Проблем - мокрене на дюзите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Проблем - мокрене на дюзите

Мнение от bera » 22 Яну 2010, 23:43

**Novobraneca написа:
Peter Angelov написа:Ако си махал дюзите трябва да смениш и дифтунгите на тях :) Или ако не си пипал може да си направиш профилактика на дюзите и тогава да ги смениш тези пръстенчета :) Винаги се сменят с нови ако се пипа по тея елементи...

Има и друг вариант, сменяш дифтунгите и пак тече, и то тече от самите дози където се разглобяват на 2 части ;) За целта се продава лепило което се маже по резбата или се слага тефлон за чешми с канаконлит, изпробвано е вече преди седмица от мен ;)
ПС: Ако ще разглобявате дюзите внимавайте да не изгубите частите които са в тях ;)

Готин, тефлона го яде нафтата очаквай включване. И аз слагах слагах ,че го ядах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем - мокрене на дюзите

Мнение от LUCIFER'S » 23 Яну 2010, 12:50

За уплътнение най- хубаво е да се ползва едно много старо нещо "Херметик" червен като лепило- български, масло и температуро устойчиво за уплътняване и мазане на гарнитури, старите майстори на двигатели преди много го ползваха, и със него от обикновен картон се правеха всякакви гарнитури, без глава. Херметика е перфектен точно за там.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook