат с бутала, глава всичко останало от 325-ца.
Принципно и аз имах интерес към този двигател и си направих проучване по чуждите форуми, но поради "книжни" проблеми се отказах.
Мотора е с бутала от ета и глава 731. За този сетъп обикновено се гони макс към 160-170 к.с., но това при смяна на колектори, дросели, инжектори и дебетомер от 325-ца. На това всичкото му трябва и един много качествен ремап, за да има полза! Същевремено въртящия момент ще е по-използваем от б25-ца и ще е по-приятна за каране.
Ако се смени вала с по-агресивен може да се гони към 190 к.с. Като лично съм си писъл с един пич от англия със същия сетъп и с тези коне. Говоря за коне на вала!
Ако мотора се направи с бутала и глава от б25-ца и се направи пълен ребилд се гони вече към 200+ к.с.
Ремапа ще е най-трудното, тъй като тунинга е много индивидуален и готов чип много трудно ще свърши работа. Аз лично бих му "турил" мегаскуирт и бих се позабавлявал ...

Но какво ли разбира един проС счетоводител...
Успех с проекта на колегата 6aro!
DriveCalc.com/bg
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: мотор М20Б27 във 316
и щи стъпи на ебаси парите без дори да си и врътнал едно кръгче и ако с тия неща стаане 200 коня мерси 

bedrock city racing
- Cherenz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d,Е46 М3
- Мечтае да кара: E46 M3 Touring
Re: мотор М20Б27 във 316
В тоя ред на мисли имам за продан готов М20Б25 на 2700цц с Мегаскуерт,Едис6 готов за каране
ако има любопитни колеги с М50/52 да дойдат да ги тестваме
п.п.А за това колко коня става вие го смятайте с дюзи съм от S38B36 и ги ползвам на 93%
ако има любопитни колеги с М50/52 да дойдат да ги тестваме

п.п.А за това колко коня става вие го смятайте с дюзи съм от S38B36 и ги ползвам на 93%


Re: мотор М20Б27 във 316
Взехте много да се отклонявате от темата, а до тука отговор КОНКРЕТЕН по моите въпроси не виждам 

- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Re: мотор М20Б27 във 316
///ivanE30 написа:и щи стъпи на ебаси парите без дори да си и врътнал едно кръгче и ако с тия неща стаане 200 коня мерси
Колега за да направиш качествено м50/м52 в е30-ка ще хвърлиш доста повечко пари.
Не говоря да хванеш един мотор и да го вкараш в коша с едни тампони с които леко да го подхвърлиш...и да се чудиш после защо като сипеш маслото, колкото е по каталог не стига и до минимума... Голям кеф е като двигателя е 10 см. по-напред и по-нагоре и леко на една страна... и после защо нещо не завивала както преди и защо виското опирало и т.н.

А този "нов" м50/м52 също ще има нужда от обслужване. Смени тая верига, смени онова, обслужи вануса, а пък ако е проблемна алусилка(м52) от Англия нЕам думи

Всеки сам преценя...
DriveCalc.com/bg
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани