Проблем с токовете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Проблем с токовете
До сега колата нямаше проблеми,от одеве при изгасена кола,изгасен контакт,изгасени фарове,абе всичко е изгасено на колата светят килметража и малкия борд
След отваряне на жабката изгасват,после затваряме жабката пак светват
Акумулатора е нов,бушоните са здрави няма изпушили кабели а тея си светкат.Палим колата,всичко е наред,гасим колата тия си светат.Заключаме я с алармата те продължават да светат.Гаснат единствено при откачане на акумулатора.
От къде може да е проблема



От къде може да е проблема



- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: Проблем с токовете
Никой ли неможе да каже от кво се получи тва????
Значи проблемасега влезна в друга светлина
Номера с жабката вече не работи,таблото и борда си гаснат нормално както си трябва,НО инспекшъна се занули,тоест имаше останала 1 зелена лампичка,ся светнаха всичките 5 зелени
Къде да се търси проблема
Значи проблемасега влезна в друга светлина

Номера с жабката вече не работи,таблото и борда си гаснат нормално както си трябва,НО инспекшъна се занули,тоест имаше останала 1 зелена лампичка,ся светнаха всичките 5 зелени

Къде да се търси проблема


- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: Проблем с токовете
Никои ли неможе да даде поне предположение ле,е*а*и.
Ако се пусне поредната смешна тема,ще се включат спамери много,но за серьозни въпроси нестаа.
Извода е,че тук преобладават спамери,които си търкат клавиатурата и си броят мненията

Ако се пусне поредната смешна тема,ще се включат спамери много,но за серьозни въпроси нестаа.

Извода е,че тук преобладават спамери,които си търкат клавиатурата и си броят мненията




Re: Проблем с токовете
Колата от скоро ли я имаш (некадърно връщане на километраж)
Борда оригинално монтиран ли е или е присаждан (неправилно свързване)
Алармата скоро ли е слагана (неправилно свързване)
Ако заключваш с ключа проявява ли се дефекта
При положение, че се е нулирал индикатора за маслото си мисля, че е по-скоро таблото
Борда оригинално монтиран ли е или е присаждан (неправилно свързване)
Алармата скоро ли е слагана (неправилно свързване)
Ако заключваш с ключа проявява ли се дефекта
При положение, че се е нулирал индикатора за маслото си мисля, че е по-скоро таблото
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: Проблем с токовете
tsb_bg написа:Колата от скоро ли я имаш (некадърно връщане на километраж)
Борда оригинално монтиран ли е или е присаждан (неправилно свързване)
Алармата скоро ли е слагана (неправилно свързване)
Ако заключваш с ключа проявява ли се дефекта
При положение, че се е нулирал индикатора за маслото си мисля, че е по-скоро таблото
Значи 1 по 1 ся щи отговарям.
Колата не е моя,просто момчето му беше шчупен компа и нямаше нет,затва аз пуснах темата.
Борда е оргинален и слаган оргинално.
Алармата е на 2 години и няма проблеми.
Дефекта се оправи но се занули индикатора за маслото,иначе не се е появявал пак.
Преди известно време сваляхме цялото табло заради парното,но всичко стана без проблем,оттогава минаха 2-3 месеца.

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем с токовете
според мен от алармата е бил проблема.Жабката си свети по дефолт на габарит понеже на преди фейса е строшено крачето и не натиска отзад микроключето.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с токовете
Потърси ли в темите,имаше някой който се оплакваше от светене на таблото но не помня какво излезе...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем с токовете
stef4o_BMW написа:.... Дефекта се оправи но се занули индикатора за маслото,иначе не се е появявал пак.
Преди известно време сваляхме цялото табло заради парното,но всичко стана без проблем,оттогава минаха 2-3 месеца.
Струва ми де че е от таблото - лоша маса например (без да съм сигурен)
- mishaka e34
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 17.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с токовете
stef4o_BMW написа:До сега колата нямаше проблеми,от одеве при изгасена кола,изгасен контакт,изгасени фарове,абе всичко е изгасено на колата светят килметража и малкия бордСлед отваряне на жабката изгасват,после затваряме жабката пак светват
Акумулатора е нов,бушоните са здрави няма изпушили кабели а тея си светкат.Палим колата,всичко е наред,гасим колата тия си светат.Заключаме я с алармата те продължават да светат.Гаснат единствено при откачане на акумулатора.
От къде може да е проблема![]()
Колега аз имах същия проблем но когато заклуча с заводската аларма на ключа и гасни сичко и разбрах че това е от плафоните
пробваи като ги махниш дали ще се оправи.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Проблем с токовете
А колата по принцип в гараж ли стои?Ако да-има вероятност някой мишок да е закусил с изолацията на кабели
В този случай,огледайте кабелите в двигателното около буксата пред акумулатора.

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Проблем с токовете
Става въпрос за моита ис-ка,ама нямах нет
Проблема се оправи от самосебеси,след като си занули сама лампичките за маслото.По принцип колата стои в гараж,ама последните 2 седмици не е влизала така че няма да са наядени кабелите,а и аз първо тва си помислих и проверих.Чудно ми е какво е общото между буксата за осветление на жабката и малкия борд.Като ги свалих проследих кабелите,ама нямаха нищо общо,а при затворена жабка светеше борда и километража,като я отвора гаснеха
и като откача буксата на копчето на жабката пак светеха.Само при сваляне на бушона за осветление на жабката всичко си беше нормално,но тогава несветеше жабката като е запалена колата или на габарит.Поставих бушона пак на местото му,отворих си жабката да не ми свети километража и борда и я заключих.След няколко часа тръгвам да излизам давам контакт и ми светат 5 лампи на маслото при положение че ми оставаше само 1 до смяна
от тогава няма никакви проблеми с нищо ,сама се оправи
П.п. Пробвах и плафони да откачам и кво ли не ,единствено жабката оказваше влияние на тая аномалия в системата




Проблема се оправи от самосебеси,след като си занули сама лампичките за маслото.По принцип колата стои в гараж,ама последните 2 седмици не е влизала така че няма да са наядени кабелите,а и аз първо тва си помислих и проверих.Чудно ми е какво е общото между буксата за осветление на жабката и малкия борд.Като ги свалих проследих кабелите,ама нямаха нищо общо,а при затворена жабка светеше борда и километража,като я отвора гаснеха







П.п. Пробвах и плафони да откачам и кво ли не ,единствено жабката оказваше влияние на тая аномалия в системата



- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Проблем с токовете
Подобен проблем се появи и на брат ми на БМВ-то.Само че при него като изгаси колата и изключи фаровете таблото и лампичките отзад на номера продължаваха да светят.Като се поразрових и открих , че в багажника до левия заден калник върви сноп с жици. И точно там кабела на алармата беше залепнал за кабела на габарита.След като ги откачих един от друг всичко се оправи.Предполагам , че и при теб има допряли се кабели.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани