BMW и метан...една история с поука.
Модератори: mitaka7, Общи модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- karlosjackal
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525d
Re: BMW и метан...една история с поука.
Аз съм карал и бензин и дизел и пропан и метан.
Нормално е на газ или на метан, колата да не реагира като на бензин.
Ако се налага да караш много метана е перфектното решение.(Много значи над 60-70к на година)Монтирана грамотно и подържана метанова уредба не ми е създавала проблеми години наред.Само да добавя метана беше на двигател Екотек, един от доста капризните, към такъв вид нововъведения.Метана изгаря много добре, не оставя нагар, не цапа маслото.На приказките че метана и газта са сухо гориво и намаляват живота на двигателя, ще отговоря колко още километра ще ги въртите тези двигатели.
П.П. Замислете се защо заводски уредби на метан се монтират на все повече автомобили.
Относно газта в момента единият ми автомобил е на газ.Разлика във вървежа и мощността няма.Пак всичко опира до качествен сервиз и подръжка.Оттам нататък нямам грижи.Инжекциона е перфектно решение за такъв вид уредба.Пак ще ви говоря за екология, нагари и пари до сутринта.Но не искам.Газовата уредба качествено монтирана не създава проблеми.
Дизел карам в момента, 525д, много съм доволен също и от разход и от вървеж.Еднот върви с другото
нали.
Така че, преценете сами какво би ви удовлетворило и се мятайте.

Нормално е на газ или на метан, колата да не реагира като на бензин.
Ако се налага да караш много метана е перфектното решение.(Много значи над 60-70к на година)Монтирана грамотно и подържана метанова уредба не ми е създавала проблеми години наред.Само да добавя метана беше на двигател Екотек, един от доста капризните, към такъв вид нововъведения.Метана изгаря много добре, не оставя нагар, не цапа маслото.На приказките че метана и газта са сухо гориво и намаляват живота на двигателя, ще отговоря колко още километра ще ги въртите тези двигатели.
П.П. Замислете се защо заводски уредби на метан се монтират на все повече автомобили.
Относно газта в момента единият ми автомобил е на газ.Разлика във вървежа и мощността няма.Пак всичко опира до качествен сервиз и подръжка.Оттам нататък нямам грижи.Инжекциона е перфектно решение за такъв вид уредба.Пак ще ви говоря за екология, нагари и пари до сутринта.Но не искам.Газовата уредба качествено монтирана не създава проблеми.
Дизел карам в момента, 525д, много съм доволен също и от разход и от вървеж.Еднот върви с другото

Така че, преценете сами какво би ви удовлетворило и се мятайте.



- bored
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Димитровград
- Кара: BMW E36 m52b20
- Мечтае да кара: същата кола с s50
- Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.
Re: BMW и метан...една история с поука.
Според това което е писал излиза, че проблема не е от метановата уредба, а от свещите.
Другите коментари са излишен спам, не разбирам модераторите защо не реагират..
Карам на газ вече 70 000 км, приятел е изкарал горе доло толкова пък на метан, на ендо субару, проблеми сме нямали по уредбните, ама това се дължи сигурно на това че си сменяме всичките филнтри на време, свещите също...
Другите коментари са излишен спам, не разбирам модераторите защо не реагират..
Карам на газ вече 70 000 км, приятел е изкарал горе доло толкова пък на метан, на ендо субару, проблеми сме нямали по уредбните, ама това се дължи сигурно на това че си сменяме всичките филнтри на време, свещите също...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: BMW и метан...една история с поука.
..начи утре като си сменя въздушния филтър и си напомпам гумите ше пиша и аз една "страхотна история"
кви са тия истории, кво стааа тука бе

кви са тия истории, кво стааа тука бе

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: BMW и метан...една история с поука.
bored написа:Според това което е писал излиза, че проблема не е от метановата уредба, а от свещите.
Другите коментари са излишен спам, не разбирам модераторите защо не реагират..
Карам на газ вече 70 000 км, приятел е изкарал горе доло толкова пък на метан, на ендо субару, проблеми сме нямали по уредбните, ама това се дължи сигурно на това че си сменяме всичките филнтри на време, свещите също...

Хубаво щом си мислите,че темата не е за тук и трябва да се трие ОК. Нямам нищо против,просто реших да споделя,какво е да отидеш до единия край на софия и да се върнеш на 3 цилидъра,колата да ти гасне на всеки светофар и да се молиш,че ще стигнеш до вкъщи. Вие на това ако не викате преживяване,не знам на какво трябва да казвате така.Прочетох правилата на форума и си мисля че съм ги спазил.
п.п. Карайте си на метан/газ, като ви е толкова кеф ,само че като минете 400 000 км се чудя ,дали колите ви ще са толкова читави ,колкото една чиста бензинка-без такива глупости правени някога по нея.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: BMW и метан...една история с поука.
Ти май нещо си скъсал въжето,кви 400 000км ще прайш,още 10 години ли мислиш да караш 20 годишната си кола...пък и кво ти пука за двигателя,като за 500-1000лв си земаш цял.Който се чувства гъзе нека си кара на бензин ежедневно,ние балъците ще цъкаме на газчица.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: BMW и метан...една история с поука.
Ми вие това си правите 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
Re: BMW и метан...една история с поука.
Нека да съм балък,пък да давам 11-12лв за 100км градско във Варна.Щото знам доста "гъзари" дето си изкарват колата по 1 път в седмицата и се молят на авери за таксиджийски услуги.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: BMW и метан...една история с поука.
Dpy написа:Ти май нещо си скъсал въжето,кви 400 000км ще прайш,още 10 години ли мислиш да караш 20 годишната си кола...пък и кво ти пука за двигателя,като за 500-1000лв си земаш цял.Който се чувства гъзе нека си кара на бензин ежедневно,ние балъците ще цъкаме на газчица.



- bored
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Димитровград
- Кара: BMW E36 m52b20
- Мечтае да кара: същата кола с s50
- Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.
Re: BMW и метан...една история с поука.
LPG(газ) и Natural Gas(метан) наистина са вредни за двигателя и го увреждат, което намалява живота на двигателя (клапаните/главата), но има адекварно решение и на този проблем, който наиситна се инересува сам ще разбере как. Всички останали проблеми се дължат на непревилна и нередовна поддръжка.
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: BMW и метан...една история с поука.
Ако някои мине 400 000км на газ ще е спестил толкова пари, че може да си купи още две цели 525ци 

Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: BMW и метан...една история с поука.
smg написа:Ако някои мине 400 000км на газ ще е спестил толкова пари, че може да си купи още две цели 525ци
Точно така, камо ли на газ

А тва че си имаш проблеми с колата да виниш газ, метан или т.н. е пълен шит.
Ти утре ще напишеш тема как бензина в ОМВ ти е преебал двигателя.
И аз имам газ, макар че 3 години карах колата само на бензин, да ти кажа - освен че ми излиза много по евтино, кво толкова гъзареете немога да ви разбера, карате 20 годишни коли.
Мен как ми работи газта без проблем? И явно не само на мен.
Ти като си имаш проблеми - недей слага всичко под общ знаменател, влез в E36 и виж колко хора имат проблеми с парното - освен да вземат да винат антифриза?

- ivan1590
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i, E30 318
Re: BMW и метан...една история с поука.
Чудно защо като карането на газ и метан има само плюсове, практичните германци не са си направили фабрично колите да се движат по този начин?
Явно ние българите верно сме най умната нация
Явно ние българите верно сме най умната нация

Re: BMW и метан...една история с поука.
nelim написа:И аз имам газ, макар че 3 години карах колата само на бензин, да ти кажа - освен че ми излиза много по евтино, кво толкова гъзареете немога да ви разбера, карате 20 годишни коли.
Tук нещо не се връзва.

Ако ние бензинджиите "гъзареем", какво правиш ти с BMW на газ?

Щом искаш да ти е евтино, да си беше взел някоя малолитражка или дизел. Но не, по-добре "гъзарска" кола, ама на газчица, че да е евтинко.

Споделям мнението на ivan1590 - ако беше толкова хубаво на газ/метан, онези будали производителите, защо не вземат да си проектират автомобилите за тези горива, ами ни мъчат със скапания бензаин!?

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: BMW и метан...една история с поука.
Пропан-бутанът и Природната газ са добри алтернативи на бензина, погледната от финансова гледна точка.
Със сигурност, колата работи по-добре с оригиналносто си гориво - няма как да има спор тук. Но при коли на по 400к км. и 15-20години според мен е оправдано. Например при средна цена на автомобил 4к лв. и разход в смесен цикъл 9л./100км., и годишен пробег 20к км. какво излиза. Горивото нужно ни за този пробег ще е 1800литра...1800х2.1лв.=3780лв. На Пропан-бутан примерно ще е със завишен разход 9+2л./100км. - 2200л....2200х1.1=2420лв.
Икономически не е оправдано, само годиншните ти разход за гориво да покриват цената на автомобила.
С такава разлика в цената, ще има пари за отремонтиране на евентуални повреди от пропан-бутана нали.
Мога да дам жокер, по въпроса защо производители дори и не са помисляли, за внедраването на коли задвижвани от алтернативни горива, но мисля на всички е ясно, че пазара и условията могат да се променят много за 15-20години.
Със сигурност, колата работи по-добре с оригиналносто си гориво - няма как да има спор тук. Но при коли на по 400к км. и 15-20години според мен е оправдано. Например при средна цена на автомобил 4к лв. и разход в смесен цикъл 9л./100км., и годишен пробег 20к км. какво излиза. Горивото нужно ни за този пробег ще е 1800литра...1800х2.1лв.=3780лв. На Пропан-бутан примерно ще е със завишен разход 9+2л./100км. - 2200л....2200х1.1=2420лв.
Икономически не е оправдано, само годиншните ти разход за гориво да покриват цената на автомобила.
С такава разлика в цената, ще има пари за отремонтиране на евентуални повреди от пропан-бутана нали.
Мога да дам жокер, по въпроса защо производители дори и не са помисляли, за внедраването на коли задвижвани от алтернативни горива, но мисля на всички е ясно, че пазара и условията могат да се променят много за 15-20години.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: BMW и метан...една история с поука.
ivan1590 написа:Чудно защо като карането на газ и метан има само плюсове, практичните германци не са си направили фабрично колите да се движат по този начин?
Явно ние българите верно сме най умната нация
Защото имат пари за бензин, затова.
Към колегата Fear- какво като е бмв

Айде съвземете се, моля...
rwd фен
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани