Премахване на резонанс от генерацията
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TyK-TaM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 23.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 328
- Мечтае да кара: BMW e63 M6 cabrio
Re: Премахване на резонанс от генерацията
меката връска не играе роля за промяна на звука , тя се слага за да обира вибрациите и да не се късът тръбите



Re: Премахване на резонанс от генерацията
С голяма увереност го написа
нали знаеш, че звуковите вълни всъщностса вибрации 


- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Здрасти, колега, при мен бе нещо подобно, но още по дразнещо. Направо се чуваше вътре в самото купе, все едно с флекс режеш винкел вътре в колата
и направо ставах
. Значи колата ми е Е36 комби мотора е 318i 96 г. Докато бях с този мотор махнах катализатора и сложих резонаторно гърне и нямаше проблем, но като смених мотора и сложих М44Б19 140 коня и се появи това и напаво ужас. Реших проблема, като отидох и си сложих по-голям резонатор ASPO, два пъти по-голям от онова резонаторче за предишния мотор и сложиш малко по-широка генерация - взех я от 320-ка, направо всичко след сакса, и да ти кажа веднага млъкна и изчезна и трептене, бучене и там каквото се появяваше.
Един съвет от мен - не се занимавай с тези меки връзки и да си отваряш работа за напред, а виж си подобри генерацията, хем и вървежа ще се подобри


Един съвет от мен - не се занимавай с тези меки връзки и да си отваряш работа за напред, а виж си подобри генерацията, хем и вървежа ще се подобри

Re: Премахване на резонанс от генерацията
Boyadjiev написа:Нес спорт е гърнето (може би и това фактора за тоя ефект.. но все пак)
http://img706.imageshack.us/img706/4424/056j.jpg
на това гърне колко мм му е входа?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Премахване на резонанс от генерацията
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... 0%BD%D1%81
Акустичен резонанс
Гъвкавата връзка е за да остане генерацията ПОЧТИ независима от трептенията и претрисанията на двигателя на МПС за да няма скъсани тръби,тампони,гърнета и т.н.
Съвет от мен-или си сложи по голямо резонансно гърне или си смени генерацията от сакса назад


Гъвкавата връзка е за да остане генерацията ПОЧТИ независима от трептенията и претрисанията на двигателя на МПС за да няма скъсани тръби,тампони,гърнета и т.н.
Съвет от мен-или си сложи по голямо резонансно гърне или си смени генерацията от сакса назад

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Soul_Fly написа:Boyadjiev написа:Нес спорт е гърнето (може би и това фактора за тоя ефект.. но все пак)
http://img706.imageshack.us/img706/4424/056j.jpg
на това гърне колко мм му е входа?
Колкото сток тръбата към задното гърне



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Премахване на резонанс от генерацията
dangerous написа:http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%81
Акустичен резонанс
![]()
Гъвкавата връзка е за да остане генерацията ПОЧТИ независима от трептенията и претрисанията на двигателя на МПС за да няма скъсани тръби,тампони,гърнета и т.н.
Съвет от мен-или си сложи по голямо резонансно гърне или си смени генерацията от сакса назад
Може би ще остане за по-голям резонатор.. след още навъртяни километри мисля че няма да се оправи само с мека връзка...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Слагате едни към 200 лева в джоба и си слагате едно крайно гърне на АСПО с двойна за-пресована ламарина, не заварена а пресована. Тогава ще чувате само звука на повдигачите и спортния филтър как реве - смуче въздух. Това направих и реших проблема със всякакви звуци.
Поздрави и да си решите проблема колеги, че този звук е досадно изнервящ при дълго пътуване, камо ли да возиш и дете/бебе.
Поздрави и да си решите проблема колеги, че този звук е досадно изнервящ при дълго пътуване, камо ли да возиш и дете/бебе.
Re: Премахване на резонанс от генерацията
на това му се вика "exhaust drone" и се решава само с промяна на гърнето/ сечение на тръби и тн...
смени гърнето...
смени гърнето...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Мерси за менията
Утре ще е трудов ден, и гърнето ще е друго и окачването ще хвърчи. Да се надяваме в бъдеще само хубави звуци да излизат от новото гърне








Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Цялата идея на генерацията е да премахне шумовете и някои дребни неща като екология при работа на двигателя. Най-добрия вариянт на генерация е този който осигурява нормално излизане на изгорелите газове и тяхната преработка /катализатор/ без да пречи на останалите водачи, жители и т.н., т.е. да няма високи децибели. Имайте в предвид, че тези звуци в някои държави са наказуеми със закон, имайте в предвид че това ще стане скоро и тука, така че тия пари които давате за ръмжащи тенекета ще дойдат нанагорно. Живи и здрави да сте.
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Re: Премахване на резонанс от генерацията
NikiNikolov написа: така че тия пари които давате за ръмжащи тенекета ще дойдат нанагорно. Живи и здрави да сте.
Колега, остви хората да си ръмжат нали трябва да се доказват и да си избиват някъде комплексите


Аз също съм против тази излишна комплексарса шумотевица, дори се дразня на спортния си филтър, че такак изменя звука, но... какво да се прави. Друго си е вече двигателя ти да е наистина мощен и да не можеш да го накараш да млъкне

- devil_vas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: Премахване на резонанс от генерацията
също по темата, катализаторът на М42-то беше заминал и трябваше да се сменя. Преди това с крайно гърне Суперспринт (за М42) средно и катализатор се получаваше много добър звук, който не натоварва и не изнервя.
дойде ред на смяната, първо решихме да пробваме само с права тръба, средно гърне и суперспринта накрая - резултата УЖАС. не мога да опиша какви звуци се чуват още на 2000 оборота, нагоре ставаше... отврат.
решението - достатъчно голям резонатор, на мястото на катализатора и нещата горе долу се пооправиха, сега пак не ми харесва как е, едно такова метално режещо се чува на много високи обороти, но е в пъти по-добре от това да е само с права тръба.
но определено с катализатора беше най-читава работата.
дойде ред на смяната, първо решихме да пробваме само с права тръба, средно гърне и суперспринта накрая - резултата УЖАС. не мога да опиша какви звуци се чуват още на 2000 оборота, нагоре ставаше... отврат.
решението - достатъчно голям резонатор, на мястото на катализатора и нещата горе долу се пооправиха, сега пак не ми харесва как е, едно такова метално режещо се чува на много високи обороти, но е в пъти по-добре от това да е само с права тръба.
но определено с катализатора беше най-читава работата.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Премахване на резонанс от генерацията
Тия работи на око не стават. Все пак изпускателната генерация е това от което се вадят много атмосферни коне. Има много интересни статии за резонатори, катализатори, размери и тръби в нета, защо не почнете от там?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Премахване на резонанс от генерацията
С пръдня боя не става както са го казали хората
Аз мерак имам и знам какво да сложа но нали да мина тънко
Накрая пак ще взема това което трябва ама хвърлих ресурси на вятъра.. Все от някъде се почва все пак.
Иначе колеги как карате с тия окачвания 60/40 О.о от вчера съм във филма и пак ще връщам сток-а
То не се кара, чувствам се като някакъв състезател за да не вкарвам колата в дупките трябва да правя невъзможното едва ли не, вместо да си карам като пич спокойно... с 50-60 съм се надървил на воланЯ за да избягвам всички неравности
А си мислех че не са чак толкова зле пътищата ама от вчера "усещам" колко са неравни и гадни 










Уважавай другия, независимо каква кола кара.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани