СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ 525д 2001г

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ 525д 2001г

Мнение от LUCIFER'S » 20 Яну 2010, 17:59

ами то си е задължително ако е ръчни скорости да се натиска съединител и тогава да въртиш стартера, разтоварва се малко стартера по този начин.... на някои нови коли без да натиснеш съединител, не завърта стартера. ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ 525д 2001г

Мнение от spacepl » 20 Яну 2010, 21:06

От Д на Н става, от П(аркинг) на друго не можеш да прехвърлиш без спирачка.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ 525д 2001г

Мнение от mashina » 21 Яну 2010, 0:35

Elesar74 написа:Ако си автоматик, чакаш да изгаснат всички лампи, освен индикатора за маслото. При мен последна угасва червената за Airbag-a. Паля и индикатора за маслото изгасва след малко. Натискам спирачката по навик, но съм палил и без нея в позиция на лоста Р.

Колега,нищо не се чака,пъхаш ключа,
палиш и тръгваш,тва да не е Ауди ,,яйце,,
че да чакаш да ти огаснат лампите
Когато полужението стане напечено,
оцелявят само печените.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ 525д 2001г

Мнение от LUCIFER'S » 21 Яну 2010, 12:18

mashina написа:...пъхаш ключа, палиш и тръгваш....


:OT: докато не се омаже двигатела т.е. не вдигне масло хубаво навсякъде не тръгвай, че ще береш ядове със всякакъв двигател.... особенно, ако навънка е отрицателна температурата...разказваж играта на черупковите лагери и т.н.

другото което е хубаво да се чекне всичко да си изгаснат лампичките по таблото, защото когато въртите напрежението за момент спада и ел модули "изтръпват".... :winky:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook