проблема е много спецефичен маи .ТДС помагаите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Re: проблем с топло палене на ТДС

Мнение от **Novobraneca » 14 Яну 2010, 1:31

I.V.G. написа:
bera написа:
ivanov 530d написа:Извади помпата от резервоара,цедката й най вероятно е задръстена.

И сложи едно не възвратно клапанче (5лв ф8 или ф10мм) преди горивния филтър.

СТИГА С ТЕЗИ ЦИГАНИИ БЕ ,КОЛЕГА,като неможеш да кажеш нещо по добре си мълчи ,няма нужда да ти четем размишленията и сънищата :dummy:

Колегата Бера е прав за клапана, но все пак всеки си решава ...
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС

Мнение от I.V.G. » 14 Яну 2010, 8:38

Аз имах същият проблем и при мен се оказа че под пасажерския филтър на климатика,където се намират компютрите има една черна кутийка на която пише MOTOR.........прилича на реле но е малко по голяма и от горе е като оребрена,вътре в нея има няколко бушона по 30-40А,на мен ми беше изгорял един 30А смених го и все едно не е имала този проблем с паленето,след време пак беше изгорял ,но вече знам :lol: и от една година не се е обаждал.Сутрин въртях като откачен по 1мин докато запали,но после си палеше,като загрееше,при теб как е после ,след като запали.И на мен ми предлагаха от този вид клапани да слагат ,но като го видях и айде довиждане

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 9.08.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: ниссан 200 сх с13
Мечтае да кара: GT R nissan
Детайли за колата: има туи онуи

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС

Мнение от nissana » 14 Яну 2010, 18:23

колеги колата не пали и не пали смених помпа в резервоара и пак същото не идва достатъчно дебид и налягане към гнп то и много слабо тече от буксата след филтъра и прединеможе да напълни филтъра
хубава жена и хубава кола се различават по това как си вартят задника .
най голямата раса е мераклиската хахахаххааххахаха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: проблем с топло палене на ТДС

Мнение от bera » 14 Яну 2010, 22:20

I.V.G. написа:
bera написа:
ivanov 530d написа:Извади помпата от резервоара,цедката й най вероятно е задръстена.

И сложи едно не възвратно клапанче (5лв ф8 или ф10мм) преди горивния филтър.

СТИГА С ТЕЗИ ЦИГАНИИ БЕ ,КОЛЕГА,като неможеш да кажеш нещо по добре си мълчи ,няма нужда да ти четем размишленията и сънищата :dummy:

От поста ти не разбирам как да се отстрани проблема само разбирам колко си тъп....
Ако не помагаш не пиши и не ми се обяснявай в любов...писна ми от всякакви миризми да ми се разясняват аз да не съм майка ти да ми говориш толкова освободено,внимавай !!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС

Мнение от eddy » 15 Яну 2010, 3:46

nissana написа:колеги колата не пали и не пали смених помпа в резервоара и пак същото не идва достатъчно дебид и налягане към гнп то и много слабо тече от буксата след филтъра и прединеможе да напълни филтъра


Колега принципно е малко вероятно, но ако имаш възможност качи колата на канал и прегледай да не си ударил или пречупил някоя от металните тръби на нафтопровода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС помагаите

Мнение от anzak » 15 Яну 2010, 8:29

от маркуча на филтъра трябва да тече нафта ама налягане не трябва да има кой знае какво все пак помпата в резервоара има спомагателна функция не да дава високо налягане така че тече ли от маркуча на филтъра на контакт проблем с помпата в резервоара нямате
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС помагаите

Мнение от eddy » 15 Яну 2010, 9:45

anzak написа:от маркуча на филтъра трябва да тече нафта ама налягане не трябва да има кой знае какво все пак помпата в резервоара има спомагателна функция не да дава високо налягане така че тече ли от маркуча на филтъра на контакт проблем с помпата в резервоара нямате


Еми аз имах подобен проблем на моята, но тя е Д не тдс и пак така идваше слабо налягане и беше помпата под шоф седалка. Точно същото няма палене, та не знам какво налягане дава тая помпа при тдс, но ако е като при Д тр да е направо струя :)

nissana написа:колеги колата не пали и не пали смених помпа в резервоара и пак същото не идва достатъчно дебид и налягане към гнп то и много слабо тече от буксата след филтъра и прединеможе да напълни филтъра


В тоя ред на мисли колега колата да не е Д варианта - комънрейл, а не ТДС ? Демек да е след 00г произведена ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: проблем с топло палене на ТДС

Мнение от I.V.G. » 15 Яну 2010, 10:02

bera написа:
I.V.G. написа:
bera написа:
ivanov 530d написа:Извади помпата от резервоара,цедката й най вероятно е задръстена.

И сложи едно не възвратно клапанче (5лв ф8 или ф10мм) преди горивния филтър.

СТИГА С ТЕЗИ ЦИГАНИИ БЕ ,КОЛЕГА,като неможеш да кажеш нещо по добре си мълчи ,няма нужда да ти четем размишленията и сънищата :dummy:

От поста ти не разбирам как да се отстрани проблема само разбирам колко си тъп....
Ако не помагаш не пиши и не ми се обяснявай в любов...писна ми от всякакви миризми да ми се разясняват аз да не съм майка ти да ми говориш толкова освободено,внимавай !!!!

Eй, колкото и постове да пускаш,няма да те направят старши ентусиастне се ли усещаш че всеки се ебава с тебе :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: проблем с топло палене на ТДС

Мнение от bera » 15 Яну 2010, 11:58

I.V.G. написа:старши ентусиаст[/color]не се ли усещаш че всеки се ебава с тебе :wave:

Прекарвам свободното време след работа във форума на БМВ за да прочета нещо интересно и да разпусна,какво пише на профила ми не ме интересува, обаче разни селяндури и простаци като теб не спират да ми пълнят междуредието в говна и една тема не мога да прочета без разни обиди и тъпотии и докато стигна до края на темата вече ме е заболяла главата. Затова моля всички ако нямате какво да кажете ,не пишете ,че темите стават адски трудни за четене.

А по темата: Автора ми каза ,че колата е Е36 не знам дали изпълнението на горивната система е по-различно от Е39. Но като цяло темата е за раздел Е36.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 9.08.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: ниссан 200 сх с13
Мечтае да кара: GT R nissan
Детайли за колата: има туи онуи

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС помагаите

Мнение от nissana » 17 Яну 2010, 3:11

да такае згреших но ако саи двата м51 б25 няма проблем според моите заключения е помпа ГНП
5 свещи са аут дюзите искарвам за проверка и помпата някои да ми каже трябва ли да отварям ангренажа за да разцепя помпата да не откривам америка наново не че няма да го направя тук ще го оправя колата се даржи страно пуши бяло и непали и няколко дена варвеше после два дена не пали няколко опита имаше да не запали вартя 3 - 4 пати и палеше но от един път омря за мен е помпа и дюзи
ако някои може да ми каже дали се оваря целия ангренаж или само с чалум ще съм благодарен :bowdown:
хубава жена и хубава кола се различават по това как си вартят задника .
най голямата раса е мераклиската хахахаххааххахаха

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: проблема е много спецефичен маи .ТДС помагаите

Мнение от Ilko Ivanov » 17 Яну 2010, 7:36

Абе човек,смени свещите и ще запали ! Не си отваряй допълнителна работа !

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook