Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.01.2007
Кара: BMW 540ia 2002
Мечтае да кара: Samolet

Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!

Мнение от 7 power » 19 Яну 2010, 2:06

Зравей те колеги, имам проблем с Климатроника, колата е Е39 540ia 2002. Когато колата работи на ниски обороти под 1000об. (дали в движение или не няма значение) не духа толпо, колкото повече се вдигат оборотите на дригателя. духа по попло. Около 3000 обората духа доста добре. От всички отвори духа еднакво но трябва да има обороти. Източил съм фреона в момента, защото снешях едни оплътнения не знам дали има нещо общо. Почти веднага след като подам газ и започва да духа топло, колата е обезвъздушена. Намерих подобна тема за е36 но мисля че при мен е по различно.
Последна промяна 7 power на 29 Яну 2010, 1:33, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от anzak » 19 Яну 2010, 8:26

не ти е обезвъздушена колата или ти губи антифриз стрелката на температурата стои ли на 12 часа като загрее колата и си в движение
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от Teogop » 19 Яну 2010, 10:55

Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.
Последна промяна Teogop на 19 Яну 2010, 12:10, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от stasko5 » 19 Яну 2010, 11:29

сменяй водна помпа колега. И аз имах подобен проблем, смених я и всичко заспа :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от im0tep » 19 Яну 2010, 12:19

И според мен не е добре обезвъздушена.При мен от това се оказа проблема. Имах и проблем с цирколационната помпа,но тои се изразяваше в това че ми духа топло само от ляво а жена ми умираше от студ от дясно :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от spacepl » 19 Яну 2010, 12:55

Обезвъздушаваш и наливаш антирфриз, ако водната помпа неще да върти чак толкова че да духа студено ще прегрява колата като я оставиш на ниски обороти, на колегата се е оправила защото след като са сменили водната помпа са обезвъздушили както трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от stasko5 » 19 Яну 2010, 13:07

Не видях, че неговата е бензин, при мен е дизел(Сама се обезвъздушава). Наистина въздух в системата най-вероятно е проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от M_krika » 19 Яну 2010, 13:11

Teogop написа:Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.



Колега колата му е 2002 и няма REST a MAX ,но това са подробости,според мен или нямаш достатъчно антифриз или има въздух в системата ,имах го същия проблем началото на зимата ,уш всичко 6 а духа студено ,проверих антифриза и тои наред но после аизлезе въздушния джоб и събра близо 2,5 литра.
Провери има теми за обезвъздушаване в търсачката :winky:
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от spacepl » 19 Яну 2010, 13:14

Teogop написа:Не съм сигурен, че фреона играе роля при парното. Най-вероятно е електрическата циркулационна помпа, която спомага за циркулацията на водата през радиаторчето на парното. Тя се грижи дори и при изгасена кола да върти водата като се активира функцията REST.
Пробвай при загряла загасена кола да пуснеш функцията REST. Ако започне да духа хладно - помпата не работи.


Колата е 2002-ра няма REST, има MAX, но дори и да беше с рест, при ниско ниво на антифриза и/или въздух в системата пак ще духа студено. :|

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.01.2007
Кара: BMW 540ia 2002
Мечтае да кара: Samolet

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от 7 power » 19 Яну 2010, 23:06

Колата няам Rest и температурата не мърда от 12 часа и на място и вдижение. Мисля че не е водната помпа, защото венага щом пусна гаста и оборотите паднат под 1000 започва да духа студено, съмнява ме веднага да истоди водата в радиаторчето на парното.

Днес разбрах че догато стрелката на температурата (антифриза) не помръдне малко изобщо няма топъл въздух, няма значение от обороти. Може ли да е от термостата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от spacepl » 19 Яну 2010, 23:20

Кажи-речи докато не тръгне да излиза от синьото - топло няма. Не е нито термостат, нито водна помпа, обезвъздуши колата и долей антифриз и ша са оправи. Ако е термостат, като я закрепиш със 120-30 на 5-та колата ще почне да изстива.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.01.2007
Кара: BMW 540ia 2002
Мечтае да кара: Samolet

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от 7 power » 29 Яну 2010, 0:49

След Диагностика във Барна Карс се оказа че циркулярната помпа не работи. Проблемът е решен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39 96г 520i M52 Б20

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!

Мнение от sigman » 29 Яну 2010, 10:07

A къде се намира тази помпа ,че не съм наясно? :oops: И моята колица от време на време прави тази мизерия с топлото ! :bowdown:
Bayerische Motoren Werke

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората. РЕШЕН!!

Мнение от anzak » 29 Яну 2010, 10:20

под клапанчетата на парното при 520-ката трябва да са горе долу между шофьорското бомбе и мотора две клапанчета и под тях има една помпичка излизат маркучи от тях
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с Климатроника, топли само над 1000 обората

Мнение от badsharki » 29 Яну 2010, 12:25

7 power написа:След Диагностика във Барна Карс се оказа че циркулярната помпа не работи. Проблемът е решен.

Хм?!
Тази помпа и при мен не работи, както и сигурно при 90% от Е39/38, но не сам имал проблеми с топлото. Единствения проблем е, че REST-a не държи повече от минута.
Колко ти взеха в ВарнаКарс колега за тая помпа? В Дару я гледам някакви суми струва, за които по-добре да си държа колата запалена като съм някъде в престой.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook