Проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Проблем с паленето
Преди малко възникна проблем, с който не мога да се оправя. Извадих колата от гаража като си запали съвсем нормално. Когато исках да потегля колата не искаше да запали и започнаха да мигат фаровете... Пробвах да отключа и заключа, да не би да е нещо от алармата, но пак същото. (Забравих да спомена, че при бутане пали)
Има ли някой представа на какво се дължи това. Колата е е46 318и
Има ли някой представа на какво се дължи това. Колата е е46 318и

- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Проблем с паленето
Оказа се, че е точно той... обясниха ми, че от студеното време + нередовно каране. Като го замериха показа 6V. Или има някакви токове на утечка или алармата разрежда акумулатора
Последна промяна s_spasov на 24 Фев 2012, 22:44, променена общо 1 път

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с паленето
А провери ли дали алтернатора зарежда? Да не замине и новия акумулатор...
Never mistake motion for action...
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Проблем с паленето
Оказа се, че всичко е от акумулатора. Има постоянна консумация от 930 милиампера. Когато я карам редовно няма ядове, но остане ли за 2-3 дни и пада акумулатора. На диагностиката успяха само да ми кажат, че консумацията идва някъде от купето... та чудя се... дали е нормална тази консимация?...
Последна промяна s_spasov на 24 Фев 2012, 22:43, променена общо 1 път

- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: Проблем с паленето
Koнсумацията трябва да е под 100мА за да нямаш ядове.
because Nothing breaks necks like a Black BMW
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем с паленето
Погледни си плафона в жабката. На тъмно и заключена кола дали не си подсветва лекичко
. По същият начин при свалени седалки погледни и багажника.

- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Проблем с паленето
Проверих... не е от светлинките. Казаха ми, че "Може би е от климатроника", но никой, поне за сега, не може да я открие и да я отстрани

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Проблем с паленето
Т. н. "таралеж"- той започва да прави каквото си иска и да ти бута акумулатора.
Re: Проблем с паленето
s_spasov написа:Проверих... не е от светлинките. Казаха ми, че "Може би е от климатроника", но никой, поне за сега, не може да я открие и да я отстрани
Аз имах подобен проблем. Оказа се че е от алармата. Докато бяха ниските температури успях да направя тестове и се оказа че е от алармата. Значи като заключа колата с алармата и при минусовите температури(а и не само, като не я карам 2-3 дни също) акумулатора пада. Реших да е заключвам само с централното от ключа и нямаше никакви проблеми дори и при температурите от -15С

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани