Проблем с BMW 525 tds 1993 година

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 17.08.2005

Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от sag9765 » 17 Авг 2005, 16:04

Имам проблем с колата ! При студен двигател работи абсолютно нормално, но при загрял двигател се появява играене на оборотите и дори в чести случаи двигателя угасва. Ходих на диагностика в BOSH Супер дизел на околовръсния път и при теста се оказа че тъй наречената електронна платка в нафтовата помпа не функционира нормално на празен ход. Съгласих се с тях до определена степен защото когато я тестваха двигателя той си беше загрял и проявяваше това играене на оборотите и гаснене. Защо колата не прави тези номера когато е със студен двигател, ако тази платка е повредена би трябвало да не функционира и при студен двигател. Дайте съвет !
Последна промяна sag9765 на 17 Авг 2005, 16:11, променена общо 1 път

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 17 Авг 2005, 16:08

Добре дошъл във форума :wave:

Нека темата бъде преместена в някои от подходящите за целта подфоруми :idea:

Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 17 Авг 2005, 16:16, променена общо 1 път
Изображение


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 17 Авг 2005, 16:14

Може да е така както са ти казали в Супер дизел, причината е че стойностите който се задават на нафтовата помпа при студен и при топъл мотор са различни.
При БМВ незнам как е но при VAG има отделни модули за управление при отделни режими.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 17.08.2005

Мнение от sag9765 » 17 Авг 2005, 16:17

Penchev написа:Добре дошъл във форума :wave:

Изясни се през коя година е произведен автообила и след това нека темата бъде преместена в някои от подходящите за целта подфоруми :idea:

Георги Пенчев

Здрвей , благодаря за бързото включване!
Като съдя по снимката на колата и още повече че си от Дружба , мисля че таз нощтното шоу с колата пред 302 блок беше добро . Само не знам какво ти направиха куките ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 17 Авг 2005, 16:34

И наща TDS-ка го прави тоя номер. Казаха че са износени пътечки на нафтовата помпа. Ама е така от една година и вече и свикнахме :uups: Пък и в момента пари за коли няма :(

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 17 Авг 2005, 17:18

sag9765 написа:
Penchev написа:Добре дошъл във форума :wave:

Изясни се през коя година е произведен автообила и след това нека темата бъде преместена в някои от подходящите за целта подфоруми :idea:

Георги Пенчев

Здрвей , благодаря за бързото включване!
Като съдя по снимката на колата и още повече че си от Дружба , мисля че таз нощтното шоу с колата пред 302 блок беше добро . Само не знам какво ти направиха куките ?


Това трябва да е бил моя брат Дилян с червеното БМВ :mhihi: :mhihi:
Обикновенно неговият звук се чува между блоковете :lol:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 17 Авг 2005, 22:13

Съболезнования приятелю, поръчал съм управляващ блок(глава или капачка на помпата 1023лв с ДДС в Бош) за моята хубавица, проблема е, че гасне на климатик само когато е топла, даже него хваща софтуера на Бош като грешка но е сигурно че е от там!
Като гледам годината на колата твоята трябва да е малко по-евтина!
Това е решението на проблема ти за съжаление, колкото по бързо го отстраниш толкова по-добре!
Няколко пъти изпадам в критични ситуаций заради изгасване на двигателя, веднъж трябваше да се изнеса пред автобус на кгото бях отнел предимство :shock: - маината му, щеше да ме лепне отзад, но при 180 км/ч на завой без хидравлика на волана и спирачките е много страшно, още поввече синът ми бе на задната седалка! :shock:
Компромис с това не бива!
Успех, дано не съм прав!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.03.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ 525 ТДС
Мечтае да кара: БМВ 6-та серия..

Re: Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от Novobranec_bmw » 23 Апр 2012, 11:13

Аз имах сущият проблем с колата , карах по сервизи и ми казаха ,че електронният блок на нафтовата помпа е заминал , купих една стара помпа и смених блока , сега нямам проблем с оборотите и колата не ми гасне , само дето пак си пали трудно....

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от alx » 24 Апр 2012, 13:20

Може просто да има студени спойки на платката. Не съм я виждал тази но ако може да се извади и да се минат всичките спойки с един малък качествен поялник- може и да се реши проблема без разходи...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 24 Апр 2012, 13:40

След 7 години не съм сигурен че даже има ясен спомен за колата :)
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от vladobate » 24 Апр 2012, 18:27

Novobranec_bmw написа:Аз имах сущият проблем с колата , карах по сервизи и ми казаха ,че електронният блок на нафтовата помпа е заминал , купих една стара помпа и смених блока , сега нямам проблем с оборотите и колата не ми гасне , само дето пак си пали трудно....

Трудното палене топла в повечето случаи е от разтегнати вериги , но е добре да се види на диагностика как е горивото и предварение запалване.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Проблем с BMW 525 tds 1993 година

Мнение от viper » 24 Апр 2012, 19:27

vladobate написа:
Novobranec_bmw написа:Аз имах сущият проблем с колата , карах по сервизи и ми казаха ,че електронният блок на нафтовата помпа е заминал , купих една стара помпа и смених блока , сега нямам проблем с оборотите и колата не ми гасне , само дето пак си пали трудно....

Трудното палене топла в повечето случаи е от разтегнати вериги , но е добре да се види на диагностика как е горивото и предварение запалване.


:yes:
При мен беше същото - 600 лева за две вериги + 3 зъбни колела и нещата си дойдоха на мястото... :|

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook