Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!
Зравей те колеги, имам проблем с Климатроника, колата е Е39 540ia 2002. Когато колата работи на ниски обороти под 1000об. (дали в движение или не няма значение) не духа толпо, колкото повече се вдигат оборотите на дригателя. духа по попло. Около 3000 обората духа доста добре. От всички отвори духа еднакво но трябва да има обороти. Източил съм фреона в момента, защото снешях едни оплътнения не знам дали има нещо общо. Почти веднага след като подам газ и започва да духа топло, колата е обезвъздушена. Намерих подобна тема за е36 но мисля че при мен е по различно.
Последна промяна 7 power на 29 Яну 2010, 1:33, променена общо 1 път
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
не ти е обезвъздушена колата или ти губи антифриз стрелката на температурата стои ли на 12 часа като загрее колата и си в движение
Барай шишарката Минкеее ....
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.
Последна промяна Teogop на 19 Яну 2010, 12:10, променена общо 2 пъти
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
сменяй водна помпа колега. И аз имах подобен проблем, смених я и всичко заспа 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
И според мен не е добре обезвъздушена.При мен от това се оказа проблема. Имах и проблем с цирколационната помпа,но тои се изразяваше в това че ми духа топло само от ляво а жена ми умираше от студ от дясно 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Обезвъздушаваш и наливаш антирфриз, ако водната помпа неще да върти чак толкова че да духа студено ще прегрява колата като я оставиш на ниски обороти, на колегата се е оправила защото след като са сменили водната помпа са обезвъздушили както трябва.
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Не видях, че неговата е бензин, при мен е дизел(Сама се обезвъздушава). Наистина въздух в системата най-вероятно е проблема.
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Teogop написа:Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.
Колега колата му е 2002 и няма REST a MAX ,но това са подробости,според мен или нямаш достатъчно антифриз или има въздух в системата ,имах го същия проблем началото на зимата ,уш всичко 6 а духа студено ,проверих антифриза и тои наред но после аизлезе въздушния джоб и събра близо 2,5 литра.
Провери има теми за обезвъздушаване в търсачката

Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Teogop написа:Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.
Колата е 2002-ра няма REST, има MAX, но дори и да беше с рест, при ниско ниво на антифриза и/или въздух в системата пак ще духа студено.

- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Колата няам Rest и температурата не мърда от 12 часа и на място и вдижение. Мисля че не е водната помпа, защото венага щом пусна гаста и оборотите паднат под 1000 започва да духа студено, съмнява ме веднага да истоди водата в радиаторчето на парното.
Днес разбрах че догато стрелката на температурата (антифриза) не помръдне малко изобщо няма топъл въздух, няма значение от обороти. Може ли да е от термостата?
Днес разбрах че догато стрелката на температурата (антифриза) не помръдне малко изобщо няма топъл въздух, няма значение от обороти. Може ли да е от термостата?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
Кажи-речи докато не тръгне да излиза от синьото - топло няма. Не е нито термостат, нито водна помпа, обезвъздуши колата и долей антифриз и ша са оправи. Ако е термостат, като я закрепиш със 120-30 на 5-та колата ще почне да изстива.
- 7 power
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.01.2007
- Кара: BMW 540ia 2002
- Мечтае да кара: Samolet
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
След Диагностика във Барна Карс се оказа че циркулярната помпа не работи. Проблемът е решен.
- sigman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 96г 520i M52 Б20
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!
A къде се намира тази помпа ,че не съм наясно?
И моята колица от време на време прави тази мизерия с топлото ! 


Bayerische Motoren Werke
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!
под клапанчетата на парното при 520-ката трябва да са горе долу между шофьорското бомбе и мотора две клапанчета и под тях има една помпичка излизат маркучи от тях
Барай шишарката Минкеее ....
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората
7 power написа:След Диагностика във Барна Карс се оказа че циркулярната помпа не работи. Проблемът е решен.
Хм?!
Тази помпа и при мен не работи, както и сигурно при 90% от Е39/38, но не сам имал проблеми с топлото. Единствения проблем е, че REST-a не държи повече от минута.
Колко ти взеха в ВарнаКарс колега за тая помпа? В Дару я гледам някакви суми струва, за които по-добре да си държа колата запалена като съм някъде в престой.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани