проблем със студено палене на Е34 М20B20
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
shesticata написа:някой може ли да ми каже ка да проверя налягането на рейката за инжекторите
По принцип ти трябва манометър, със накрайник, който се слага, но не мериш налягнаето на рейката, а на бензиновата помпа, защто тя пълни рейката. Като спрем с глупостите за рейката почисти си моторчето за празен ход, след това виж темп. датчик и го замени с такъв, който си сигурен, че бачка (само за проба). Можеш да се пробваш и с свещи, кабели и инжектори, но вече става по-скъпо.
За да те успокоя, като падне темп. по -10 и на мен ми гасне първата сек. Това има връзка с повишеното съпротивление по кабелите, което на такава температура е нормлано и при все, че караме стари коли с кофти бензин.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
vodach написа:shesticata написа:някой може ли да ми каже ка да проверя налягането на рейката за инжекторите
По принцип ти трябва манометър, със накрайник, който се слага, но не мериш налягнаето на рейката, а на бензиновата помпа, защто тя пълни рейката. Като спрем с глупостите за рейката почисти си моторчето за празен ход, след това виж темп. датчик и го замени с такъв, който си сигурен, че бачка (само за проба). Можеш да се пробваш и с свещи, кабели и инжектори, но вече става по-скъпо.
За да те успокоя, като падне темп. по -10 и на мен ми гасне първата сек. Това има връзка с повишеното съпротивление по кабелите, което на такава температура е нормлано и при все, че караме стари коли с кофти бензин.
благодаря \vodach\ все ше го реша някак този проблем но иначе аз я държа в гараж колата и там не пада под нулата а и отначало го правешв това само по веднъж и после си палеше а сега вече запалва от шести- седми път, а иначе дотогава припалва за секунда и веднага гасне сякаш няма гориво, каква роля играе в цялата работа регулатора на налягане на връщащото гориво
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
dj_ennsy_1 написа:PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Postman написа:dj_ennsy_1 написа:PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."
Горивовпръскващата уредба далеч не е само гума, метанолът например не влияе добре на елементите на помпата, ролките, ротора и статора на която са от стомана, става дума за корозия. По-удачно е да се сипва чист или денатуриран етилов спирт (Е85 е именно смес от етилов спирт и бензин), но "когото няма риба и ракът е риба".
Не знам,но от това, което казваш, че е прогресирало, може да означава зацапани инжектори. Я вземи ръчни една добавка STP за резервуара. Можеш да я вземеш от всяка бенз. станция. Слагай да по-голямо количество бензин и прочети инструкцията.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
vodach написа:Postman написа:dj_ennsy_1 написа:PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."
Горивовпръскващата уредба далеч не е само гума, метанолът например не влияе добре на елементите на помпата, ролките, ротора и статора на която са от стомана, става дума за корозия. По-удачно е да се сипва чист или денатуриран етилов спирт (Е85 е именно смес от етилов спирт и бензин), но "когото няма риба и ракът е риба".
Не знам,но от това, което казваш, че е прогресирало, може да означава зацапани инжектори. Я вземи ръчни една добавка STP за резервуара. Можеш да я вземеш от всяка бенз. станция. Слагай да по-голямо количество бензин и прочети инструкцията.
Незнам химическите ви свойства,НО.........:
-спирта смесва горивото с водата,друго нищо

-Постмана ви казва (по негов си начин)-НЕ ГО ПРАВЕТЕ

-последно-подържан мотор пали с фалшиво гориво на -20,зна4и спирта не е решение

by ''kompleksa''
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Aми моята за сега при -17*С пали от раз.. както си пали и при +20*С...
Колеги, знам че горивата ни не са "цвете за мирисане", но нали със същите тези горива се карат и X5, X6... има един агент тук, кара Х6, 4.4 V8, ами тази кола е вече от около година тук и когато и да й погледна ауспусите-има само пепелак вътре... как няма грам черничко или опушено или каквото и да било-абе сеедно от магазина излиза! А се зарежда от Лук Ойл... А някой като ми каже-какво няма да цапа ауспуха и да пуши, като бензините ни не стават... май май каручките ни са се уморили вече... те ни оставят-ние тях-не
Колеги, знам че горивата ни не са "цвете за мирисане", но нали със същите тези горива се карат и X5, X6... има един агент тук, кара Х6, 4.4 V8, ами тази кола е вече от около година тук и когато и да й погледна ауспусите-има само пепелак вътре... как няма грам черничко или опушено или каквото и да било-абе сеедно от магазина излиза! А се зарежда от Лук Ойл... А някой като ми каже-какво няма да цапа ауспуха и да пуши, като бензините ни не стават... май май каручките ни са се уморили вече... те ни оставят-ние тях-не

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
dj_ennsy_1 написа:Aми моята за сега при -17*С пали от раз.. както си пали и при +20*С...
Колеги, знам че горивата ни не са "цвете за мирисане", но нали със същите тези горива се карат и X5, X6... има един агент тук, кара Х6, 4.4 V8, ами тази кола е вече от около година тук и когато и да й погледна ауспусите-има само пепелак вътре... как няма грам черничко или опушено или каквото и да било-абе сеедно от магазина излиза! А се зарежда от Лук Ойл... А някой като ми каже-какво няма да цапа ауспуха и да пуши, като бензините ни не стават... май май каручките ни са се уморили вече... те ни оставят-ние тях-не
сега ако кажеш ,че от спирта така пали,ще си посегна


и повярвай,че ако си подържаш е34-ката,то х5 ще забрави по-скоро,че е съществувало

ма нали е старо и е бмв-значи тегаво..........ако требва ''баба яга'' ще му покаже и пътя през снега


by ''kompleksa''
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
ми не знам колега... тоя лош метанол как ми не изгриза помпата и резервоара /че ми е метъл и той
/ за 8 години досега, направо не знам
не го слагайте... вижте там подменете датчици, сонди, свещи, кабели... вие си знаете...
също така на дизел не слагайте в студа керосин / 1/50 около /... нема начин и той да не яде нещо
успех и здраве на всички


не го слагайте... вижте там подменете датчици, сонди, свещи, кабели... вие си знаете...
също така на дизел не слагайте в студа керосин / 1/50 около /... нема начин и той да не яде нещо

успех и здраве на всички

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
ivan. написа:dj_ennsy_1 написа:Aми моята за сега при -17*С пали от раз.. както си пали и при +20*С...
Колеги, знам че горивата ни не са "цвете за мирисане", но нали със същите тези горива се карат и X5, X6... има един агент тук, кара Х6, 4.4 V8, ами тази кола е вече от около година тук и когато и да й погледна ауспусите-има само пепелак вътре... как няма грам черничко или опушено или каквото и да било-абе сеедно от магазина излиза! А се зарежда от Лук Ойл... А някой като ми каже-какво няма да цапа ауспуха и да пуши, като бензините ни не стават... май май каручките ни са се уморили вече... те ни оставят-ние тях-не
сега ако кажеш ,че от спирта така пали,ще си посегна![]()
и повярвай,че ако си подържаш е34-ката,то х5 ще забрави по-скоро,че е съществувало![]()
ма нали е старо и е бмв-значи тегаво..........ако требва ''баба яга'' ще му покаже и пътя през снега
Иване, спирт още не съм слагал

Просто исках да кажа че проблема с трудното палене не може да е от самия бензин... има проблем другаде.
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Владо написа:ми не знам колега... тоя лош метанол как ми не изгриза помпата и резервоара /че ми е метъл и той/ за 8 години досега, направо не знам
![]()
не го слагайте... вижте там подменете датчици, сонди, свещи, кабели... вие си знаете...
също така на дизел не слагайте в студа керосин / 1/50 около /... нема начин и той да не яде нещо![]()
успех и здраве на всички
Ако караш на бензин е едно, ако караш на газ (със спряна помпа) е друго. Аз не съм противник на наливането на метанол, дори напротив, но коментарът ми беше към повърхностното заключенение, че щом неполярните съединения (гумата) не се разтварят от полярния метанол, значи няма (респективно не може да има) никакви проблеми. Имам вкъщи тази книжка и измежду 150 страници плява, там пише че до 15% метанол в горивото практиески не вредят на която и да е горивна уредба или двигател.
Инак генерално погледнато аз добавки не наливам, защото засега двигателят ми работи и пали добре... появи ли се проблем тогава ще го мисля

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
IAV написа:смени си свещите !И аз съм за свещи и като падне под -10 паля на няколко пъти!
Maй имаше нещо като неправилно работеща свещ.........не добро изгаряне.....конденз в цилиндъра.....навлажнен електрод на свеща-как беше точно не си спомням


by ''kompleksa''
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
не съм сигурен за правило но от опит го знам- като застудее ак неможе да запали както е палела преди особено под -5 гаранция са свещи!Два пъти ми се сличва и опзнавам от раз!Дори и при точно разстояние на свещите!А като запали веднъж цял ден няма ядове дори и цял ден да не я караш!
BMW Service Team
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
IAV написа:не съм сигурен за правило но от опит го знам- като застудее ак неможе да запали както е палела преди особено под -5 гаранция са свещи!Два пъти ми се сличва и опзнавам от раз!Дори и при точно разстояние на свещите!А като запали веднъж цял ден няма ядове дори и цял ден да не я караш!
Нереално решение-при мунус еди колко си ,преди да запалиш сваляш свещите и ги нагряваш,монтираш и палиш.
Знам ,че написах лудост,но на който не му се вярва-нека пробва

Топлинното число на свеща е от голямо значение


by ''kompleksa''
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
ivan. написа:IAV написа:не съм сигурен за правило но от опит го знам- като застудее ак неможе да запали както е палела преди особено под -5 гаранция са свещи!Два пъти ми се сличва и опзнавам от раз!Дори и при точно разстояние на свещите!А като запали веднъж цял ден няма ядове дори и цял ден да не я караш!
Нереално решение-при мунус еди колко си ,преди да запалиш сваляш свещите и ги нагряваш,монтираш и палиш.
Знам ,че написах лудост,но на който не му се вярва-нека пробва![]()
Топлинното число на свеща е от голямо значение
Не е лудост а истина!Изпробвано умишлено при това!
BMW Service Team
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани