Добавяне на шибидах на кола без ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
ned_gm28 написа:Вкарваш се във филм,колега!Не е толкова лесно да сложиш шибедах!Ако все пак се заинатиш и го направиш-няма да стане като оригинален никога!!!
Съвет:Ако толкова много държиш на шибедах-смени колата
как ми открадна думите от устата колегааа

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
според мене варианта с рязането на целия таван и слагане от друга кола не е много одачен вариант ако си оставиш колата за себеси а не да я продадеш защотот това е едно от местата който отговарят доста за конструкцията на колата с рязането не знам пак дали би било подходяш вариант защотот би трябвало да има някакви опорни греди на тавана който потдържат конструкцията на купето не знам или режеш и яко укрепване на таван или не знам какво да ти кажа
А за колегите дето викат няма нещо дето да не може дасе направи изменението на конструкцията на купето не е като слагане на мотор от м3 примерно в купе от 320
А за колегите дето викат няма нещо дето да не може дасе направи изменението на конструкцията на купето не е като слагане на мотор от м3 примерно в купе от 320

колега оригинален от бмв или някои стаклен искаш да слагаш
ако е стаклен сас зигито дупка по размер избарваш слага6 силекон и лепи6 лиука с оплатнението
апак другия по добре неси играи зада нямаш ядове после заради един люк апат твоя вариант за селия таван нее изобщо подходяшт защото трябва стакла та да са свалят апак те както знаеш са лепени и вереатноста да ги счупеш е 70% това е моето мнение
ако е стаклен сас зигито дупка по размер избарваш слага6 силекон и лепи6 лиука с оплатнението
апак другия по добре неси играи зада нямаш ядове после заради един люк апат твоя вариант за селия таван нее изобщо подходяшт защото трябва стакла та да са свалят апак те както знаеш са лепени и вереатноста да ги счупеш е 70% това е моето мнение
PNR написа:....защотот това е едно от местата който отговарят доста за конструкцията на колата с рязането не знам пак дали би било подходяш вариант защотот би трябвало да има някакви опорни греди на тавана който потдържат конструкцията на купето не знам или режеш и яко укрепване на таван или не знам какво да ти кажа....
абсолютно съм съгласен............................... ако все пак се получи това с рязането на тавана, най-малкото което може да се случи е да се усуче купето и стъклата да се спукат....
П.П. за автора на темата: колега като имаш желание и излишни пари сложи по-добре едни нови спирачки и не се занимавай с глупости!
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Изписахте негативизми , само че не видях никой да ми отговори на вьпроса : Люка като се прибира каде отива ? Просто под кората или си има отделение самия таван ? В смисьл скобите ли го дьржат само ?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
така..
тавана си има само един отвор. целия механизъм и капака се движат в едно пласмасово легло което се намира между кората и ламарината. от него има 4 маркуча по колонките които извеждат водата която минава през гумата между капака и самия таван.
по горе като ти писах да режеш таван исках да кажа само мястото с отвора , а не колонки и тн. ламатината е огъната с формата на капака и ако си срежеш твоя таван няма как да направиш този ръб.
с няколко думи ... ако имаш желание и възможност няма проблем да се получи. намери си един оригинален шибедах. може и да не е ел. после ще го направиш лесно и това. резни от една морга само мястото с отвора
после много точно го измери и от тук нататък почва лепенето , шлаифането и китосването. като го напасваш монтираи отдолу новия механизъм, намери си една кора за таван от е36 с фабричен люк и си готов..
колегите са много прави че за да стане качествено иска много точна изработка и не си струва. работата е ужасно много и ще си намразиш и колата и всичко.. успех все пак
тавана си има само един отвор. целия механизъм и капака се движат в едно пласмасово легло което се намира между кората и ламарината. от него има 4 маркуча по колонките които извеждат водата която минава през гумата между капака и самия таван.
по горе като ти писах да режеш таван исках да кажа само мястото с отвора , а не колонки и тн. ламатината е огъната с формата на капака и ако си срежеш твоя таван няма как да направиш този ръб.
с няколко думи ... ако имаш желание и възможност няма проблем да се получи. намери си един оригинален шибедах. може и да не е ел. после ще го направиш лесно и това. резни от една морга само мястото с отвора
после много точно го измери и от тук нататък почва лепенето , шлаифането и китосването. като го напасваш монтираи отдолу новия механизъм, намери си една кора за таван от е36 с фабричен люк и си готов..
колегите са много прави че за да стане качествено иска много точна изработка и не си струва. работата е ужасно много и ще си намразиш и колата и всичко.. успех все пак
Добре де защо искаш да съсипеш колата ? Като искаш люк купи си кола с такъв ако искаш кабрио също, хората в БМВ са инженери и т.н. всичко е пресметнато и тествано не е само колкото да изрежеш дупка в тавана въпреки, че така изглежда има си оппорни греди на тавана и т.н. които като ги срежеш колата се усуква и никога не може да е както си е била фабрично най-много да ти се спукат стъклата да не можеш да си затваряш/отваряш вратите и т.н. и да се напълниш с вода до тавана както си караш
Мое лично мнение НЕ се занимавай с тъпотии помисли малко !


http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[url=http://forum-lines.ru/]

[/url]интересное
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Добавяне на шибидах на кола без ?
Съжалявам, че изрових темата но стана дума точно за това в друга тема та ми дойде нещо на ум
А защо никой не спомена варианта да се изреже самия отвор от шибидаха от кола с такъв оригинален, но да не се слага целия таван а само частта с отвора за него, като се остави 5-10 см. в страниците за да се напасне както трябва ? По този начин, варианта да протече е единствено в кофти заваряване и втория възможен проблем е дали майстора ще може да намести парчето както трябва ? Иначе като цяло, мисля че по този начин ще стане номера

А защо никой не спомена варианта да се изреже самия отвор от шибидаха от кола с такъв оригинален, но да не се слага целия таван а само частта с отвора за него, като се остави 5-10 см. в страниците за да се напасне както трябва ? По този начин, варианта да протече е единствено в кофти заваряване и втория възможен проблем е дали майстора ще може да намести парчето както трябва ? Иначе като цяло, мисля че по този начин ще стане номера

Re: Добавяне на шибидах на кола без ?
ba1_hu1 написа:Съжалявам, че изрових темата но стана дума точно за това в друга тема та ми дойде нещо на ум![]()
А защо никой не спомена варианта да се изреже самия отвор от шибидаха от кола с такъв оригинален, но да не се слага целия таван а само частта с отвора за него, като се остави 5-10 см. в страниците за да се напасне както трябва ? По този начин, варианта да протече е единствено в кофти заваряване и втория възможен проблем е дали майстора ще може да намести парчето както трябва ? Иначе като цяло, мисля че по този начин ще стане номера
не четеш май , колегите eekset и ares2 го споменаха вече 2 пъти този вариянт.
Re: Добавяне на шибидах на кола без ?
И каква е тази екстра шибидах?
Според мен не ти трябва ако имаш климатик?
Ако нямаш климатик си сложи. Ще стане като оригинално без рязане и шпакловане.
Разбира се че може да се монтира на кола без.
Според мен най-удачен е варианта да се отрежи точен отвор и да се монтира.
Друг е въпроса че тавана с оригинален люк може да има добълнителни греди за подсилване, но това трябва да се провери.
Това със заварките и шпакловането не си е работа. Но от друга страна ако бояджията е истински може да не си личи заварката на тавана. И тавана не търпи големи температурни разлики като предният капак, така че кита няма да се напука.
Според мен не ти трябва ако имаш климатик?

Ако нямаш климатик си сложи. Ще стане като оригинално без рязане и шпакловане.
Разбира се че може да се монтира на кола без.
Според мен най-удачен е варианта да се отрежи точен отвор и да се монтира.
Друг е въпроса че тавана с оригинален люк може да има добълнителни греди за подсилване, но това трябва да се провери.
Това със заварките и шпакловането не си е работа. Но от друга страна ако бояджията е истински може да не си личи заварката на тавана. И тавана не търпи големи температурни разлики като предният капак, така че кита няма да се напука.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Добавяне на шибидах на кола без ?
Имам я тази екстра и честно казано усилията и средствата не си струват ползите от нея.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Добавяне на шибидах на кола без ?
Аз пък ще ти препоръчам да отидеш в горубляне,да се поразровиш там имаше такъв сервиз,предполагам че са запознати с тези работи,най малкото е да ги поразръчкаш и да научиш някой интересен факт.Отделно няма лошо.и аз съм много за тази идея,но замислял ли си се ако изрежеш дупката и с 1 сантиметър не както трябва,и люка примерно се прибира леко накриво,или пък опира някъде или изобщо не се прибира.Лесно е да си кажеш,фащам флекса и айде,ама ако не стане,ще нагазиш в големи ла*на.Късмет 

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re:
r3s1s74nc3 написа:Изписахте негативизми , само че не видях никой да ми отговори на вьпроса : Люка като се прибира каде отива ? Просто под кората или си има отделение самия таван ? В смисьл скобите ли го дьржат само ?
колега тия дни ще го снимам моя шибидах и ще ти пратя снимка за да добиеш представа че и без тва трябва да го продавам че вече не ми е нужен.
(малко позакъснях с снимки ама бях забравил за което се извинявам)
ето го
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kufi01 на 06 Мар 2010, 2:32, променена общо 1 път
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани