Airbag - ремонт букса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Airbag - ремонт букса
Здравейте
Реших да споделя проблема си с цел да помогна и на други колеги, които може да им се случи.
Лампата на Airbag-a ми светеше - при диагностика грешката която изписва: Проблем във веригата за запалване на Airbag-a на шофьора.
Следното решение което намерих в нета е: да се проверят кабелите дали има връзка и съпротивлението на пиропатрона, което трябва да е от 1,8 - 5,6 ома. Предположих че може да е прецакан лентовия кабел на волана, но си беше наред, затова премерих директно на буксата дали има съпротивление - и всичко си беше ОК, но при изчисване на грешката пак се появяваше. Затова реших да отворя електронния модул и да видя в него какво става. Включих буксата в модула и примерих съпротивлението от вътрешната страна на модула на крачетата и там ми показа по голямо съпротивление - към 46 - 50 ома. Меря между буксата на едното пинче спрямо крачето в модула всичко си е ок - няма съпротиление 0 ома - така и с другото - ИНТЕРЕСНО... Примерих на другия Airbag пасажерския - там сичко си е ОК - от където и да меря съпротивлението си е в границите 1,8 - 5,6 ома. Реших да разменя кабелите на двата бег-а и като премеря на крачетата в модула на шофьорския бег съпротивлението си е ОК. Явно самите пинчета на буксата шофьорския бег правят контактно съпротиление и съпротилението е по-голямо от колкото трябва. Поразгледах пинчетата и какво установих - самото пинче е нещо като от подцинкована ламаринка, а вътре в него има позлатени пластинки за по добър контакт между кабела и крачето на модула. Оказа се че тези позлатени пластинки не правят добър контакт с кабела затова ги запоих с кабела и проблема се реши - съпротивлението си влези в нормите 1,8 - 5,6 ома. На снимката съм показал къде е спойката и за коя букса става дума. Дано съм бил полезен.
Реших да споделя проблема си с цел да помогна и на други колеги, които може да им се случи.
Лампата на Airbag-a ми светеше - при диагностика грешката която изписва: Проблем във веригата за запалване на Airbag-a на шофьора.
Следното решение което намерих в нета е: да се проверят кабелите дали има връзка и съпротивлението на пиропатрона, което трябва да е от 1,8 - 5,6 ома. Предположих че може да е прецакан лентовия кабел на волана, но си беше наред, затова премерих директно на буксата дали има съпротивление - и всичко си беше ОК, но при изчисване на грешката пак се появяваше. Затова реших да отворя електронния модул и да видя в него какво става. Включих буксата в модула и примерих съпротивлението от вътрешната страна на модула на крачетата и там ми показа по голямо съпротивление - към 46 - 50 ома. Меря между буксата на едното пинче спрямо крачето в модула всичко си е ок - няма съпротиление 0 ома - така и с другото - ИНТЕРЕСНО... Примерих на другия Airbag пасажерския - там сичко си е ОК - от където и да меря съпротивлението си е в границите 1,8 - 5,6 ома. Реших да разменя кабелите на двата бег-а и като премеря на крачетата в модула на шофьорския бег съпротивлението си е ОК. Явно самите пинчета на буксата шофьорския бег правят контактно съпротиление и съпротилението е по-голямо от колкото трябва. Поразгледах пинчетата и какво установих - самото пинче е нещо като от подцинкована ламаринка, а вътре в него има позлатени пластинки за по добър контакт между кабела и крачето на модула. Оказа се че тези позлатени пластинки не правят добър контакт с кабела затова ги запоих с кабела и проблема се реши - съпротивлението си влези в нормите 1,8 - 5,6 ома. На снимката съм показал къде е спойката и за коя букса става дума. Дано съм бил полезен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Airbag - ремонт букса


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани