трудно пали като е студено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 25 Яну 2010, 22:38

колеги даите съвет сутрин като е доста студено стартера ми върти като електромотор с леки признаци на припалване все едно че си искарал свещ на цилиндър казаха ми 4е наи вероятно някои клапан или повдигач ми остава отворен и от там издиша докато се затвори и като запали работи една две минути като на три цилиндъра докато го раздвижи явно ако е на наклон и я лашна леко на скорост го избягвам този проблем затваря се явно, след това двигателя мърка не се чува .прави проблема само в студа и първите две минути .има ли някакъв вариант с присадка за промивка или друго да го оправя това че е ужасно днес като беше -19 сутринта съм я мъчил една минута поне на стартер докато го раздвижи и запали :help: :?:
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: трудно пали като е студено

Мнение от stony1 » 26 Яну 2010, 1:44

Колега, това с клапаните не ми звучи сериозно. Повече ми прилича на кофти гориво, ако е една свещ все ще запали на три цилиндъра.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Re: трудно пали като е студено

Мнение от mladi » 26 Яну 2010, 4:46

И на мен това с клапаните ми звучи много,много несериозно!Колега остави тея клапани и повдигачи а помисли ,защо като е топло на вън колата ти пали(в което съм сигурен!)без подобни проблеми ;) Все пак съм по-съгласен да е от кофти гориво,свещи или от регулатора на горивото...:!:
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Re: трудно пали като е студено

Мнение от jujeto » 26 Яну 2010, 12:15

колега при мен миналата зима имаше такъв проблем и се почна
чистене на дюзи нов стъпков мотор, кабели,свещи,бобини и ефекта беше нулев после смених маслото с 5в40 и колата се оправи от самосебеси за сега цяла зима пали без проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 26 Яну 2010, 16:38

:nono: явно никои не ме е разбрал казвам ви стартера върти все едно си искарал свещ това няма нищо общо с причините които вие ми казвате а и кажете ми какво ще се повлиява горивото или пък свещите като леко лашна мотора на скорост един два зъба и след това стартера вече върти по съвсем друг начин и колата си пали а свещите са ми нови НЖК гориво съм пробвал какво ли не даже и присадка съм слагал за изчистване а иначе колата си върви перфектно като си запали :help:
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 27 Яну 2010, 16:01

никои ли няма идея :help:
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: трудно пали като е студено

Мнение от Владо » 27 Яну 2010, 19:41

включи първа, пусни съединителя, завърти... като е студена де .... кажи кво става :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 28 Яну 2010, 0:06

тръгва си напреде опитал съм и това , :| не е бендикс ако това намекваш
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: трудно пали като е студено

Мнение от nelim » 29 Яну 2010, 0:57

Аз пък немога да те разбера, кво ще рече че стартера върти се едно си изкарал свещ?

Тои стартера си върти по един начин и с свещи и без свещи, дали ще въртиш на стартер или ще буташ колата е все едно, пак се върти двигателя, цилиндри, клапани, все същото е, я помисли малко логично.

Според мен проблема ти е другаде, то така става да ти блокира отворен клапан, нали имаш разпределителен вал, повдигачи, ти къде я фърли в тъча тая кола направо.

Мен ми се струва че проблема ти е в стартера, щом колата с пускане по наклон си пали нормално, въртенето на стартера е същата работа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: трудно пали като е студено

Мнение от ~Мишо~ » 29 Яну 2010, 12:28

Устройството на бендикса е с едни ролки вътре,заключват в работна посока а в обратната превъртат (когато запали двигателя и още не си пуснал ключа).Та ако тия ролки от замърсяване или замръзнала смазка не заключват и се получава така че бендикса зацепен,стартера върти все едно не е натоварен ;) . Възможно е това да се дължи и на износване... ако има отворен клапан няма ли да го затвори буталото :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 29 Яну 2010, 22:27

незнам вече и аз какво е вчера опитах това докато въртя стартера накарах баща ми да гледа ремъчните шаиби отпреде където е ремъка за алтернатора и климатроника и всичко си се въртеше а стартера пак завартя много така бързо и праволинеино ако мога така да се изразя и след 5 секунди някаде започна да се усеща завартане на двигателя и като запали първона4ално пак прекъсваше за минутка и след това работи перфектно
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: трудно пали като е студено

Мнение от tsb_bg » 30 Яну 2010, 8:52

Ако си проверил стартера и там всичко е наред имам следното предположение:

Ако стартера върти свободно, т.е. няма нормалното съпротивление това може да се дължи на липса на компресия при първоначалния студен старт
Това може да се дължи на заседнали повдигачи, неподходящо масло или на спекъл сегмент (това последното не е много вероятно)
Като завърти и дигне налягане маслото (или се поразбие) пълни повдигача/повдигачите и пали ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 30 Яну 2010, 16:35

:yes: а доидохме си на думата наи сетне точно това са и моите опасения за повдигачи щото точно това се получава все едно няма компресия затова в началото и на темата писах че звука е като все едно си извадил свещ и ако един зъб лашна колата ,някои път се избягва това завартане бързото, аз си го обеснявам че тогава ги раздвижвам и пали нормално с стартера та моята питанка беше освен че мисля да сложа пълна синтетика мотул 5в/40 какво друго мога да направя преди да източа старото масло да ги промия и раздвижа тия повдигачи :help:
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Re: трудно пали като е студено

Мнение от dezavu » 14 Мар 2010, 11:06

за всички колеги споделям ако мога да сам полезен .значи след като източих старото полусинтетично масло с присадката на луки моли за измиване на повдигачи и клапани която ми саздаде големи проблеми направих промивка с промивно масло на приста,налях си пълна синтетика мотул и сега двигателя е друг пали от четварт работи доста по леко на студено и го няма вече гадния проблем с загуба на компресия при студен старт .надявам се да сам полезен че аз много нерви потроших докато се оправи :yes: а за маслото ще направя реклама на колегата лавитан които ми го прати веднага и на много добра цена :bowdown:
никога не карам по бързо от моя ангел хранител

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook