Проблем - мокрене на дюзите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем - мокрене на дюзите
**Novobraneca написа:Peter Angelov написа:Ако си махал дюзите трябва да смениш и дифтунгите на тяхИли ако не си пипал може да си направиш профилактика на дюзите и тогава да ги смениш тези пръстенчета
Винаги се сменят с нови ако се пипа по тея елементи...
Има и друг вариант, сменяш дифтунгите и пак тече, и то тече от самите дози където се разглобяват на 2 частиЗа целта се продава лепило което се маже по резбата или се слага тефлон за чешми с канаконлит, изпробвано е вече преди седмица от мен
ПС: Ако ще разглобявате дюзите внимавайте да не изгубите частите които са в тях
Готин, тефлона го яде нафтата очаквай включване. И аз слагах слагах ,че го ядах.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем - мокрене на дюзите
За уплътнение най- хубаво е да се ползва едно много старо нещо "Херметик" червен като лепило- български, масло и температуро устойчиво за уплътняване и мазане на гарнитури, старите майстори на двигатели преди много го ползваха, и със него от обикновен картон се правеха всякакви гарнитури, без глава. Херметика е перфектен точно за там.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани