За какво е датчика OILSURVICE
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
За какво е датчика OILSURVICE
и какво показват лампичките под него зелените и този до него с червените един и същ ли са и това което си мисля ли показват на маслкото а й ми светят и зелени и червени и даже като съм махнал ключЪ пак светат

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Нищо особено - измислени са да броят колко км си минал от последната смяна на маслото досега - на всеки 1000км светва по една лампичка - първо са зелените, после жълти и след това червени -когато един германец кара колата - кара я докато му светне оранжево или червено и отива на сервиз - там му сменят маслото И МУ НУЛИРАТ ойлсървиса - и той пак светва зелено... докато в БГ никой не си играе да го нулира и той "не може да разбере" че маслото е сменено - оттам и си свети все червено и е леко шашнат... но като цяло не е кой знае какъв проблем
П.С. нулирането става лесно - можеш и сам да го направиш, но първо трябва да потърсиш с търсачката във форума темата в която сме обсъждали как се нулира (има даже 2-3 такива теми) и после да го направиш - ако искаш, ако не искаш - не е голям проблем стига да не те дразнят лампите
П.С. не помня точно как се нулираше - затова потърси с търсачката

П.С. нулирането става лесно - можеш и сам да го направиш, но първо трябва да потърсиш с търсачката във форума темата в която сме обсъждали как се нулира (има даже 2-3 такива теми) и после да го направиш - ако искаш, ако не искаш - не е голям проблем стига да не те дразнят лампите

П.С. не помня точно как се нулираше - затова потърси с търсачката

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз си го сменям по Oilservice-a и навсякъде където сменят масла го нулират
Поне тук при нас
И при мен понеже съм троен стоп имам 5 зелени, оранжево и червено, загасва по едно зелено на около 2000 км в зависимост от карането при светване на жълто сменям маслото, ако не го смениш след 300 км светва и червено но това пак взависимост от карането
При моито каране след 8000 км ми идва оранжевата лампа за смяна на маслото и не чакам - сменям го веднага
Хората са го измислили и е много просто и работи добре, моето мнение е че е редно всеки един да го използва
А мисля че като светят постоянно, ако няма друг проблем е от батерийките на таблото
Дилян Пенчев



При моито каране след 8000 км ми идва оранжевата лампа за смяна на маслото и не чакам - сменям го веднага

Хората са го измислили и е много просто и работи добре, моето мнение е че е редно всеки един да го използва

А мисля че като светят постоянно, ако няма друг проблем е от батерийките на таблото

Дилян Пенчев
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аре стига ,бре , зведно дупе 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Значи това че ти светят едновременно и зелени и червената, еле пък и при изваден ключ не е нормално. Не знам дали нулирането ще ти помогне. Дори не ми се вярва, но все пак пробвай. Ако не стане значи може да са заминали батериите на платката с индикацията.
Нормално тая индикация свети само докато си на контакт и като запалиш гасне, освен ако не си стигнал до оранжевата и червената лампа, те светят и при работещ двигател.
Нулирането е супер лесно, даваш на контакт и окъсяваш с някаква жица изводи 7 и 19 на диагностичния куплунг дето е при двигателя. След 5-6 сек. ти светват всички зелени лампи (демек се е нулирало) и изключваш. Ако те е страх да дадеш накъсо може да сложиш някакъв резистор 100-200Ом, но не е нужно. Аз си го нулирам винаги по тоя метод и няма никакъв проблем (324td '90)
успех!
Нормално тая индикация свети само докато си на контакт и като запалиш гасне, освен ако не си стигнал до оранжевата и червената лампа, те светят и при работещ двигател.
Нулирането е супер лесно, даваш на контакт и окъсяваш с някаква жица изводи 7 и 19 на диагностичния куплунг дето е при двигателя. След 5-6 сек. ти светват всички зелени лампи (демек се е нулирало) и изключваш. Ако те е страх да дадеш накъсо може да сложиш някакъв резистор 100-200Ом, но не е нужно. Аз си го нулирам винаги по тоя метод и няма никакъв проблем (324td '90)
успех!
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
dopestar написа:aйде да ми дадете линк към тази тема за нулирането че не мога да я намеря никъде плз
http://ivo316i.hit.bg/oilservice
Енджой

May the BMW force be with you!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
той е в джаза , знае как седят нещата.послушай го

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Nick написа:Значи това че ти светят едновременно и зелени и червената, еле пък и при изваден ключ не е нормално. Не знам дали нулирането ще ти помогне. Дори не ми се вярва, но все пак пробвай. Ако не стане значи може да са заминали батериите на платката с индикацията.
Нормално тая индикация свети само докато си на контакт и като запалиш гасне, освен ако не си стигнал до оранжевата и червената лампа, те светят и при работещ двигател.
Нулирането е супер лесно, даваш на контакт и окъсяваш с някаква жица изводи 7 и 19 на диагностичния куплунг дето е при двигателя. След 5-6 сек. ти светват всички зелени лампи (демек се е нулирало) и изключваш. Ако те е страх да дадеш накъсо може да сложиш някакъв резистор 100-200Ом, но не е нужно. Аз си го нулирам винаги по тоя метод и няма никакъв проблем (324td '90)
успех!
на Vasilen инфото показва че ключъ не трябва да е вкаран докато я слагам таа жичка и според него за 15 куплунгов са 1 и 7 а мойто 100% е с такъв щото е 84 тоа чиреп и не ми се вярва да е с 20 ама все пак кажете как да разбера кой коя цифра е.

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
значи всичко е ОК
незнам ти откъде си, но аз си го сменям на Радиал и там си имат "фенерчето" за нулиране на датчика, ама това май доста се е коментирало вече...
иначе като си го правих дебютно у нас нулирането нещо посгреших дупчиците и после си изкарах чудесно

незнам ти откъде си, но аз си го сменям на Радиал и там си имат "фенерчето" за нулиране на датчика, ама това май доста се е коментирало вече...
иначе като си го правих дебютно у нас нулирането нещо посгреших дупчиците и после си изкарах чудесно

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани