бензин в маслото
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: бензин в маслото
vodach написа:dj_ennsy_1 написа:Човека казва че нивото на маслото рязко му се покачва и самото такова мирише на бензин... не мисля че е нормално при всички положения.
хахаха, еми естествено, че повишава, след като караш малко. Ти какво си мислиш, че картера се пълни с бензин?!
Двете системи са напълно разединени. Може да смесва вода с масло, но бензин с малсо не. Все едно да смесиш топлата вода с интернет. Може топла със студена, дори тока може да мине през тръбата, но бензин с масло не.![]()
PS. Пред "че" се слага запетая.
Последно, може или не?
И какво се "разделят двете системи"?
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: бензин в маслото
///peter написа:vodach написа:dj_ennsy_1 написа:Човека казва че нивото на маслото рязко му се покачва и самото такова мирише на бензин... не мисля че е нормално при всички положения.
хахаха, еми естествено, че повишава, след като караш малко. Ти какво си мислиш, че картера се пълни с бензин?!
Двете системи са напълно разединени. Може да смесва вода с масло, но бензин с малсо не. Все едно да смесиш топлата вода с интернет. Може топла със студена, дори тока може да мине през тръбата, но бензин с масло не.![]()
PS. Пред "че" се слага запетая.
Последно, може или не?
И какво се "разделят двете системи"?
Тук опираме до основи на ДВГ.
Мога да разясня, че при в такт 2 впръскване ГВС, е емулсия, която не може просто да напълни картера с бензин. Все едно да хванете, мъжки Давидоф и да започнете да пръскате и пълните лимонадено шише........ Емулсията не се излива директно в картера, а постъпва в горивната камера, където възпламенена или не излиза през ауспуха. Част от компресията може да попадне в картера, но тогава ще гледаме друг филм.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: бензин в маслото
Колега не разбрахме, може или не може? Че в началото казваш, разбира се че може - после не.
И готов ли си да заложиш Е34-ката за това което каза в последния си пост?
Ще ти демонстрирам на абсолютно изряден мотор как ще започне да пълни картера с бензин, без да пипам нищо по мотора
П.С. и стига сте чели сложни думички от викито - че става обърквация.
И готов ли си да заложиш Е34-ката за това което каза в последния си пост?
Ще ти демонстрирам на абсолютно изряден мотор как ще започне да пълни картера с бензин, без да пипам нищо по мотора

П.С. и стига сте чели сложни думички от викито - че става обърквация.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: бензин в маслото
Колега vodach,
Целта на този форум е да си помагаме взаимно с опита и личните знания, които имаме.
Ти как помогна на колегата AGAPITI с последните си 4 поста?
Като се направи на велик ДВГ специалист и ни го начука на всичките тука псевдоразбирачи?
Че и по граматика ни го вкара за по-мазно!
И като стана дума за мазно и в БИЛЛА ни вкара!
Пак ги няма модераторите...
Целта на този форум е да си помагаме взаимно с опита и личните знания, които имаме.
Ти как помогна на колегата AGAPITI с последните си 4 поста?
Като се направи на велик ДВГ специалист и ни го начука на всичките тука псевдоразбирачи?
Че и по граматика ни го вкара за по-мазно!
И като стана дума за мазно и в БИЛЛА ни вкара!
Пак ги няма модераторите...


- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: бензин в маслото
Не се сърдете, колеги, никой не съм искал да обидя, само да помогна, но на тъп въпрос се получава тъп отговор. Дори ако приема, че въпроса за смесване на масло и вода е резонен, да ли е възможно ?! - ДА възмоно е. Точно това се поучава при деформация на гарнитура на главата с блок (картера) има и други. Мслото пожълтява и силно се разрежда от охлдатиелната течност.
Що се отнася до колегата peter, бензиновата помпа е в досег с маслото, както при Жигулаторите, вероятно е възможно, но при ел. бенз. помпа, ако няма човешка намеса не може. Що се отнася до неговото предложение за сегментите, искрено вярвам, че симптома с миризма на бензин с маслото ще е последното нещо, което ще тревожи нашия колега.
Що се отнася до колегата peter, бензиновата помпа е в досег с маслото, както при Жигулаторите, вероятно е възможно, но при ел. бенз. помпа, ако няма човешка намеса не може. Що се отнася до неговото предложение за сегментите, искрено вярвам, че симптома с миризма на бензин с маслото ще е последното нещо, което ще тревожи нашия колега.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: бензин в маслото
Говориш много на изуст, ще ти докарам бензин в маслото на моята за да не трошим 18ската ти.
Ма после ще трябва да се оръсиш за ново мотулче, че скоро го сипвах
Аз съм до тук в спора, предпочитам сам ода чета и да се усмихвам
Ма после ще трябва да се оръсиш за ново мотулче, че скоро го сипвах

Аз съм до тук в спора, предпочитам сам ода чета и да се усмихвам

Re: бензин в маслото
vodach написа:Тук опираме до основи на ДВГ.
Мога да разясня, че при в такт 2 впръскване ГВС, е емулсия, която не може просто да напълни картера с бензин. Все едно да хванете, мъжки Давидоф и да започнете да пръскате и пълните лимонадено шише........ Емулсията не се излива директно в картера, а постъпва в горивната камера, където възпламенена или не излиза през ауспуха. Част от компресията може да попадне в картера, но тогава ще гледаме друг филм.
Колега, когато запалиш студен двигател, горивовпръскващата уредба впръсква до 3 пъти повече бензин, отколкото е необходимо спрямо постъпилия в цилиндъра въздух. Това не продължава много дълго, но така или иначе този допълнителен бензин не изгаря напълно. Част от него кондензира по студената стена на цилиндъра (това са "основи на ДВГ"), измива (разбирай разрежда) маслото по стените на цилиндъра и се стича в картера. И няма как да е иначе, защото ако не се впръсква толкова много повече бензин, сместа между електродите няма да бъде възпламенена от искрата. Този процес при нормална експлоатация не създава проблеми, защото бензинът се изпаравя когато маслото се нагрее в картера... и така до следващия път. Водата от конденза на отработилите газове (преминали от надбуталното пространство в картера като картерни газове) също се изпарява когато/ако маслото се стопли.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: бензин в маслото
Postman написа:vodach написа:Тук опираме до основи на ДВГ.
Мога да разясня, че при в такт 2 впръскване ГВС, е емулсия, която не може просто да напълни картера с бензин. Все едно да хванете, мъжки Давидоф и да започнете да пръскате и пълните лимонадено шише........ Емулсията не се излива директно в картера, а постъпва в горивната камера, където възпламенена или не излиза през ауспуха. Част от компресията може да попадне в картера, но тогава ще гледаме друг филм.
Колега, когато запалиш студен двигател, горивовпръскващата уредба впръсква до 3 пъти повече бензин, отколкото е необходимо спрямо постъпилия в цилиндъра въздух. Това не продължава много дълго, но така или иначе този допълнителен бензин не изгаря напълно. Част от него кондензира по студената стена на цилиндъра (това са "основи на ДВГ"), измива (разбирай разрежда) маслото по стените на цилиндъра и се стича в картера. И няма как да е иначе, защото ако не се впръсква толкова много повече бензин, сместа между електродите няма да бъде възпламенена от искрата. Този процес при нормална експлоатация не създава проблеми, защото бензинът се изпаравя когато маслото се нагрее в картера... и така до следващия път. Водата от конденза на отработилите газове (преминали от надбуталното пространство в картера като картерни газове) също се изпарява когато/ако маслото се стопли.
Ето, на това му казвам отговор по същество.

Все пак не съм напълно съгласен, че остатъка от бензина отива в картера, знаеш че има маслосъбираш сегмент, ако той е заминал има някъкав мин. шанс да си прав. По-скоро всичко се издухва при такт разширение и изпускане през ауспуха. За мен твоя отговор потвърждава до голяма степен моето предположение, че при загрял ДВГ бензинови емулсии в маслото не може да има.
Съжалявам само, че повечто постове в тази тема не бяха по същество. И аз няма да взимам повече отношение и спорове.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Re: бензин в маслото
Колега, твърде идеализирано си представяш работата на маслосъбиращите бутални пръстени (маслени сегменти), оттам вероятно идва несъгласието ти, но ето малко информация от интернет (нека не е от учебника
):
Източникът
http://www.thunderpress.net/MONTH_ARTIC ... adMemo.pdf
Цитат:
The worst engine killer, of course, is the cold start, regardless of
ambient temperatures. It’s just that much worse when it’s cold outside.
There are a number of reasons for this. For one, the crankcase oil is cold
and thick—or, to use the technical term, it’s very viscous. More like
molasses than motor oil. The lower the temperature the thicker the oil
gets. This means you’re going to get very little bearing lubrication during
the first few seconds the engine is run. There will be hard metal-to-metal
contact in the bearings and fast wear. Furthermore, cylinder wall lubrication
depends on oil that is thrown up or sprayed up from the rod bearing.
You obviously won’t get much oil spray when it’s as thick as molasses.
Your cylinder walls actually run dry longer than the bearings. You don’t
get anything like normal engine lubrication until your oil temperature is
up to at least room temperature, which might take 5–10 minutes from a
zero-degree Fahrenheit start. The engine takes a beating in the meantime.
И още малко:
The engine choke/enrichener is another thing that kills your engine in
cold weather. Whether carbureted or fuel injected, enrichening the air/fuel
mixture is necessary, of course, to keep the engine running when it is too
cold for much of the liquid gasoline to be vaporized. But the result is that
you get a lot of raw gas in the cylinders—
much more than can be
burned on the combustion stroke
with available oxygen. This raw gas
runs down the cylinder walls, washes
off what little oil might have gotten
on them in the first place, and
then winds up in the sump or oil
tank to dilute the bulk of the lubricating
oil. This doesn’t help its
lubricating properties one damn bit!
Непретенциозен превод на второто:
Смукачът/обогатителят е друго нещо, което убива двигателя в студено време. Било карбуратор или горивовпръскваща система, обогатяването на горивовъздушната смес разбира се е необходимо за да може двигателя да работи на студено и достатъчно от течния бензин да се изпари. Неизбежно в цилиндъра влиза много повече бензин, отколкото може да изгори при наличния кислород. Този излишък на бензин се стича надолу по стените и най-напред измива дори и малкото масло, което евентуално е успяло да се задържи там, попадайки в крайна сметка в картера или масления резервоар, разреждайки целия наличен обем масло. Това ни най-малко не помага на мазилните му качества.

Източникът

Цитат:
The worst engine killer, of course, is the cold start, regardless of
ambient temperatures. It’s just that much worse when it’s cold outside.
There are a number of reasons for this. For one, the crankcase oil is cold
and thick—or, to use the technical term, it’s very viscous. More like
molasses than motor oil. The lower the temperature the thicker the oil
gets. This means you’re going to get very little bearing lubrication during
the first few seconds the engine is run. There will be hard metal-to-metal
contact in the bearings and fast wear. Furthermore, cylinder wall lubrication
depends on oil that is thrown up or sprayed up from the rod bearing.
You obviously won’t get much oil spray when it’s as thick as molasses.
Your cylinder walls actually run dry longer than the bearings. You don’t
get anything like normal engine lubrication until your oil temperature is
up to at least room temperature, which might take 5–10 minutes from a
zero-degree Fahrenheit start. The engine takes a beating in the meantime.
И още малко:
The engine choke/enrichener is another thing that kills your engine in
cold weather. Whether carbureted or fuel injected, enrichening the air/fuel
mixture is necessary, of course, to keep the engine running when it is too
cold for much of the liquid gasoline to be vaporized. But the result is that
you get a lot of raw gas in the cylinders—
much more than can be
burned on the combustion stroke
with available oxygen. This raw gas
runs down the cylinder walls, washes
off what little oil might have gotten
on them in the first place, and
then winds up in the sump or oil
tank to dilute the bulk of the lubricating
oil. This doesn’t help its
lubricating properties one damn bit!
Непретенциозен превод на второто:
Смукачът/обогатителят е друго нещо, което убива двигателя в студено време. Било карбуратор или горивовпръскваща система, обогатяването на горивовъздушната смес разбира се е необходимо за да може двигателя да работи на студено и достатъчно от течния бензин да се изпари. Неизбежно в цилиндъра влиза много повече бензин, отколкото може да изгори при наличния кислород. Този излишък на бензин се стича надолу по стените и най-напред измива дори и малкото масло, което евентуално е успяло да се задържи там, попадайки в крайна сметка в картера или масления резервоар, разреждайки целия наличен обем масло. Това ни най-малко не помага на мазилните му качества.
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: бензин в маслото
Мерси за превода, ако всички бяха като теб
форума щеше да носи истиснки реални ползи. Искрено, хареса ми отвора ти.
Но, да се въренем....все пак говорим за грамове, като Пича, спомена за значитлено повишение на маслото, аз не виждам начин 1 литър да се изсипе в картера, а ти Postman !? Вероятно е премерил маслото след, като е запали ДВГ-то, тогава може и цялта пръчка да се облее с масло.
форума щеше да носи истиснки реални ползи. Искрено, хареса ми отвора ти.
Но, да се въренем....все пак говорим за грамове, като Пича, спомена за значитлено повишение на маслото, аз не виждам начин 1 литър да се изсипе в картера, а ти Postman !? Вероятно е премерил маслото след, като е запали ДВГ-то, тогава може и цялта пръчка да се облее с масло.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Re: бензин в маслото
Борис Малинов е бил прав,през ултра звук дюзите малко стенд и факт че бензина започна да се испарява от маслото малко по малко .Благодарности на колегите за съветите.
Но при представянето на проблема не споменах че доста пати сам слагал бензинова добавка за 60 л. а гориво само 25л. може би от там идва целия проблем.Но проблема не сваршва само с дюзите ,мисля че идва ред и на ламбда сондата тай като разхода ми се качи на 20 на 100.дали в сондата е роблема??





27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани