За газов инжекцион и температура.
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
За газов инжекцион и температура.
Здравеите колеги имам следният проблем.Газовият инйекцион сам регулира смяната газ-бензин,обаче когато е студео при мен не преминава на газ докато не стигне работна температура.Има един термо-датчик които го местих каде ли не,сега е на изпарителя,но няма никъква разлика,преминава когато е загряла.В момента ми е доста не практична защтото платих 1400лв а карам на бензин.Даите съвет. Предварително благодаря.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: За газов инжекцион и температура.
иди там където ти я слагаха да си я настроят или на друг газаджия

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: За газов инжекцион и температура.
A също така има разлика дали колата работи на едно място или се движи,като се движи минава по късно на газ.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: За газов инжекцион и температура.
Мисля че както ти каза колегата Stanchev трябва където са ти я монтирали да я проверят на колко е нагласена да обръща . По принцип съвременните уредби имат опция и за обръщане след определено време /примерно моята на 10 минута обръща дори да има проблем с темперетурата/
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: За газов инжекцион и температура.
Температурата при мен е 40 градуса за преминаване на газ - датчика е на самия редуктор... а времето за принудително преминаване на газ е 300сек (5мин.), но обикновено не го дочаквам... може да се настрои да следи и параметъра обороти на двигателя за преминаването... реално загряла не преминава докато не вдигнеш необходимите (програмирани) обороти...
На мен на място загрява в пъти по-бавно, отколкото ускорявайки, редейки предавките дори и при -15 градуса...
На къси дистанции изобщо няма смисъл от газта зимно време... при ГИ, нали
... и по-добре недей я настройва да минава студена на газ...
На мен на място загрява в пъти по-бавно, отколкото ускорявайки, редейки предавките дори и при -15 градуса...
На къси дистанции изобщо няма смисъл от газта зимно време... при ГИ, нали

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: За газов инжекцион и температура.
Здравейте. Доста масови марки са ми минали през ръцете и само БМВ прави голямо впечатление - докато не загрее на поне аха да излезе от синята зона или 40 градуса както пише колегата, няма опция газ. Доколкото при другите автомобили пали на бензин, превключва ако е ръчен ключа или едно форсиране до 2000 оборота или колкото е нагласен автоматичния ключ и перка на газ веднага, не е нужно никакво загряване-подгряване
. Относно ГИ има температурен датчик /2 модела знам: 40 и ??? градуса, май 50, както и да е/ той не се регулира - така се произвежда на нужната температура да дава сигнал където трябва. Това с оборотите се явява 2-ра опция като защита, все пак трябва да дигнеш някакви стойности на оборот за да цъкне мозъка на ГИ. Имам приятели с ГИ и те така, ама не съм обръщал внимание на колко оборота превключва. Самото превключване е много плавно и не се усеща като наемаш колата на ръчка - редува цилиндрите някакси докато не премине изцяло на газ. Поздрави.

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: За газов инжекцион и температура.
Моят датчик за температура не е има/няма сигнал (или -), а явно е терморезистор - подава конкретните данни за температура (съпротивление
) на газовия комп и според настройките той преценява кога да премине...
Днес я оставих да поработи на място и когато потеглих явно тъкмо е изминало времето от 5мин (за принудително преминаване на газ - замислям се дали термостата не е за смяна...) но колата не бе достигнала обичайната температура за преминаване на газ - резултата... придръпване и тресене на двигателя при определени обороти...

Днес я оставих да поработи на място и когато потеглих явно тъкмо е изминало времето от 5мин (за принудително преминаване на газ - замислям се дали термостата не е за смяна...) но колата не бе достигнала обичайната температура за преминаване на газ - резултата... придръпване и тресене на двигателя при определени обороти...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: За газов инжекцион и температура.
E явно ще трябва да ходя при газ-майсторите,защото не е никое от изброените неща.Наи странното е че не е зависима от време нито от температура,просто преминава когато си иска.Примерно ако е лято ще запали на бензин и ще премине на газ веднага а сега я паля и ако тръгна,без да работи на едно място ще премине на газ когато изправи стрелката,тожа ще рече 80-90 градуса. 

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: За газов инжекцион и температура.
Аз се пекох на същия огън 3 месеца.
Газаджиите, чат-пат не правят добри настройки на ГИ-то. Това, което каза колегото по-горе, че ги правели без промяна на температурата е абсурдно. Първо ти никъде не си казал какво ГИ имаш, второ и по-евтините марки, като бардоли с което съм аз, има за регулация на темп. или времто за превключване.
Нормално е на 35 градуса (до 40 макс.), но зимата малко прави мизерия, ето защо аз съм я пуснал на тази температура, но след 2000 обор. По този начи всичко е плавно. Освен това да ги направят да превключват инжекторите амблок. Ако ги пуснеш по еденично, известно време ще ти придърпва, при превключване. Трето термодатчика, не е от значение, защото ГИ-то взима сигнал от темп. на ЕКУ-то, а не директно от него, той е за друго. Четвърто, да ти пуснат по-ниска компресия на газът, за да не вземе да ти превклюва на бензин, когато още имаш газ.
Последно, приеми, че си сгрешил, че не си направил забележка, при положение, че колата ти не върви добре.
Газаджиите, чат-пат не правят добри настройки на ГИ-то. Това, което каза колегото по-горе, че ги правели без промяна на температурата е абсурдно. Първо ти никъде не си казал какво ГИ имаш, второ и по-евтините марки, като бардоли с което съм аз, има за регулация на темп. или времто за превключване.
Нормално е на 35 градуса (до 40 макс.), но зимата малко прави мизерия, ето защо аз съм я пуснал на тази температура, но след 2000 обор. По този начи всичко е плавно. Освен това да ги направят да превключват инжекторите амблок. Ако ги пуснеш по еденично, известно време ще ти придърпва, при превключване. Трето термодатчика, не е от значение, защото ГИ-то взима сигнал от темп. на ЕКУ-то, а не директно от него, той е за друго. Четвърто, да ти пуснат по-ниска компресия на газът, за да не вземе да ти превклюва на бензин, когато още имаш газ.
Последно, приеми, че си сгрешил, че не си направил забележка, при положение, че колата ти не върви добре.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани