m50b20 не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
m50b20 не пали
не иска да запали нито една сутрин колеги помагайте каде да хода да я погледнат от кво е щото откачам вече..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20
Дай точно обяснение какво си пробвал, има ли ток, симптоми някакви и т.н.
Ако нищо не вдяваш как да провериш направо вземи телефон на някой от сервизите в платените обяви.
Ако нищо не вдяваш как да провериш направо вземи телефон на някой от сервизите в платените обяви.
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: m50b20
има акумолатор има антифриз като е загряла пали.. сутрин на студено, завъртам ключа докато не почне да се опитва да запали след няколко секунди като давене запалва и работи мн зле.. тресе се цялата сякаш на половината цилиндри, натискам газта - не реагира изобщо обороти абе никва промяна .. се 1 не съм натиснал нищо
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20
Еми отваряй търсачката и почвай, има най-малко 100 идеи- бубини, свещи, датчик на вала, на разпределителния, ламбда, датчици за температура и т.н..
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20
директно сменяй температурен датчик. По-малко вероятно е да е и регулатора на горивото, но ако той е развален ще ти забива на около 2500 до 3200 оборота горе -долу.
- bavarionka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 22.07.2009
- Местоположение: SOFIQ
- Пол: Мъж
- Кара: BmW 320i
- Мечтае да кара: MPower
- Детайли за колата: stok 320i dovolno varvqshta
Re: m50b20
послушай колегата sonny 

- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: m50b20
ми има го и тва придръпва ми точно на тия обороти нз кво е отивам при явката утре нема се занимавам с смешни майстори дето викат "бате от 14 години съм в сервиза за пръв път ше ремонтирам шестак" е кажи ми как да си я остава там.. момчето разбира толко са му минали през ръцете..
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: m50b20
От цялата тема май ти трябваше кураж,че да идеш на майстор... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: m50b20
верно е мерси на отзовалите се.. утре като се види проблема ще напиша подробности да има все пак полза от темата
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: m50b20 не пали
При мен при ис-а беше горе долу идентично.Проблема беше според мен от менте свещи NJK .Колата се задавяше и когато запали смърдеше яко на бенз . отзад и работеше на 2-3 цилиндъра. Сложиш си стария бош и колата заспа. Сега пали без проблем дори и при минус 15 .Да кажа само ,че със менти NJK то на топло време нямаше толко проблем ,а само при студено време

Re: m50b20 не пали
Smoocki написа:При мен при ис-а беше горе долу идентично.Проблема беше според мен от менте свещи NJK .Колата се задавяше и когато запали смърдеше яко на бенз . отзад и работеше на 2-3 цилиндъра. Сложиш си стария бош и колата заспа. Сега пали без проблем дори и при минус 15 .Да кажа само ,че със менти NJK то на топло време нямаше толко проблем ,а само при студено време
не е само от свещи,не е не възможно,но има опция да има и друг дерт. Давам ти пример, комбито ми е м43, като я взех си знаех, че е за свещи, ама я карах така, започна да захладнява леко и колата палеше тегаво, като я карам забиваше муцуна на около 3000 оборота. смених свещите и хоп, оправи се и на вървене и на палене и на харчене,ако 11-14/100 е нормален харч за м43, да ама изкара 300км така и пак същия уй, пак смених свещите и немаше разлика е оказа се преебан регулатор на горивото

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: m50b20 не пали
Моя е преебан
ама гори 11-13 макс ,нали говориме за този който е на бензиновата рейка ,при м42 е най-отпред и има вакум към дросела


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани