Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Имам следната главоблъсканица в момента, от която произтича питанката ми, а именно от какво може да е тая гадост?
320и купе 06.1992 г. М50Б20 без Ванос съответно в момента върви чудесно и гори 20 литра на 100 километра - напълно и изцяло спокойно градско каране.
Засичането го правих по лампата - светне, сипват се 30 кинта лукойл А-95, ресет на километрите и колата минава под 100 км (мисля 87-88 бяха) до следващото светване на лампата. Сипвам аз пак, но да речем 40 кинта, ресет на км, каране, дум на 110 км максимум лампата пак светва. Това е и лете, и зиме (поне има постоянство
).
В момента реших да направя замерване на разхода от пълен до пълен резервоар, но лошото е, че при тези показания на бензиномерчето в момента явно при пълненето пак догоре ще покаже, за съжаление, че предишните замервания с лампата са били верни.
По колата са направени всички обслужвания - масло, филтри (и горивен), свещи и ламбда сондата е сменена и е БОШ. Смених я, защото колата имаше едно замисляне и замерването на сондта показа, че е мудна доста и се чуди какво да каже на компа. Сега с новата, имам уредче бедна-богата смес и го следя постоянно, сондата си работи и компютърът се старае да поддържа нещата в зелената зона (оптимална смес сиреч). На диагностика показа 0 (нула) грешки, а на всичкото отгоре сега колата е с други 6 бобини за проба и си върви по същия начин, и си гори по същия начин.
Имаше една тема на колега с 520iA, но при него се е оказало, че нивомерът не е бил в час. При мен обаче като зареждах последно догоре си хвана едни 55 кила бенз при положение, че лампата още не беше светнала и това е нормално количество и означава само и единствено, че май май замерванията са верни и бензинът наистина го няма и то си заминава с много голяма скорост.
П.П.: Сещам се само за две неща, но и двете не са лесни за проба. Едното е да се махне катализаторът, но не ми е спешно, ако нищо му няма и другото е да се сложи обикновена газова и да се види там как е положението.

320и купе 06.1992 г. М50Б20 без Ванос съответно в момента върви чудесно и гори 20 литра на 100 километра - напълно и изцяло спокойно градско каране.

Засичането го правих по лампата - светне, сипват се 30 кинта лукойл А-95, ресет на километрите и колата минава под 100 км (мисля 87-88 бяха) до следващото светване на лампата. Сипвам аз пак, но да речем 40 кинта, ресет на км, каране, дум на 110 км максимум лампата пак светва. Това е и лете, и зиме (поне има постоянство

В момента реших да направя замерване на разхода от пълен до пълен резервоар, но лошото е, че при тези показания на бензиномерчето в момента явно при пълненето пак догоре ще покаже, за съжаление, че предишните замервания с лампата са били верни.

По колата са направени всички обслужвания - масло, филтри (и горивен), свещи и ламбда сондата е сменена и е БОШ. Смених я, защото колата имаше едно замисляне и замерването на сондта показа, че е мудна доста и се чуди какво да каже на компа. Сега с новата, имам уредче бедна-богата смес и го следя постоянно, сондата си работи и компютърът се старае да поддържа нещата в зелената зона (оптимална смес сиреч). На диагностика показа 0 (нула) грешки, а на всичкото отгоре сега колата е с други 6 бобини за проба и си върви по същия начин, и си гори по същия начин.

Имаше една тема на колега с 520iA, но при него се е оказало, че нивомерът не е бил в час. При мен обаче като зареждах последно догоре си хвана едни 55 кила бенз при положение, че лампата още не беше светнала и това е нормално количество и означава само и единствено, че май май замерванията са верни и бензинът наистина го няма и то си заминава с много голяма скорост.
П.П.: Сещам се само за две неща, но и двете не са лесни за проба. Едното е да се махне катализаторът, но не ми е спешно, ако нищо му няма и другото е да се сложи обикновена газова и да се види там как е положението.


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Откъде ли ми е познато това с разохда
. Сменени филтри, масла, свещи, ламбда сонда Hella - 234лв с отстъпката (Само това намерих с букса за Siemens електроника) и пак си харчи 20, че и до 23 стигна миналата седмица. Имах съмнения за стрелката на таблото и закачих друго табло, за съжаления показва коректно. Вадих помпата и сондата, замерих ги - в норми са. Веднъж така ми светна лампата и си викам я да видим кво се случва, извадих помпата от резервоара и действително имаше малко бензин. Пробвах с бензин с по-високо октаново числа- пак същата работа. Харчи си и това е. Досега си мислех че е заради късите разстояния на които я карам и заради автомата. Но след като прочетох тая тема отново съм шах. Остава само катализатора да махна, но защо ли си мисля че няма да се оправи?! Иначе извън града пада до 9-10/100

Последна промяна joreto_88 на 27 Яну 2010, 15:58, променена общо 2 пъти
- mi6omga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: квартала на бедните
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
колега ако иа кара6 на касо растоиани е нормално тиа в тиа студове ниама време да загре и хар4и аз има е46 на далго пара пот 10 а на касно расотиани е ми дава от 11 до 16 на сто
- stakata_kn
-
ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330i/e60 530d
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Да прав е колегата mi6omga ако я караш постоянно студена е нормално
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
ае вий луди ли сте ве, как може да казвате че 20 на 100 е нормален разход 

the project is ready....




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Ми май пак ще е множко.
Всеки ден минавам по 5км. в една посока и 5км. в обратна.Едвам излиза от синята зона и трябва да загасям колата.
С 20лв.минавам 70-80км.
Сега да не стане пак на кой колкок му горяло.Написах го,защото ми се струва,че този разход на колегата си е големичек.
Всеки ден минавам по 5км. в една посока и 5км. в обратна.Едвам излиза от синята зона и трябва да загасям колата.
С 20лв.минавам 70-80км.
Сега да не стане пак на кой колкок му горяло.Написах го,защото ми се струва,че този разход на колегата си е големичек.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
брат моята работа е на 5.5 км от нас, по принцип като излизам центъра ми е на 5 минути пеш например. Но чак пък такъв разход да дава - 20 на 100 ми се струва адски нереално. Моето че е В25 и ми дава 12-13 

the project is ready....




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
12-13 на преходи само от 5км няма как да повярвам, че ти гори при положение, че толкова харчи нормално, ако не и нагоре. По-скоро метода на измерването е важен. Сметки от рода на 20лв и минавам 70-80км са 1/100 разлика, а от останалото в резервоара идва още 1-2/100.
Но ще се съглася за да не превръщаме темата в спор на кой колко му харчи колата защото целта е друга
Но ще се съглася за да не превръщаме темата в спор на кой колко му харчи колата защото целта е друга

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
bum_bum написа: Сметки от рода на 20лв и минавам 70-80км са 1/100 разлика, а от останалото в резервоара идва още 1-2/100.
Грешката е моя не съм отбелязал,че се с 20лв.след като измина тези километри допълвам резервоара.То по точен метод освен с допълване почти няма



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Определено има нещо нередно в колата. Давам примери с мен, мотора е с доста модове, извънградско кото и да я прааа 10/100. В града съм в порядъка 15-18, но я мачкам много. При мен и сондата е за смяна и налива гориво кат ненормална и пак дава нормален разход, щото за мен 13-15 си е нормален разход на подобен мотор с модове. Наблюденията ми са, карайки с 95 и със 100 октаан, със 100 и то на екото съм поне кило надолу в разхода. КАто качих Иридума, 1 кило надолу. Така, еч просто търси проблема. Свещи, бубини, лули. Като те насочвам натам имам предвид и тока който стига дотам, съпротивлението. Бензинов регулатор не е за пренебрегване, М43то ми е така и дава разходи кат за танк, то е с преебан регулатор. Другото което е, ти хубаво я качваш на диагностика, ама на М50 нимой четеш живи данни, което означава, че не можеш да и видиш аванса. Това можеш да го видиш на истинска диагностика а не ан карсофт или друг ташак. Така, че започни с едни аситинсак диагностика да ти мерне аванса, реални оброти, СО и други и тогава пак да гадаем. Аз така бих постъпил.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Пичове, тая кола не може да гори толкова и това ми е съвсем ясно. Който и от вас да види с какво каране ми гори толкова ще го хване яд. Аз ако я ръчкам постоянно и яко изобщо няма да го правя на въпрос, но тук говорим за супер спокойно каране и за това не мога да разбера какъв е случая.
Sonny, Карсофтът не само живи ами никви данни не можа да ми извади и ходих на диагностика, универсална (в смисъл не в БМВ сервиз) с газ анализатор и човекът ми е приятел и вика не знам какво искаш от мене - тая кола е перфектна. Не че не мога да ида на БМВ тук, дето ми е в града, ама според мен отговорът ще е същият.
Има ли някой дето да е махнал катализатора и да му е паднал разходът с 8 кила на 100???

Sonny, Карсофтът не само живи ами никви данни не можа да ми извади и ходих на диагностика, универсална (в смисъл не в БМВ сервиз) с газ анализатор и човекът ми е приятел и вика не знам какво искаш от мене - тая кола е перфектна. Не че не мога да ида на БМВ тук, дето ми е в града, ама според мен отговорът ще е същият.

Има ли някой дето да е махнал катализатора и да му е паднал разходът с 8 кила на 100???



БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
Прегледай маркучите, които излизат от резервоара и тези около рейката с дюзите и бензиновия филтър да не пропускат 

Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
ае ко да ти кажа,ако е толкоз запушен катализатора ше го усетиш. Инак колега спомена, прегелдай маркучите вкаквосъстояние са, защото ако са стари може да изпускат и не е задължително да го усетиш като миризма. Премери налягането,виж си регулатора на горивото. Друго не се сещам засега при положение, че колата е качена на диагностика и не ти отчита проблеми по датчици, ТПС и други ел.компоненти. макар, че не е задължително да го хване, премери ТПС-а, виж температурния датчик и си премери компресията на студен мотор. Ако имаш изгорял клапан да речем, няма как да го хванеш ни на вървене, ни на нищо. Питай отде знам 

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Кахърче с М50Б20 без Ваносче...
и моята е м50б20 без ванос, по борд нормално гори между 13 и 14,6л, а сега в студовете показва 17-18 .... според мен около 13/100 градско е нормална консумация на тоя мотор
иначе имам и метан, в топлото ми гореше 22-23лв(с толкова пълня догоре метан) за около 200-220км градско, като на метан винаги я карам в обороти, 3500-4000 редовно, сега с такоива количество минава около 150-160км в студа, пак е доста по-добре от на бензин...
иначе имам и метан, в топлото ми гореше 22-23лв(с толкова пълня догоре метан) за около 200-220км градско, като на метан винаги я карам в обороти, 3500-4000 редовно, сега с такоива количество минава около 150-160км в студа, пак е доста по-добре от на бензин...
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани