проблем със отключването
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
проблем със отключването
Колеги доста потърсих но тема сходна със моя пробрем не открих. случая е следния със оригиналния ключ съм, със кръглото копче и двете малки отдоло и заводската аларма. колата се отключва и отваря багажника но неможе да се заключи от ключа като натисна кръглото копче и дидодчето мига но колата не реагира. колата е 525 тдс 98ми набор. забравих да кажа че, преди си работеше и отказа постепенно, а не от веднъж 

Re: проблем със отключването
Колега и аз имах същия проблем. На мен дори не искаше да ми вдига и стъклата. Откачи акумулатора за 15-20 мин и пак пробвай. При мен така се оправи. Ако и така не стане махни батерията на ключа за 10 мин и след това го обучи на ново:
1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди/през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
При правилно програмиране,колата се заключва и отключва,и диода на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди.
Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново /без 1 и 2-ра позиция/
Така се програмира един ключ, ако искате да програмирате повече ключове (максимум до 4), трябва след като се програмира първия ключ в рамките на 30 сек да се програмират и останалите
Успех
1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди/през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
При правилно програмиране,колата се заключва и отключва,и диода на ключа започва да мига бавно за около 10 секунди.
Ако не стане от първия път процедурата се повтаря отново /без 1 и 2-ра позиция/
Така се програмира един ключ, ако искате да програмирате повече ключове (максимум до 4), трябва след като се програмира първия ключ в рамките на 30 сек да се програмират и останалите
Успех

Последна промяна niksana на 15 Яну 2010, 22:49, променена общо 1 път
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Re: проблем със отключването
а като откача акумулатора после ще трябва ли да обучавам ключа? извинявай за тъпия въпрос но не разбирам от електроника 

Re: проблем със отключването
Не няма да трябва. Паметта на ключа е в самия него и при махане на неговата батерия се губи.
Само внимавай да не затриеш частите на ключа някъде, защото аз бях изгубил една част, която ми казаха, че била имобилайзера. Едвам я намерих в гаража после 


- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Re: проблем със отключването
ще пробвам тези дни и ще пиша кво е станало дано сме полезни и на други колеги. имаш една бира от мен ако стане толкова лесно 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: проблем със отключването
Смени си батерията на ключа и си готов 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: проблем със отключването
ivanov 530d написа:Смени си батерията на ключа и си готов

Всички други галимации са излишни,преди да си смениш батерията
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: проблем със отключването
И при мен е така и сменях вече две батерий. Проблема е в една пластмасова (найлонена) подложка накоято има контактни ленти които провеждат ток от средата на платката към пластините за заключване и отключване - е те тоя проводящ слой на пластмасата се изтърква и не провежда към заключването, при мен положението е същото. Лошото е че май поправката е с нов 

- emil_shumanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: проблем със отключването
Колега имах същия проблем, както си го описал едно към едно с моя, но след като смених батерията на ключа всичко се оправи. Батерията е CR 2016
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: проблем със отключването
spacepl написа:И при мен е така и сменях вече две батерий. Проблема е в една пластмасова (найлонена) подложка накоято има контактни ленти които провеждат ток от средата на платката към пластините за заключване и отключване - е те тоя проводящ слой на пластмасата се изтърква и не провежда към заключването, при мен положението е същото. Лошото е че май поправката е с нов
Пламене,ти не си ли с ромбоидния ключ ? Да ти пратя една нова платка за гумения ключ ако не си го сменил още

- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Re: проблем със отключването
Колеги днес смених батерията на ключа и всичко се оправи. Благодаря на всички за помоща. 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: проблем със отключването
Имам ромбоидния, но нямам платка за алармата за ромбоидния. На другия проблема е само в тва пластмасовото с проводящите линий. Вчера замерих батерията от 3 волта тя беше на 2.98-99 което я отхвърля като проблем. Мисля сега да си купя електропроводящ лак и да пробвам дали ще ми свърши работа.
ПС: Мерси за предложението - ще си направя още няколко опита да го оправя и ще пиша - сега работи, но по някога трябва да се натиска копчето за заключване със страшна сила
ПС: Мерси за предложението - ще си направя още няколко опита да го оправя и ще пиша - сега работи, но по някога трябва да се натиска копчето за заключване със страшна сила

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: проблем със отключването
spacepl написа:Имам ромбоидния, но нямам платка за алармата за ромбоидния. На другия проблема е само в тва пластмасовото с проводящите линий. Вчера замерих батерията от 3 волта тя беше на 2.98-99 което я отхвърля като проблем. Мисля сега да си купя електропроводящ лак и да пробвам дали ще ми свърши работа.
ПС: Мерси за предложението - ще си направя още няколко опита да го оправя и ще пиша - сега работи, но по някога трябва да се натиска копчето за заключване със страшна сила
Адаш,само копчето на заключване ли ти прави проблем??? Съмняваме да е от тази пламастка

П.П. : На скоро имах един случай,на едно мицубиши с фабрична аларма.Идва момчето при мен и ми казва искам да си сменя батерията,но ми трябва точно такава като старата (същата марка).Вадя батерията ,гледам А23 и няква куча марка.Слагам му аз чисто нова (но друга марка-хубава),светят му лапичките на дистанционното,но колата неиска да се отключва/заключва




- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: проблем със отключването
Някой да препоръча електрпроводящ лак, че чух имало лак и Лак
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани